Fitness Seller

IF logje (6-8 weken)

BB Tom

Champion
Elite Member
10 jaar lid
Waardering
30
Lengte
1m82
Dag allemaal

Ik ben reeds 3-4 jaar bezig met bodybuilding en alles wat erbij komt kijken.
Voor mijn volgende cut ga ik proberen het IF principe te gebruiken.

In mijn vorige cuts deed ik steeds het klasssieke dieet (6 kleine maaltijden,...)

Ik zit momenteel op 13% BF en ga proberen dit 6-8 weken vol te houden en hopelijk resultaat te boeken.

---------- Post toegevoegd Wed 17 Oct 2012 om 18:47 ----------

17/10/2012

Eating window: 11u - 19u

11u: 100gr havermout, 400ml magere melk, 50gr whey

14u: 500gr kwark, 30gr whey

16u: training

18u: 100gr kipfilet, 100gr witte vis, 2 eiwitten, 1 eierdooier, 100gr volkorenrijst

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit. Misschien nog wat groentes?
Ben je van plan ook fasted trainingen te houden? Die zijn mij zo goed bevallen dat ik nu zelfs in de bulk nog fasted train.

• Topic Starter Topic Starter
Groenten lust ik echt niet :( Ik eet echt helemaal niets daarvan :(

En kan je een voorbeeldje geven van een fasted training van jouw?

Op dit moment doe ik 5x5 madcow dus dat zijn squats bench barbell rows military press en deadlifts. Ik zou toch echt groentes gaan proberen want dit lijkt me echt niet vol te houden qua volume

De enige mogelijkheid hoe ik enkele groenten kan binnekrijgen is fijngemixte tomatensoep (a)

Hmm ik weet niet of ik die training ga gebruiken, ik kan het eens proberen, maar voorlopig ben ik zeer tevreden van mijn methode.

Ik train 5x per week split, en 2x per week gaat mijn vriendin mee, dan doe ik samen met haar full body, maar dan train ik zeer licht.

18/10/2012

10.00: 100gr havermout, 400ml magere melk, 50gr whey

13.30: 300gr gegrilde kip, 100gr zilvervliesrijst, 2 schijven ananas

18.00: 200gr gegrilde kip, 100gr witte vis, 100gr volkorenpasta

19.00: training

Vandaag getraint na mijn laatste maaltijd. Volgens de literatuur is dit niet ideaal. Er wordt gezegd dat je na je training normaal gezien nog je 'grootste' maaltijd moet eten.

Dit was vandaag niet mogelijk.

Toch heb ik nu geen hongergevoel, en wordt het vasten tot morgenvoormiddag 10 uur.
Waarschijnlijk wordt het een vast tot 11uur, omdat ik dan 's avonds tot 19u kan eten.

grts.

IF hanteer je volledig fout als je niet postworkout eet.. Vind het zelf geen goed idee.
Window van 2 tot 10 en 50% postworkout. Vandaar ook mijn fasted trainingen. 100% post workout

Nja dacht al dat trainen na laatste eten niet goed was.

Maar waar ik me vragen mee stel is als je zo laat eet. Als je om 22u eet, en je gaat iets later slapen met die volle maag.. Is dat dan niet nadelig?

5 dagen bezig nu met IF.
Het lukt me goed om het 8 uren eating-window en 16 uren vasten aan te houden.

Echter bekijken mijn kennissen in de fitness me zeer scheef wanneer ik vertelde over mijn manier van eten voor IF.

Toch ga ik nog enkele weken hiermee door.
Het feit dat ik slechts 2 of 3 maal per dag eet, maar wel grote maaltijden houdt me gemotiveerd!

grts

Update?

eet je 100g droge pasta ?? ook niet te eten zelfs neit met beetje olijfolie?
gaat het trouwes ook als je window om 17:30 begint en je eet tot 11u ? dan vast je langer als 16u kan dit kwaad ??

Terug
Naar boven