Fitness Seller

igf-1 lr3 nutral

wat ik vreemd vind is als het echt is waarom de igf van gg zoveel duurder is, is dat de kwaliteit...???

De GG igf is net zo duur als destijds nutral was....denk eerlijk gezegd dat ze van die nutral afwillen en dat het daarom wat goedkoper is geworden...

spuitje zei:
wat ik vreemd vind is als het echt is waarom de igf van gg zoveel duurder is, is dat de kwaliteit...???
Die van GG is niet in AA opgelost van te voren er zit wel AA bij en het zou van het zelfde als gensci zijn rodge is er mee bezig en gaat super, hij is iig een ervaren roids gebruiker en lult niet uit z'n nek

Bij mij in de buurt hoor ik ook goede dingen over GG igf-1

igf-1 lr3 nutral blijft een moeilijk geval :D

Zou het zelf niet mijn lijf injagen na de labtest op BOS

toch niet weer een discussie hierover

Ik heb em laatst nog gezet....ik vond Nutral erg lekka!!

En bij mijn weten zijn ze net zo duur hoor,Spuitmans.;)

Ik kon de Nutral wel merken destijds.

Ben nu bezig met MR igf en die van GG.

Heb vanavond uit nieuwsgierigheid de GG igf maar ff geprobeerd. Die maak ik nu eerst op en dan ga ik verder met de MR igf.

Die van MR kon ik al wel goed merken. Vooral snachts en sochtendsvroeg beetje last van slapende handen/armen en de pomp komt er nu goed in.

Ik moet toegeven dat ik ook iets merkte met nutral.
Niet echt meer gewicht op de weegschaal... maar toch
zag ik er stukken beter uit, ook in de gym kreeg ik
daar reacties over.
Maar ik was ook bezig met Aas dus dat kan ook de oorzaak zijn.
Ik vertrouw alleen de gevriesdroogde igf, die je nadien moet mengen.
Zo doen de orginele firma's het, moest het anders kunnen zouden zij dat ook doen.

mss mag het dan wel "ratteninsuline" zijn, het werkt en niet zoals insuline, maar je wordt er echt droger van, wat dus de tegenstelling is van insuline.
Nu het dan toch goedkoper is zou ik er flink van profiteren. Begin er ook zo binnenkort mee.

Dat het gedumpt wordt weet ik wel zeker , maar vertrouwen doe ik het niet !

Terug
Naar boven