MuscleMeat

ik ben slap

gefeliciteerd met die 4-5 kilo vet en vocht :o

Huidplooimeting naderhand: +1% BF
Gewogen, 10 uur na laatste inname voedsel/vocht.. 's ochtends dus.
Allergieën; dus vrij beperkt qua voedselinname, desalniettemin snoep ik nooit, drink nooit frisdrank en eet nooit vette hap. Alleen BB foods gegeten.. nou jij weer ;)

off topic wat zijn we weer motiverend bezig, gefeliciteerd!

Dat soort mensen motiveert mij alleen maar meer :o

• Topic Starter Topic Starter
oke bedankt allemaal. ik ga wel gewoon soms opdrukken enzo.
en mischien ook maar wat minder eten, maar ff ik ben wel de dunste van de klas:P

en mischien ook maar wat minder eten, maar ff ik ben wel de dunste van de klas:P

Nee, juist niet minder eten, wil je een of andere uitgehongerde Ethiopiër worden? (tautologie, ik weet het).
Ik was vroeger ook altijd "de slapste" van de klas, maar dat heeft me nu achteraf gezien verschrikkelijk gemotiveerd.
2 Kg dumbbells ga je niet groot op worden.
Mijn tip: koop verstelbare dumbbells tot 10-15kg ofzo.
Train gewoon 3x in de week fullbody en eet goed en je zal al een stuk sterker worden.
Sixpack is niet belangrijk!

Probeer gewoon oefeningen te doen met je eigen lichaamsgewicht voordat je anders je spiere overbelast omdat ze nog niet volgroeid zijn.
Probeer eens andere varianten van opdrukken bijv met je voeten op een verhoging zoals bijvoorbeeld je bed.
en ga idd niet extreem meer eten maar gewoon iets meer.

• Topic Starter Topic Starter
oke niet minder eten dus:) (yeay)
maarr uhm ik ging net opdrukken maar uhm ik kan geen eens een keer opdrukken
als ik laag ben dan kom ik niet meer omhoog en zak ik in.
iemand tips??

oke niet minder eten dus:) (yeay)
maarr uhm ik ging net opdrukken maar uhm ik kan geen eens een keer opdrukken
als ik laag ben dan kom ik niet meer omhoog en zak ik in.
iemand tips??

knieën op de grond? Know is de vrouwen methode maar je zal ergens moeten beginnen en zo snel mogelijk overstappen :p:D

uitgehongerde Ethiopiër (tautologie, ik weet het)
Is dat geen foutief pleonasme?

in ieder geval, met oefeningen als opdrukken is je ademhaling heel belangrijk. uitademen als je kracht zet, en desnoods schreeuw je je longen uit je lijf, dan kan je wat meer kracht zetten. Maar jij zal hoe dan ook mannen push-ups doen! (klonk een beetje raar???)

Al die tips van koop dumbbells van 10-15 kilo.. alsof die jongen daar iets mee kan?

Gewoon gezond gaan eten , goed sporten en wat push ups/pull ups/buikspieroefeningen doen.

Het is nog te vroeg om je echt al te gaan bezig houden met krachttraining.

Laatst bewerkt:
Lekker iemand verkrachten met ze allen die als 12jarige al motivatie en interesse toont in bodybuilding. Goed zo jongens dbb op ze best ;) toen meeste van hier 12 waren d8 je niet aan bodybuilding maar aan voetballen met je maatjes, dus please stop is met het bashen van 12jarige kind die interesse toont in een sport en waarschijnlijk veel verder komt dan de meeste hiero.

my 2 cents.

geen zorgen, als je 12 bent ben je nu eenmaal slap :)

Terug
Naar boven