XXL Nutrition

ik ben slap

david0d0

Novice
Waardering
0
Lengte
1m52
Massa
40kg
hallo ik ben nieuw dus ik weet niet of ik het goed doe maar oke
ik zit in de eerste maar kben de slapste van de klas.
ik heb net deze week 2 dumbbells van 2 kilo gekocht.
hoe kan ik nu snel sterke spieren krijgen in me armen(biceps vooral)
en ik wil ook graag egt borstspieren dat je het egt mooi ziet.
en ik wil ook natuurlijk wel een six pack:D

in m'n buik heb ik wel veel spieren en je ziet t ook wel een beetje maar vooral die andere dingen.
weet iemand daar egt goede oefeningen voor??
groeten david

David je moet meer eten, ga opdrukken en optrekken. en koop 2 dumbbells die je kan verstellen van 15 kg, bij Scapino of zo zijn ze al te koop.

Je bent te jong om je hier mee bezig te houden. Ga lekker voetballen met je vrienden, doe wat push ups, sit ups en pull ups om alvast een kleine basis op te bouwen.

Lees de sticky's hier.

Snel spieren kweken gaat je helaas niet lukken..
(And another superdude bites the dust..)

ohjo dit meen je niet:eek:

Je bent in ieder geval eerlijk. 6-pack gaat em niet worden met jouw leeftijd. Zorg gewoon dat je goed eet, veel beweegt. Toen ik een jaar of 12 was ging ik vaak een uurtje voor het slapengaan opdrukken en buikspieroefeningen doen. Dat hielp wel goed ;)

Je bent in ieder geval eerlijk. 6-pack gaat em niet worden met jouw leeftijd. Zorg gewoon dat je goed eet, veel beweegt. Toen ik een jaar of 12 was ging ik vaak een uurtje voor het slapengaan opdrukken en buikspieroefeningen doen. Dat hielp wel goed ;)

En 7 jaar later weeg je nog steeds maar 75 kilo bij 1.85.

oeii, komt vast hard aan:p

ot: je denkt miss dat je veel buikspieren hebt, is niet zo. iedereen heeft een basis van buikspieren, en als je dan vet mager bent, ja dan zie je ze ofcourse, je moet je niet gericht zijn op je buikspieren alleen, daarvan word je niet sterker.
je word breed en sterk door je benen, rug en triceps en borst te trainen, buik komt later wel bij cutten enzo als je dat ooit gaat mee maken

Klopt. Tis echter wel zo dat ik nog maar 4 maanden gericht train en sinds 1.5 maand een zorgvuldig voedingsschema volg. Sinds 1 mei tot nu daardoor 5,8 kilo gegained. 75 kg op 1.85 is nog steeds beschamend, maargoed ik zit nu op het juiste spoor. Jij woog toen je begon ook geen 117 kg ;)

Ik ben ook begonnen op mijn 12 jaar met push ups en sit ups en van mijn 14 begonnen in een sportschool. Ik weet het 14jaar is zelfs nog wat te jong. Maar met push ups, pull ups en sit ups kom je al ver hoor

Klopt. Tis echter wel zo dat ik nog maar 4 maanden gericht train en sinds 1.5 maand een zorgvuldig voedingsschema volg. Sinds 1 mei tot nu daardoor 5,8 kilo gegained. 75 kg op 1.85 is nog steeds beschamend, maargoed ik zit nu op het juiste spoor. Jij woog toen je begon ook geen 117 kg ;)

Uiteraard niet, heeft mij ook gewoon een hoop hard werken gekost. Ik zeg dan ook niet dat de pushups die ik vroeger wel eens deed hielpen, want die hebben me voor geen ruk spiermassa bezorgt.

gefeliciteerd met die 4-5 kilo vet en vocht :o

Meisjes van jouw leeftijd houden ook niet van klerenkasten, houden over het algemeen meer van 40kg 1.60 beachboys met 6 packs.. dus op zich doe je t zo slecht nog niet waarschijnlijk ^^, gewoon je eigen uithongeren zodat je six pack krijgt dan ben je ook de man.

Meisjes van jouw leeftijd houden ook niet van klerenkasten, houden over het algemeen meer van 40kg 1.60 beachboys met 6 packs.. dus op zich doe je t zo slecht nog niet waarschijnlijk ^^, gewoon je eigen uithongeren zodat je six pack krijgt dan ben je ook de man.
Funny, but oh so true!:D

So true.. :( Was ik maar dun en had ik maar een six pack..

Evaring? Ik was chubby toen ik 12 was:D:mc:

Terug
Naar boven