MuscleMeat

iemand wel eens van "carborate" gehoord?

jack-herrer.

Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
16%
iemand wel eens van dit product gehoord?. vroeg laatst om een anti prolactine ivm mogelijke bijwerkingen aankomende tren kuur.. kreeg carborate aangeboden.. ben er zelf niet bekend mee en google bied ook geen uitkomst..

bij voorbaad dank.

Heb je gekeken wat de werkzame stof is? Zou gewoon Caber kunnen zijn met een andere merknaam.

• Topic Starter Topic Starter
neej heb alleen op de naam "carborate" gezocht.. denk dat je zomaar eens gelijk heb..

er van uitgaande dat het de werkzame stof caber is.. welke dosering raad je dan aan?.

neej heb alleen op de naam "carborate" gezocht.. denk dat je zomaar eens gelijk heb..

er van uitgaande dat het de werkzame stof caber is.. welke dosering raad je dan aan?.
Ik zou er niet van uitgaan dat het caber is, maar liever zeker weten wat er inzit. Misschien zitten er nog een hoop stofjes bij.

Ff een fotootje in de Echt of Nep sectie. Hier hebben we natuurlijk geen reet aan

ik heb het product niet in handen gehad.. maar puur een naam van de verdeler gehad..

ik heb nagevraagd wat de werkzame stof is.. het antwoord was: Cabergoline Pfizer 20x1mg

Cabergoline / dostinex is het juiste.

bedankt.. ik zal ff verder gaan speuren voor wat doserings advies..

Doet dostinex ook nog iets met oestrogeen? .. of word het dan bij een combi van bijvoorbeeld arimidex en dostinex in een test en tren cycle,. Mochten er problemen ervaren worden.

Bij mij was Caber alleen voldoende.

1mg pilletjes zijn het.
Ik nam daarvan 2x een halve per week, deed zijn werk goed.
(hoorde alleen later bij de Anabole poli dat ik je 1 dosis van 1 mg per week kon doen)

Terug
Naar boven