Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb al spijt van dit topic aan te maken man man
Enkel horen,ug is goed genoeg blabla
Ging het niet eens over
Ja maar gaat niet over het onderwerp, kunnen we evengoed over sinterklaas gaan praten
Je bedoelt Sanca?Ja maar gaat niet over het onderwerp, kunnen we evengoed over sinterklaas gaan praten
Met ECHTE hgh
Of UG, ik ben de beroerdste niet.

Je fantasie.Die heb ik van sinterklaas, rara van waar komt sinterklaas![]()
Kloppen je stats eigenlijk? Want je gooit er altijd een shitload aan verschillende dingen in, maar 1.72m op 74kg en 10% komt niet echt overeen met die HG GH van je..
Goeie echte hgh dus
Plus bizarre winsten.Dit dus.
Bedenk dat er voor medicijnen minimaal 20 jaar aan research, labtesten, dierproeven, klinische testen, etc. zitten voordat het beschikbaar komt voor artsen en/of consumenten. Van honderdduizenden potentiële stoffen blijft er uiteindelijk maar 1 over. En die kosten moeten worden terugverdiend. En een heleboel halen het ook niet ivm onacceptabele bijwerkingen die naar boven komen in de klinische fase.
UG labs hebben geen research kosten, die kopen alleen een grondstof en produceren wat anderen hebben bedacht.
Plus bizarre winstenDit dus.
Bedenk dat er voor medicijnen minimaal 20 jaar aan research, labtesten, dierproeven, klinische testen, etc. zitten voordat het beschikbaar komt voor artsen en/of consumenten. Van honderdduizenden potentiële stoffen blijft er uiteindelijk maar 1 over. En die kosten moeten worden terugverdiend. En een heleboel halen het ook niet ivm onacceptabele bijwerkingen die naar boven komen in de klinische fase.
UG labs hebben geen research kosten, die kopen alleen een grondstof en produceren wat anderen hebben bedacht.
Waarschijnlijk sarcasme dus dan ben je nog zo simpel om op gewicht iemand te beoordelen.
Dus zo gasten gelijk bv jeremey buendia met stage weight 75kg en off season eind 80 hebben slechte hgh? Genoeg mensen die 10-15kg lichter kunnen wegen en beter uitzien en voller dan de zwaardere...
![]()