- Waardering
- 1.793
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je verdient het toch als je je kwalificeert door 1e of 2e te worden? Ik heb niks tegen Gijs hoor en het is niet persoonlijk maar ik vind heel die wildcard maar onzin.
Van een wildcard is ook helemaal geen sprake, los van wat iedereen hier zegt. Een wildcard zou betekenen dat er zich minder dan 12 mensen plaatsen en de organisatie zich het recht voorbehoud zelf nog atleten aan te wijzen, buiten de kwalificaties om. Daarvan is geen sprake. Er is een uitvaller, en ik lees Tom Jansen. Onder de aanname dat dit klopt is het normaal dat het deelnemersveld wordt aangevuld om tot twaalf te komen. En de uitslagen van de vier kwalificaties bekijkend kun je alleen maar tot het oordeel komen dat Gijs de eerste is die voor die plek in aanmerking komt. Desalniettemin heeft de organisatie de mogelijkheid een andere atleet hiervoor aan te wijzen mochten ze dat willen. Ik vind het dus juist een hele eerlijke gang van zaken.