Reflector
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 78
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 13%
Ingelezen in IF, ben er nu kleine maand mee bezig, ik heb altijd moeite gehad alle maaltijden op een dag te nuttigen, en als dat niet lukte was ik vaak de motivatie kwijt en ging ik ook minder of zelfs helemaal niet naar de sportschool. Kortom ik ben fan van IF.
Nu ben ik weer een maandje lekker bezig, pak sterker geworden, en iets kwijt van mijn buikomtrek kwijt.
Ik doe een lichte cut, met op rustdagen 500 kcal onder onderhoud, en op trainingsdagen op onderhoud. (in praktijk zit ik er nog weleens overheen, maar in principe is dit het idee)
train 3x per week vanaf dinsdag, doe morgen nog een LB work out en dan begint het.
Als ik zin heb doe ik in het weekend nog plyometrics voor sprongkracht. Aangezien ik basketbal ook wel leuk vind, en dat af en toe nog doe. (recreatief)
Stats
1.90
95 KG
BF 18%?
Te dik dus..
Feeding Window is van 13:00 t/m 21:00
Nu ben ik weer een maandje lekker bezig, pak sterker geworden, en iets kwijt van mijn buikomtrek kwijt.
Ik doe een lichte cut, met op rustdagen 500 kcal onder onderhoud, en op trainingsdagen op onderhoud. (in praktijk zit ik er nog weleens overheen, maar in principe is dit het idee)
train 3x per week vanaf dinsdag, doe morgen nog een LB work out en dan begint het.
Als ik zin heb doe ik in het weekend nog plyometrics voor sprongkracht. Aangezien ik basketbal ook wel leuk vind, en dat af en toe nog doe. (recreatief)
Stats
1.90
95 KG
BF 18%?
Te dik dus..
Feeding Window is van 13:00 t/m 21:00