Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat 'moet'
20mg en 10mg worden vaak gewoon aangeraden he. En je kunt altijd 2 caps nemen. Met die dosissen van jou wordt het wel erg veel dan ineens.
Ik gebruik nu anderhalve week energize en heb last van steken in mn hoofd! heeft iemand daar toevallig ook last van??
ja het waren zeer pijnlijke steken, en buiten de steken om nergens last van, ze waren bij mij aan de linkerkant van mn hoofd bij jullie?
misschien heb ik iets teveel genomen in combinatie met cafeine maar nu heb ik er geen last meer van. :S

mijn hoofdpijn weer weg! Rene heb je hier vaker over gehoord? misschien dat je er eerst aan moet wennen! maar het is echt een super fatburner!
Gebruiksaanwijzing: neem 60 minuten voor de training 1 tot 2 capsule(s), begin altijd met 1 capsule! Bij gebruik als fatburner neem1 capsule bij een maaltijd. Neem niet meer dan 3 capsules verspreid over de dag.
mijn hoofdpijn weer weg! Rene heb je hier vaker over gehoord? misschien dat je er eerst aan moet wennen! maar het is echt een super fatburner!