Fitness Seller

ik ben blij met het resultaat

doel je op mij??
u mad brah?

yeah u mad

><

Laatst bewerkt:
Zolang jij blij bent is dbb ook blij.

groetjes

Edit: Didn't read, LOL!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zelfs deze kikker in een ijsblokje is interessanter dan die lap tekst.

wat is de bedoeling van die % shit?

Dikke rug;), maar waarom die 3% vet verbranden? Als ik eerlijk ben oog je nog best "dun"

wou je iets posten of niet? zag enkel een blanco commentveld. heb trouwens jou topics en foto's ook al een paar keer gezien. en het verhaal van je handicap gelezen. echt tof hoe je bent en hoe je r ermee omgaat,hoe gaat het bij jou, al klaar voor de zomer?
Hehe ja poste een pic, snapte dat met die procenten niet helemaal :roflol:
Dank je! :) Ja gaat lekker hard vooruit! Heb flink wat in te halen weer dus ik ga wat bulken deze zomer, zal er dus niet heel erg strak uit zien maar ik bof er mee dat ik er altijd wat droger uit zie dan dat ik werkelijk sta. Maar ja, de kilo's vliegen erop.. 5 kilo aangekomen in +- 6-7 weken :D
Maar je progressie is netjes man! Houden zo;)

• Topic Starter Topic Starter
doel je op mij??
u mad brah?

yeah u mad

:o

???

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zelfs deze kikker in een ijsblokje is interessanter dan die lap tekst.

dan zal het je wel een heel zelfvoldaan gevoel moeten geven om zo een pracht van een comment te kunnen geven, of niet?

wat is de bedoeling van die % shit?

precies wat is daar nou de bedoeling van...
ik snap wel dat het moeilijk is om te lezen, maar met proberen schijn je een eind te geraken. op dit soort momenten is het wel jammer dat klaaswitz niet meer actief is.

Dikke rug;), maar waarom die 3% vet verbranden? Als ik eerlijk ben oog je nog best "dun"

merci :D
zo dun ben ik nou ook weer niet hoor. zit momenteel op 96 kilo en iets onder de 15% vet

Hehe ja poste een pic, snapte dat met die procenten niet helemaal :roflol:
Dank je! :) Ja gaat lekker hard vooruit! Heb flink wat in te halen weer dus ik ga wat bulken deze zomer, zal er dus niet heel erg strak uit zien maar ik bof er mee dat ik er altijd wat droger uit zie dan dat ik werkelijk sta. Maar ja, de kilo's vliegen erop.. 5 kilo aangekomen in +- 6-7 weken :D
Maar je progressie is netjes man! Houden zo;)

5 kilo in 6-7 weken, lijkt mij een behoorlijke prestatie.:thumbup:
ik twijvel elke keer. cutten of cleanbulken?

mn meissie zegt ook al, "niet elke pees en ader hoeft zichtbaar te zijn hoor". ben ik het deels mee eens. kijk, het lijkt mij natuurlijk ook fantastisch een keer super-ripped te zijn.
maar om op dat niveau te komen en ook te blijven, vergt enorm veel discipline en toewijding. Dit zie je maar bij een heel klein select groepje mensen hier, vind ik persoonlijk.
en ik moet eerlijk bekennen, ik hou toch ook van een gezellige bbq.
maar om dat ijzer op te blijven optillen, is al een motivator voor mij. ik zal nooit echt een BB worden, maar het blijft een fantastische hobby en zo zal ik wel blijven zien. ik ben wel door deze site wel veel bewuster gaan leven en dan is het mijns inziens een geslaagde onderneming.

Voor iedereen
Wellicht dat een subtiele hint helpt m.b.t. de percentages waarin ik mij uitdruk in mijn begin post.
Lees eens de tweede regel, de kleine lettertjes.

