Fitness Seller

Ik baal !!

Thorian

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Net 3 weken goed gegeten. Veel sla om af te vallen. En veel kip, rijst en tonijn voor de KT. En eet ik gisteren in een onbezonnen bui 2 frikandellen en friet met mayo.
Was wel lekker,..maar nu baal ik. Ten eerste is het niet goed..en ten tweede voel ik me na zo'n periode van gezond eten er ook slecht door. Heb erg weinig vet gegeten laatste tijd. En zo'n bom aan vet valt dan rauw op mijn maag. Dus deze ochtend behoorlijk misselijk.

Eikel dat ik ben

first

O my god NOOOOOO 2frikandellen en patat met mayo
logisch dat je achteraf denkt van 'hmm beetje jammer, was niet echt goed' als je aan het afvallen bent
maar 1xtje maakt echt geen reet uit.. en dan is het nog niet eens veel
ik heb wel eens dagen dat ik met gemak 5x zoveel aan troep eet

• Topic Starter Topic Starter
O my god NOOOOOO 2frikandellen en patat met mayo
logisch dat je achteraf denkt van 'hmm beetje jammer, was niet echt goed' als je aan het afvallen bent
maar 1xtje maakt echt geen reet uit.. en dan is het nog niet eens veel
ik heb wel eens dagen dat ik met gemak 5x zoveel aan troep eet

voel je je dan niet misselijk? ik word ook altijd beetje depri van dat vette vreten

jah maar ben wel beetje een depressie/vervelings eter.. daarom loopt het soms wat uit de hand :P
1x weer sporten en gewoon weer verder gaan met je dieet. komt helemaal goed

zie het als een junkdag ?

Ik had dat eerst ook. Nu voel ik me juist lekker op die dagen:D

Erg he!

Wat is dit voor zinloos topic..?

Lol , ik snap het wel. Maar dikke /care man. Ga een keertje extra lopen. Zoveel gaat die ene maaltijd niet doen. En je moet af en toe eens kunnen junken. We zijn niet allemaal perfect :)

Junkdag moet kunnen! :) ergens ook weer goed.. heb je gelijk weer motivatie voor de rest van de week.

Loop de volgende dag een extra rondje en klaar is kees. En niet meer doen!

En nu ga je deaud..

vinger in je keel drukken? :kots:

Praat er met mensen over, lucht je hart.
Het is verschrikkelijk...... Maar je kunt er overheen komen.

Succes man

Terug
Naar boven