tommieee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 406
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hehe ja poste een pic, snapte dat met die procenten niet helemaalwou je iets posten of niet? zag enkel een blanco commentveld. heb trouwens jou topics en foto's ook al een paar keer gezien. en het verhaal van je handicap gelezen. echt tof hoe je bent en hoe je r ermee omgaat,hoe gaat het bij jou, al klaar voor de zomer?

Ja gaat lekker hard vooruit! Heb flink wat in te halen weer dus ik ga wat bulken deze zomer, zal er dus niet heel erg strak uit zien maar ik bof er mee dat ik er altijd wat droger uit zie dan dat ik werkelijk sta. Maar ja, de kilo's vliegen erop.. 5 kilo aangekomen in +- 6-7 weken 

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zelfs deze kikker in een ijsblokje is interessanter dan die lap tekst.
Dikke rug, maar waarom die 3% vet verbranden? Als ik eerlijk ben oog je nog best "dun"

Hehe ja poste een pic, snapte dat met die procenten niet helemaal
Dank je!Ja gaat lekker hard vooruit! Heb flink wat in te halen weer dus ik ga wat bulken deze zomer, zal er dus niet heel erg strak uit zien maar ik bof er mee dat ik er altijd wat droger uit zie dan dat ik werkelijk sta. Maar ja, de kilo's vliegen erop.. 5 kilo aangekomen in +- 6-7 weken
Maar je progressie is netjes man! Houden zo![]()

Wtf is dit voor crap man? srs, geen touw aan vast te knopen.
wow ,snap ik da mensen het niet meer lezen ,
ik lees nog liever ellegirl dan dit
manmanmannnn
man man, ik snap werkelijk geen kont van je verhaal![]()

Progressie ziet er goed uit, zou zelf nog wat door bulken alvorens te gaan cutten.
Wat betreft die lappen tekst: Dude met alle respect als je je echt zo druk maakt om sommige comments maak dan geen topic aan.

ik vind je maar een raar mannetje, zeker gevalletje paranoïde persoonlijkheidsstoornis. Wel een goede progressie![]()

Zoek je nou erkenning ofzo?
Wil je dat iedereen zegt, goede progressie? Slaap je daar beter van?
In dat geval, goede progressie.