Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
afhankelijk van je protocol.
als je e3d zet heb je volgens mij geen last van receptor verzadiging.
waarom zou e3d zetten geen zin hebben? hyperplasia krijg je er toch wel mee, en daar zet je IGF-1 voor toch?

Ja idd, maar heeft het zin voor wat ik wil doen ?
Tijdens mijn kuur die nu nog 3 a 4 weken zal duren wil ik vooral die hyperplasia en tijdens mijn nakuur wil ik spierbehoudt.
Zou ik dan 7 weken e3d kunnen zetten en hoeveel mcg ?
(sorry voor een beetje een thread hyjack![]()
Ja idd, maar heeft het zin voor wat ik wil doen ?
Tijdens mijn kuur die nu nog 3 a 4 weken zal duren wil ik vooral die hyperplasia en tijdens mijn nakuur wil ik spierbehoudt.
Zou ik dan 7 weken e3d kunnen zetten en hoeveel mcg ?
(sorry voor een beetje een thread hyjack![]()
7 weken e3d 50mcg (dus 25mcg per kant) lijkt me lekker, je zal er mss niet echt iets direct van merken, maar het zal zeker zn werk doen!
jeps, er worden nieuwe cellen gerecruteerd (satteliet cellen, die nog niets doen) en deze zullen in de komende maanden groeien (hypertrofie) door training+voeding. je ziet dus niet direct resultaat van je IGF als je het verstandig gebruikt.

Daar er hier een interessant topic geopend is over HGH zou ik dit graag doen over igf dus :
Welke hoeveelheden en hoelang nam je?
50mcg 5/2 voor 2 maanden achtereen
Welke sides merkte je?
Geen sides!
Combineerde je IGF met AS,slin of hgh?
Ja, met AAS: Test, Tren en Bold
Wanneer merkte je iets en wat merkte je?
Na een week of 2, bankdrukken ging omhoog en ik werd harder
Hoeveel gainde je en/of vet verbrande je?
Gainde veel! Maar was meer te wijten aan AAS, vetpercentage ging 2% omlaag in de eerste maand zonder te cardioën
Zou je terug igf gebruiken m.a.w. is het zijn geld waard?
Koop ik zeker weer! Mooi ook om massa te behouden in de nakuur.
Maar hoe zit het nu met lokale spiergroei? Heb veel gebruikerservaringen gelezen en ook vaak tegengekomen dat lokale spiergroei voorkwam. Heeft iemand hier ook iets gemerkt van die lokale spiergroei?