Fitness Seller

iemand evaring met de energize!

is niet bekend geloof ik, er staat wel bij energy matrix 230 mg, (cafeïne anhydrous, 1,3 dimethylamylamine, synefrine) dus hoeveel DMAA het presies is weet ik niet. :D
Ik gok 200mg-20mg-10mg, dat zijn redelijk gebruikelijke dosissen

wha het is wel lekker! het is voor mij goede vervanger van ephedrine

geen hartkloppingen / wakker liggen?

vetpercentage omlaag of wordt die nog steeds gemeten? :)

In die richting inderdaad zou het moeten zijn.

Mijn ervaring betreft energie: Begonnen met 2 caps. rond 14:00.

2 caps genomen op een lege maag (2 uur na laatste maaltijd).
30 min was ik naar de spotschool gegaan.
Ik voelde een leuke energie aanstromen, het voelde lekker dus begon ik met de warming-up.
Helaas is de energie snel weggegaan (45 min nadat ik het had gevoeld).
Het slapen ging gewoon goed om 23:00 zoals normaal.

Mij was aangeraden om 3 caps te nemen, helaas was dat te veel voor mij.
Ik had redelijk brandende ogen, de focus was alsof ik de afgelopen nacht niet sliep.
Het was geen leuke gevoel, vermoedelijk door een hoge hoeveelheid caffeine?
Het slapen was heel erg moeilijk die dag, ik was rond 1:00 in slaap gevallen maar dan was ik meerdere malen ook wakker geworden in mijn slaap.

Laatst bewerkt:
gisteren potje binnengekregen. 1 cap genomen om 18u30 bij een maaltijd, uurtje later gaan trainen. Hartslag ging flink omhoog (ook omdat ik nog wat last heb van een verkoudheid) en zweten was ook heftiger dan anders. had wel last van slapeloosheid vannacht, maar geen probleem aangezien ik het als fatburner ga gebruiken, 1 cap om 8u, 1 om 12u en 1 om 16u.

vandaaag om 8u dus nog 1 cap ingenomen bij het ontbijt, doet het goed nu, voel dat hartslag hoger ligt maar heb geen opgejaagd gevoel

aha... ik vind 2 caps wel het beste werken bij mij!

Hoe is de crash van geranamine??

Hmmm dit is dus iets wat ik zeker moet proberen...

Wie heeft ervaring met stimulant X deze schijnt ook goed te werken.

Hoe is de crash van geranamine??
Het verschilt per persoon, maar ik heb zelf er geen last van (ik heb namelijk andere producten gebruikt met 1,3 DMAA erin met prima resultaat).
Wel moet je een goede caffeine/1,3 DMAA verhouding hebben om wat te voelen, dan pas zie je hoe je daarop reageert.

Normaal gebruik ik eph, maar als ik dat 2 dagen achter elkaar gebruik ben ik echt een aantal dagen kapot!

2 caps voor de training en bij de rest van maaltijd 1 dus 4 per dag

Ik gebruik nu anderhalve week energize en heb last van steken in mn hoofd! heeft iemand daar toevallig ook last van??

Steken in je hoofd? Kan niet goed zijn bro, niet gewoon hoofdpijn? Eens aankijken hoe 2 dagen is..

---------- Toegevoegd om 22:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:52 ----------

Heb je misschien nog n antwoord op mn vraag, als je na een aantal dagen stopt met dit middel, ben je dan moe, lusteloos of iets dergelijks? Bij eph heb ik dat wel;(

ik gok op 160 mg - 50 - 20 , ik hoop toch dat het zo is , anders is de 1,3 dimethylamylamine en Synefrine ondergedoseerd .

Synerfine moet minstens 20mg per cap zijn en 1,3 dimethylamylamine minstens 25mg per cap .

Maar alleen rené weet het recept;)

ik gok op 160 mg - 50 - 20 , ik hoop toch dat het zo is , anders is de 1,3 dimethylamylamine en Synefrine ondergedoseerd .

Synerfine moet minstens 20mg per cap zijn en 1,3 dimethylamylamine minstens 25mg per cap .

Nee het is zeker ~ 200mg voor caffeine. Vermoedelijk ~15mg voor synephrine en dan max 20mg voor 1,3 DMAA (denk zelf 15mg of lager). Rene is geen liefhebber van dit stof dus 50mg voor DMAA zou het zeker niet zijn. (/capsule)

@WilliamSB: Ik weet wat je bedoelt, maar zelf nog niet getest. Ben nu bezig met 2 weken washout, daarom kan ik het ook niet voor je testen.

Steken in je hoofd? Kan niet goed zijn bro, niet gewoon hoofdpijn? Eens aankijken hoe 2 dagen is..

Ik heb last van pijnlijke steken gehad, dus gewoon ff een steek en daarna voel ik niks meer aan me hoofd. Het is nu al wel een stuk minder geworden... maar ik dacht misschien hebben meer mensen er toevallig last van. dus ik denk niet dat het aan energize ligt. :fuu:

Laatst bewerkt:

Dat 'moet'???

20mg en 10mg worden vaak gewoon aangeraden he. En je kunt altijd 2 caps nemen. Met die dosissen van jou wordt het wel erg veel dan ineens.

Terug
Naar boven