Sander653
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 13%
Haha, zo chubby was ik ook niet
Had wel dikke armen!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Had wel dikke armen!Hehe, ironie.. Toen wou je wss van je dikke armen af en nu wil je juist dikkere armen..Haha, zo chubby was ik ook nietHad wel dikke armen!
Hehe, ironie.. Toen wou je wss van je dikke armen af en nu wil je juist dikkere armen..
Dont you get it, ik was toen waarschijnlijk al gespierder dan jij!
Idd best ironisch
Now i see!
off topic wat zijn we weer motiverend bezig, gefeliciteerd!

oke bedankt allemaal. ik ga wel gewoon soms opdrukken enzo.
en mischien ook maar wat minder eten, maar ff ik ben wel de dunste van de klas![]()
Probeer gewoon oefeningen te doen met je eigen lichaamsgewicht voordat je anders je spiere overbelast omdat ze nog niet volgroeid zijn.oke bedankt allemaal. ik ga wel gewoon soms opdrukken enzo.
en mischien ook maar wat minder eten, maar ff ik ben wel de dunste van de klas![]()
oke niet minder eten dus(yeay)
maarr uhm ik ging net opdrukken maar uhm ik kan geen eens een keer opdrukken
als ik laag ben dan kom ik niet meer omhoog en zak ik in.
iemand tips??

knieën op de grond? Know is de vrouwen methode maar je zal ergens moeten beginnen en zo snel mogelijk overstappen![]()

Is dat geen foutief pleonasme?
)
toen meeste van hier 12 waren d8 je niet aan bodybuilding maar aan voetballen met je maatjes, dus please stop is met het bashen van 12jarige kind die interesse toont in een sport en waarschijnlijk veel verder komt dan de meeste hiero.:d