XXL Nutrition

igf glotropin (makers jintropin)

klaas

Ripped Bodybuilder
Elite Member
Waardering
29
heeft iemand deze igf al geprobeerd? Schijnt gemaakt te zijn door de makers van jintropin..

DSC004103.jpg

DSC00409.jpg

DSC00408.jpg

Wie zouden we nu eerder geloven BOS of jouw,kun jj afvragen

de raporten gaan over hgh dus is dit eigelijk de verkeerde topic

maar het toont wel aan dat het een goede producten verkoopt/maakt.

denk ik.

en conformed betekent overeenstemming.

en een ltd. dat is alleen maar een bedrijfsvorm dat zegt helemaal niets over de vestiging van een bedrijf alleen maar waar die is ingeschreven en onder bepaalde wetgeving valt.

Het toont wat mij betreft helemaal NIETS aan, alleen dat er iemand goed kan paintshoppen. En als een lab het nodig vind om als LTD niet in de UK gevestigd te zijn is dat al dubieus.

Tsjongejonge, hoe gemakkelijk mensen hier iets aannemen. Je hebt hersens, durf ook zelf te denken!

gozer wat maak jj druk,nix moet,dan laat je het toch staan.Niemand die je dwingt

GLOBAL (IGF-1 Long R3) - 100mcg/ampx10/box
GLOTROPIN Human Growth Hormone HGH[Somatropin] - 4iu/ampx10/box
GLOTROPIN Human Growth Hormone HGH[Somatropin] - 8iu/ampx10/box

Dit zijn de 3 producten van Global Biotech

Laatst bewerkt:
gozer wat maak jj druk,nix moet,dan laat je het toch staan.Niemand die je dwingt

GLOBAL (IGF-1 Long R3) - 100mcg/ampx10/box
GLOTROPIN Human Growth Hormone HGH[Somatropin] - 4iu/ampx10/box
GLOTROPIN Human Growth Hormone HGH[Somatropin] - 8iu/ampx10/box

Dit zijn de 3 producten van Global Biotech

Even voor alle duidelijkheid want er ontstaat een misverstand:

- Ik stel de echtheid en kwaliteit van de gear NIET ter discussie, en spreken hier mensen waar ik op vertrouw.

- Het gaat mij alleen om de echtheid van een testrapport met dubieus gebruik van de engelse taal, wat ook nog eens door jan en alleman aan elkaar gepaintshopped zou kunnen zijn.

Verder is het sop de kool niet waard, dus niet meer reageren en maar weer lekker on topic.

Misschien eens goed te lezen,en je niets door een noob te laten aansmeren als iemand je via pm benaderd.Kan zelf gevaarlijk zijn.

Jullie komen van die andere planeet,en beneden en binnen in is het toch iets anders gebouwd....wees gewaarschuwd meid.Kijk ook ff in het topic speciaal voor vrouwen.

ik wil geen boddybilder worden, gewoon wat strakker worden en iets meer spieren kweken, ik train om de dag, 1 uur, zit al een tijdje rond te kijken hier en kom heel veel afkortingen enzo tegen.. maar weet niet waar het over gaat.. hoe kan ik hier wat meer in thuis komen

pm op speciefiek mag altijd,als je wat wilt weten,of werkelijk het forum uitpluizen

Misschien eens goed te lezen,en je niets door een noob te laten aansmeren als iemand je via pm benaderd.Kan zelf gevaarlijk zijn.

Jullie komen van die andere planeet,en beneden en binnen in is het toch iets anders gebouwd....wees gewaarschuwd meid.Kijk ook ff in het topic speciaal voor vrouwen.

o, oke dan kijk ik daar ook even, zoals ik net al zei, kijk al even rond hier, maar snap niks van al die afkortingen, enzo, weet wel dat ik niet aan de anabolen moet gaan vanwege onder ha ha..

Lil, ik nam je de laatste tijd een stuk serieuzer, maar nu met deze bump, tja

ja sorry ik zie dat het al een tijdje niet op word gereageerd

Terug
Naar boven