MuscleMeat

IFBB Pro An Nguyen Trains Arms

De gedachte is meer gewicht met iets meer momentum is meer spiergroei
4308013450_ef0f759db2.jpg

You sir, should be personal trainer

En controle over het gewicht, wanneer, als hij daar al zwaaiend een halve rep een fractie vasthoud om dan zonder enige weerstand zijn arm te laten vallen? DA WA CONTROLE MAAT.

BAHAHAHAHA. 'Nough said.

Oh, en die typische bullshit "heb je studies die BLAARGH BLAARGH aantonen dat BLAAARGH". Ga met uw fameuze verklaring van momentum = spiergroei eens bij eender welke mens die er wél iets van kent gaan staan leuren, eens zien hoe hard ze er mee gaan lachen. Lees eens een boek, en neen, teh university of wikizz telt niet.

Geen goede vorm? :| Ik vind juist van wel, leuke training om te zien. Leuke supersets ook, vooral die gewone dumbbell curl en daarna die korte curl. Binnenkort eens proberen :)

Triceps push down ook zeer goede vorm. Hij duwt hem niet eens recht naar beneden voor iets voor zich uit :) Goede vorm!

4308013450_ef0f759db2.jpg

You sir, should be personal trainer

En controle over het gewicht, wanneer, als hij daar al zwaaiend een halve rep een fractie vasthoud om dan zonder enige weerstand zijn arm te laten vallen? DA WA CONTROLE MAAT.

BAHAHAHAHA. 'Nough said.

Oh, en die typische bullshit "heb je studies die BLAARGH BLAARGH aantonen dat BLAAARGH". Ga met uw fameuze verklaring van momentum = spiergroei eens bij eender welke mens die er wél iets van kent gaan staan leuren, eens zien hoe hard ze er mee gaan lachen. Lees eens een boek, en neen, teh university of wikizz telt niet.

Wauw. Jij hebt issues :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Zal ik de video weghalen hihi

Beginners moeten met strikte vorm trainen, bij gebrek aan ervaring wat bij hun het best is. Als je langer trained gaat iedereen toch een beetje zijn eigen vorm doen aangezien dit gewoon veel lekkerder voelt (elk lichaam is anders). Bij sommige pro's is dit misschien strikter als bij anderen. Bovendien is zijn vorm niet eens zo belabberd alleen die dumbbell curls waren wat veel swing. Just my 50 cents.

Beetje jammer dat iedereen zo moet flamen op elkaar.

Niet echt heel slechte vorm..
Volgens mij als charles glass je begeleid dan train je wel met redelijke vorm.

Terug
Naar boven