Die percentages geven natuurlijk geen enkel reëel beeld, maar het geeft een indruk hoe mensen topics beleven...
een overgrote meerderheid is topic-hopper, die liever een smiley post of een phraze van zyzz moet uiten om hun quota post te behalen, zodat ze hun instellingen kunnen aanpassen.
Dit in tegenstelling tot daadwerkelijk proberen om iets zinnigs neer te zetten.
maar een hoop mensen voelen zich schijnbaar aangevallen als ze iets "niet" begrijpen. En het begint mij erop te lijken dat het aantal post bepaald hoeveel verstand je ergens van hebt m.b.t. BB.

ik probeerde enkel een beeld te creëren van hoe mensen deze site beleven, maar dat is schijnbaar nogal moeilijk...???
ik zal het zonder %tjes doen

een groot deel bekijkt enkel de foto

een kleiner deel neemt ook daadwerkelijk de moeite, een comment te plaatsen (en zoals we kunnen zien is dat een beetje binnen het verwachtingspatroon en ligt dus inhoudelijk op een hoog niveau)
waarvan maar een klein deel, topicaanvullend gezien, ook iets bijdraagt

een nog kleiner deel vraagt inhoudelijk iets en komt erachter dat de informatie altijd terug te vinden is mits je maar leest.

goedemorgen trouwens allemaal:o

Progressie ziet er goed uit, zou zelf nog wat door bulken alvorens te gaan cutten.
Wat betreft die lappen tekst: Dude met alle respect als je je echt zo druk maakt om sommige comments maak dan geen topic aan.

ik vind je maar een raar mannetje, zeker gevalletje paranoïde persoonlijkheidsstoornis. Wel een goede progressie :)

Progressie ziet er goed uit, zou zelf nog wat door bulken alvorens te gaan cutten.
Wat betreft die lappen tekst: Dude met alle respect als je je echt zo druk maakt om sommige comments maak dan geen topic aan.

ik maak mij nergens druk om hoor, iedereen hapt gewoon:o

ik vind je maar een raar mannetje, zeker gevalletje paranoïde persoonlijkheidsstoornis. Wel een goede progressie :)

raar mannetje?!? valt wel mee hoor, maar je moet schijnbaar een knop omzetten hier. ik heb wel het gevoel elke dag achterna gezeten te worden, door mijn alterego, sluit dit aan bij je conclusie?

niettemin bedankt voor het compliment man:)

het grappige is wanneer ik een topic als dit open staat iedereen aan de zelfde kant van de lijn.
want dan gaat het over nken, wijven en vreten en ben je de man...

maar op het moment dat ik topics als deze open, wordt er met een scheef oog gekeken.....
zegt dat nu iets over mij over jullie, ik weet het niet meer....

Laatst bewerkt:
Maak je niet zo druk joh Dwarnie. Ik snap je punt wel een beetje, maar je moet er niet zo'n probleem van maken...

Goede progressie in ieder geval! Nice v shape :)

Zoek je nou erkenning ofzo?
Wil je dat iedereen zegt, goede progressie? Slaap je daar beter van?
In dat geval, goede progressie.

Zoek je nou erkenning ofzo?
Wil je dat iedereen zegt, goede progressie? Slaap je daar beter van?
In dat geval, goede progressie.

kerel het is een grote grap.... :o

tis ok, echt.

het is moeilijk om sarcamse vanuit spreektaal te plaatsen in schrijftaal. ik val je niet aan man. echt niet.

een troll is wat ik wou starten, zoals dat hier wordt genoemd, enkel valt het niet op zijn plaats, sommige mensen zijn er beter in dan ik, merk ik al:(

hee zunnepitte heb ook ff jouw foto's gecheckt, ziet er goed man
fijne avond toegewenst.:)

Als het een troll actie is dan is hij voor mij wel gelukt.
Jij ook fijne avond.

Jij klinkt als zo'n vwo'er die zichzelf met zijn slimme praat zo interessant en geweldig vindt dat je er misselijk van wordt. Wat wil je nou bereiken met deze teksten?

75% kijkt 50% post een reactie, boeien, dan zal die andere 25% niets te zeggen hebben en is het toch mooi dat ze zich stil houden of niet? Scheelt je scrollen;)

OT: Mooie V-shape! Ben ik jaloers op:(

Laatst bewerkt:
tldr, goede rug

k*t-vwo'ers altijd

ach ik doe ook vwo. het is maar hoe je met al die hersenen omgaat

jelly vmbo'ers?

Terug
Naar boven