AndroidHealthClinic

ik ben blij met het resultaat

Jelly?

Ik bedoel meer dat hij een beetje onzin uitkraamt en slim probeert te doen.
Wtf wil hij ermee bereiken.

Hoe oud ben jij dan Tommie?

ik ben 17

Armen lopen achter.

• Topic Starter Topic Starter

klopt is ook een aandachtspunt, het is moelijk om de ideale balans te vinden in verhoudingen.
heb net weer lekker 50m2 straatwerk erin geploft. dijk van een workout.:o

jongens VWO ik ben 29 DUO zou boos op me worden, ben helaas al weer 5 jaar belastingbetalende werknemer.

kun je geen normale zinnen typen? ''jongens vwo ik ben 29 DUO zou boos op me worden, ben helaas alweer 5 jaar belastingbetalende werknemer.''

kun je geen normale zinnen typen? ''jongens vwo ik ben 29 DUO zou boos op me worden, ben helaas alweer 5 jaar belastingbetalende werknemer.''

wat wil je nou jochie????
ik heb eerder al gepost dat ik een troll wou starten.

met jongens bedoelde ik (jullie aangezien jullie een discussie hadden over VWO dat ik zou doen)
ik ben 29, slaat op de lengte van je duur van studiefinan. ik ben bijna 30 en dan zou enkel voorbereidend onderwijs niet heel best zijn.
ben helaas alweer 5 jaar belastingbetalende werknemer verwijst naar het feit dat ik al weer 5 jaar mijzelf op de arbeidmarkt begeef.

straatklusje:)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
is een straatmaatje van me

en mijn armen nu, zoals het laatste commentaar was wat ik gaf.
dis is semi ontspannen, aangezien ik nog zwetend een biertje drink:p. ben net terug van het klusje:o

de arm fototje net genomen

ik moet wel bij de foto's zeggen dat het maar net is hoe het licht valt. langleve fotografie.
bijvoorbeeld zag ik net een beeld van mijzelf in het raam vande schuur

en dan ben ik weer trots, komt helaas enkel door reflexie (of hoe je dat ook schrijft (straalt geen VWOer van af toch:p)

maar reëel beeld en direct in het licht, met minder schaduw is het al gauw minder spannend. minder definitie en minder motiverend helaas. lang leve de spiegel en vals licht.

heel stom is dat....

gegroet

Ik zou niet meer proberen te ´´trollen´´ aangezien niemand het kan waarderen/begrijpen....

Armen zijn inderdaad echt een aandachtspuntje.

Straatje is mooi geworden trouwens hahah ;)

zekers een mooi straatje haha. pure kwaliteit

schrijfcursus? wel goeie progressie

goed getraind

Op je andere foto's van de blauwe letters in je sig, vind ik je benen achterlopen, meer dan je armen. Zijn er geen recentere foto's van benen?

kak troll

Laatst bewerkt:

dank u vriendelijk

Op je andere foto's van de blauwe letters in je sig, vind ik je benen achterlopen, meer dan je armen. Zijn er geen recentere foto's van benen?

klopt helemaal heb een auto-ongeluk gekregen in 2007 en een 2 maanden terug ben ik door de rug gegaan, elke keer omdat ik teveel wil.:o
ben rustig aan het opbouwen en probeer steeds meer te max-en op de benen.
maar de houding bij het squat komt grotendeels uit de rug he. maar we doen ons best.

ga ergens anders huilie huilie doen omdat je geen positieve reacties krijgt op je foto's.

hoe je waffel en ga lezen, stuk snot.

goede progressie

aardig droger geworden, en massa vastgehouden. ziet er goed uit bro..

Geile tepelpiercing

Lol , nee wijde rug man :thumbup:

dank u vriendelijk

klopt helemaal heb een auto-ongeluk gekregen in 2007 en een 2 maanden terug ben ik door de rug gegaan, elke keer omdat ik teveel wil.:o
ben rustig aan het opbouwen en probeer steeds meer te max-en op de benen.
maar de houding bij het squat komt grotendeels uit de rug he. maar we doen ons best.

hoe je waffel en ga lezen, stuk snot.
ben je niet diegnee die p90x deed? :roflol:

ik vind je soms een beetje agressief :O?
verder.. moa, blijf doorgaan

vriendelijk bedankt.

Geile tepelpiercing

Lol , nee wijde rug man :thumbup:

zeker geil vooral als je er dumbbells aan hangt:o

ben je niet diegnee die p90x deed? :roflol:

hebbie het al eens geprobeert dan manneke?
maar goed, als je daar om kunt lachen ben ik wel eens benieuwd wat jij hebt gepresteerd. zou je dat eens kunnen onderbouwen en laten zien?

misschien zit ik er wel helemaal naast, hoor. wellicht hebben jou 96 posts iedereen een hoop geholpen en ben je echt een aanwinst voor dit forum, maar ik heb zo nog mijn twijfels.

ik vind je soms een beetje agressief :O?
verder.. moa, blijf doorgaan

valt wel mee hoor:o,
wordt alleen simpel van die "kort door de bocht" gasten die hun constructieve mening moeten prediken..

erm ok? als jij maar blij bent

Terug
Naar boven