XXL Nutrition

IGF resultaten

Hoeveel weken mag je IGF1 lr3 eigenlijk gebruiken ?

afhankelijk van je protocol.
als je e3d zet heb je volgens mij geen last van receptor verzadiging.

afhankelijk van je protocol.
als je e3d zet heb je volgens mij geen last van receptor verzadiging.

Maar heeft dat wel zin ?
Ik zit er namelijk aan te denken om wat IGF1 lr3 te zetten de komende weken en ook tijdens nakuur zodat ik wat meer vast zal houden.

waarom zou e3d zetten geen zin hebben? hyperplasia krijg je er toch wel mee, en daar zet je IGF-1 voor toch?

waarom zou e3d zetten geen zin hebben? hyperplasia krijg je er toch wel mee, en daar zet je IGF-1 voor toch?

Ja idd, maar heeft het zin voor wat ik wil doen ?
Tijdens mijn kuur die nu nog 3 a 4 weken zal duren wil ik vooral die hyperplasia en tijdens mijn nakuur wil ik spierbehoudt.

Zou ik dan 7 weken e3d kunnen zetten en hoeveel mcg ?

(sorry voor een beetje een thread hyjack :P

• Topic Starter Topic Starter
Tijdens mijn kuur die nu nog 3 a 4 weken zal duren wil ik vooral die hyperplasia en tijdens mijn nakuur wil ik spierbehoudt.

Alle info is welkom dus doe maar gerust verder.

7 weken e3d 50mcg (dus 25mcg per kant) lijkt me lekker, je zal er mss niet echt iets direct van merken, maar het zal zeker zn werk doen!

Gezien de halfwaardetijd kun je toch ook EOD zetten?

En wie van jullie heeft er iets gemerkt van plaatselijke spiergroei?

halfwaardetijd zegt niet alles. het duurt 72 uur voordat de reactie op celniveau klaar is nadat igf-1 zich aan de receptor bind. tijdens die 72 uur is de receptor minder vatbaar voor nieuwe igf-1.

7 weken e3d 50mcg (dus 25mcg per kant) lijkt me lekker, je zal er mss niet echt iets direct van merken, maar het zal zeker zn werk doen!

Aha bedoel je dat in de zin van dat er meer "aanleg" ontstaat bij die spieren en dan in de toekomst weer effe wat harder groei ?

jeps, er worden nieuwe cellen gerecruteerd (satteliet cellen, die nog niets doen) en deze zullen in de komende maanden groeien (hypertrofie) door training+voeding. je ziet dus niet direct resultaat van je IGF als je het verstandig gebruikt.

jeps, er worden nieuwe cellen gerecruteerd (satteliet cellen, die nog niets doen) en deze zullen in de komende maanden groeien (hypertrofie) door training+voeding. je ziet dus niet direct resultaat van je IGF als je het verstandig gebruikt.

Dat wordt heel veel mijn linker schouder volspuiten tot ie gelijk loopt :)

Maar hoe zit het nu met lokale spiergroei? Heb veel gebruikerservaringen gelezen en ook vaak tegengekomen dat lokale spiergroei voorkwam. Heeft iemand hier ook iets gemerkt van die lokale spiergroei?

zeker, ik heb destijds voornamelijk in borst/biceps geinjecteerd en deze zijn redelijk vooruit gegaan.

Daar er hier een interessant topic geopend is over HGH zou ik dit graag doen over igf dus :

Welke hoeveelheden en hoelang nam je?
50mcg 5/2 voor 2 maanden achtereen

Welke sides merkte je?
Geen sides!

Combineerde je IGF met AS,slin of hgh?
Ja, met AAS: Test, Tren en Bold

Wanneer merkte je iets en wat merkte je?
Na een week of 2, bankdrukken ging omhoog en ik werd harder

Hoeveel gainde je en/of vet verbrande je?
Gainde veel! Maar was meer te wijten aan AAS, vetpercentage ging 2% omlaag in de eerste maand zonder te cardioën

Zou je terug igf gebruiken m.a.w. is het zijn geld waard?
Koop ik zeker weer! Mooi ook om massa te behouden in de nakuur.

Super goedje dus! Wil het toch ook wel eens proberen in de combi: Hgh, slin, igf-1

Maar hoe zit het nu met lokale spiergroei? Heb veel gebruikerservaringen gelezen en ook vaak tegengekomen dat lokale spiergroei voorkwam. Heeft iemand hier ook iets gemerkt van die lokale spiergroei?

Ik heb daar zelf niets van gemerkt. Volgens mij is het enigste middel dat lokale spiergroei heeft aangetoond Pgf-2 toch?

Welke hoeveelheden en hoelang nam je?
Ik neem het al wel eens als sycle in men gh cycle 50mcg EOD voor zoon 6 weken . En doe het vooral NA men AAS kuur door men pct .

Welke sides merkte je?
Ik heb eigenlijk nog nooit echt side's gehad .

Combineerde je IGF met AS,slin of hgh?
Enkel met HGH , IGF heeft al een beetje slin effect dus voor mij hoeft dat er niet bij .

Wanneer merkte je iets en wat merkte je?
Ik merkte vooral dat men eetlust hoog bleef en men recepuratie goed was .

Hoeveel gainde je en/of vet verbrande je?
Doordat ik het enkel na aas heb gebruikt en wel wat cardio doe , kom ik erg scherp en erg hard . Of dat nu enkel met de ifg te maken heeft laat ik in het midden . maar wat zeker is is dat de recup pct eetlust en training er goed op gaan .

Zou je terug igf gebruiken m.a.w. is het zijn geld waard?
YUP!

Terug
Naar boven