XXL Nutrition

IGF-waarde laten testen

MHD

Competitive Bodybuilder
Elite Member
10 media-items
Waardering
110
Ik laat mijn bloed altijd checken via www.servicelabs.nl alleen bij deze kan je niet je IGF-waarde laten meten, nu meende ik dat dit via een thuistest ook is te meten, mijn vraag is is deze ook in NL te koop.

en zijn er ook mensen die hun igf-waarde hebben laten meten en hoe ze dit hebben laten doen.

Ik laat mijn bloed altijd checken via www.servicelabs.nl alleen bij deze kan je niet je IGF-waarde laten meten, nu meende ik dat dit via een thuistest ook is te meten, mijn vraag is is deze ook in NL te koop.

en zijn er ook mensen die hun igf-waarde hebben laten meten en hoe ze dit hebben laten doen.

Goeie tip waar velen wat aan kunnen hebben wat betrefd de link naar de site :thumbs:

Wat betrefd je vraag kan ik je geen antwoord geven :)

Ik laat gewoon al mn tests doen via m'n dokter/arts. Drinkers krijgen toch ook lever checks en mensen die 40 jaar roken krijgen ook alles vergoed.

Ik krijg gewoon altijd een doorverwijzing en betaal alleen mn eigen risico.

[Link niet meer beschikbaar]

thuis test kitje....k*tje

IGF waarde laten testen ServiceLabs

Ik maak ook gebruik van ServiceLabs om mijn bloed te laten testen; ze doen ook IGF. Staat niet op het aanvraagformulier (wat je op www.servicelabs.nl kunt downloaden), maar kun je gewoon erbij schrijven. Onderzoek kan ook anoniem!

weet je de kosten van een igf onderzoek.

Kosten IGF-1 test ServiceLabs

De kosten om IGF-1 te laten bepalen bij ServiceLabs waren € 26,78. Daar kwamen nog € 15 orderkosten bij (die betaal je 1 keer per aanvraag, dus ook al je meer testen binnen die aanvraag laat doen). Goed te doen!

kijk das karma info

hele goede tip inderdaad! maar zo te zien wordt een vrij complete test best prijzig.

Terug
Naar boven