MuscleMeat

iemand evaring met de energize!

toch weer flink energize van dit spul! ;)

Dat 'moet'???

20mg en 10mg worden vaak gewoon aangeraden he. En je kunt altijd 2 caps nemen. Met die dosissen van jou wordt het wel erg veel dan ineens.

Ik heb 200 25mg caps liggen van 1,3-Dimethylamylamine en neem er 3 prewkorkout en ik vind dat dit nog best te doen is .

Ik neem dit tesamen met 20 mg Synerfine .

Alles heb ik gehaald van bodybuilding.com

http://www.bodybuilding.com/store/prima/13dimethyl.html

en

http://www.bodybuilding.com/store/prima/syn.html

Ik gebruik nu anderhalve week energize en heb last van steken in mn hoofd! heeft iemand daar toevallig ook last van??

ik man! echt niet te doen, dacht al dat ik migraine aanvallen kreeg, heb het één dag genomen en ben bang dat ik het weer trug krijg als ik het weer neem.

• Like
Waarderingen: JaSz
Ik heb dus ook van die steken gehad, echt vervelend. Dacht ook aan migraine, en was soms zo pijnlijk dat ik even helemaal instorte. Heb dit gehad op de dag dat ik voor de eerste keer geen energize had genomen. Zeer pijnlijk.

Laatst bewerkt:
ja het waren zeer pijnlijke steken, en buiten de steken om nergens last van, ze waren bij mij aan de linkerkant van mn hoofd bij jullie?

misschien heb ik iets teveel genomen in combinatie met cafeine maar nu heb ik er geen last meer van. :S

ja het waren zeer pijnlijke steken, en buiten de steken om nergens last van, ze waren bij mij aan de linkerkant van mn hoofd bij jullie?

misschien heb ik iets teveel genomen in combinatie met cafeine maar nu heb ik er geen last meer van. :S

als er werkelijk 200mg per capsule zit in energize , dan is het niet nodig om nog extra caffeine bij te nemen

beeld je in : 2 energize +1 caps caffiene zou dan volgens u 600mg caffeine moeten zijn en de bioperine zorgt er dan voor dat de caffeine minder snel word afgebroken , tenzij je enorm caffeine gewennig bent is dit gewoon vragen om koppijn ;)

ik had 1 energize en 1 cafeine caps dus dat zou 400mg zijn ;)

Ik zal hier mijn ervaring neer plempen:

Heb tot nog toe UNLEASH gebruikt (werkt elke keer voldoende tot goed), vorige week NIKS als booster gebruikt en vandaag ENERGIZE sample gebruikt.

Ik eet kipfilet omstreeks 1015. Heb iets daarvoor een capsule genomen en een na het eten. Slaat rustig in om het zo te noemen maar tijdens trainen duidelijk merkbare "boost". De energie neemt duidelijk toe en ik denk dat zelfs 1 capsule wel had volstaan maar ja eigenwijs...
Moet er wel bijzeggen dat ik niet 110% keihard kon trainen voor mijn gevoel omdat ik anders verwachtte een combo te krijgen van wat misselijkheid/zweten/stressig maar door het weekend kan ook ik niet zeker zeggen of dat door ENERGIZE komt..

Na trainen ook gewoon zonder problemen een kwartier cardio terwijl ik nuchter het er redelijk uit moet persen en het kwartier een half uurtje duurt voor mijn gevoel.

Eerlijk, voor 29 euri doe IK hier zeker geen miskoop mee.

Laatst bewerkt:
mijn hoofdpijn weer weg! Rene heb je hier vaker over gehoord? misschien dat je er eerst aan moet wennen! maar het is echt een super fatburner!

mijn hoofdpijn weer weg! Rene heb je hier vaker over gehoord? misschien dat je er eerst aan moet wennen! maar het is echt een super fatburner!

Ik denk dat je gewoon 1 capsule had moeten nemen in plaats van 2 en ik lees ook dat je er in totaal 4 had genomen maar dat wordt duidelijk afgeraden. Gevalletje OVERDOSIS dus hehe.

Gebruiksaanwijzing: neem 60 minuten voor de training 1 tot 2 capsule(s), begin altijd met 1 capsule! Bij gebruik als fatburner neem1 capsule bij een maaltijd. Neem niet meer dan 3 capsules verspreid over de dag.

Laatst bewerkt:
te veel caffeine krijg je hoofdpijn van

Je lichaam went er wel aan na een dag en dan is de koppijn vaak weg.
Als je dan weer stopt met dagelijks caffeine heb je kans dat de koppijn weer terugkomt.

Veel voorkomende koppijn op maandag is dan ook dat er op het werk veel koffie wordt gedronken en in het weekend niet.

ik had geen hoofdpijn maar hele pijnlijke steken in mn hoofd! en buiten de steken om had ik geen last!

Als men zich gewoon houdt aan de gestelde criteria voor gebruik lijkt het mij sterk dat je problemen zal ondervinden.

Dinsdag binnen gekregen.. Leuk spul.. Had eerst Unleash, maar dat gevoel werd minder en werd er uiteindelijk misselijk van..
Dinsdag avond voor voetbal eerste capsule genomen.. Bleef lekker heen en weer rennen.. had het om 19:00 ingenomen.. en sliep om 01.30. Kon totaal niet slapen.. lag om 11:30 al in me bed..

Vandaag 2 capsules genomen voor KT.. Ging lekker tekeer.. Lekker druk, heerlijk spul..
Bij elke borst oefening me PR verbroken.. Dus gaat super..
zweette er wel aardig van, maar dat maakt niet uit. val je weer van af.. merk nu na een aantal uren, dat ik wel een beetje indut, wordt er een beetje moe van..

goeie shit.. Kijken hoe het werk na langdurig gebruik

Ik gebruik het nu een aantal maanden....bevalt me vrij goed. Ik sta niet te knallen en te springen na inname, maar heb wel meer "energie" en ben beter gefocussed. Nu train ik altijd 's avonds rond 18-19:00uur en neem 2 caps 45 min/1 uur voor de training, VOOR m'n pre workout shake voor het beste resultaat. Ik lig vervolgens wel vaak wakker tot 00:30 of zo. Heb er ook wel eens 3 genomen, maar toen werd ik misselijk en begon ik te trillen.....

Ik blijf het voorlopig gewoon gebruiken.....goed spul.

Laatst bewerkt:
heerlijke energizer, lekkere boost en veel meer focus.
wel snelle gewenning, ik neem er altijd 2 voor de training, geen nerveus gevoel.

Terug
Naar boven