XXL Nutrition

Ik ben weer terug na een zoektocht naar mezelf

dit doet me echt goed

hahaha pikzwaaier vooor life hu. :cool:

volgens weer iemand die je liever rijk dan kwijt ben is het niet.

Altijd goed om mensen te hebben hier die zulke anekdotes kunnen neerpennen.

Welkom terug :)

he kerel, eindelijk terug en nu aan het ijzer p*ssy :D

Ik mis er nog eentje hor!.. BodybuilderX, och.. ik mis hem zow :hedbang:

Hee welkom terug! Iedereen die ooit het ijzer heeft aangeraakt kan het niet laten om weer te beginnen :D Ik weet nog wel een beetje wie jij bent, jij was toch die ene die altijd. . . ;) :D

M@rsel zei:
Hee welkom terug! Iedereen die ooit het ijzer heeft aangeraakt kan het niet laten om weer te beginnen :D Ik weet nog wel een beetje wie jij bent, jij was toch die ene die altijd. . . ;) :D
pikzwaait! Correct! U gaat door voor de dildo!

hij zou wel willen maar haalt ze allemaal uit zn moeders nachtkastje, dus het is niet anders!

nu @levrone nog en dan zijn 'we' weer compleet :D

20 kilo lichter my ass.
Nou niet zo dapper worden he! mucsle boy

(en ik blijf me fantaseren of je neukerij met die bamboe`s)

leuk man! dandy jij ook welkom terug jongen!!!

Die oli heb ik nooit meegemaakt, maar ben wel veel posts uit het verleden tegengekomen waar hij aan bijgedragen heeft.

Wereld vent lijkt hij me !

Hee, vergeten we Loui niet :D

MrJ zei:
Koop je dit keer wel een nieuwe?

De laatste keer dat iemand jouw quiz won stuurde je je gebruikte dildo op. :thumbd:
Sorry bro, jij had em gewoon al versleten na 1 beurt.
Ik heb trouwens liever zo'n vagina-achtig ding, ik ram liever ipv geramd worden :thumbup:

SR1985 zei:
Sorry bro, jij had em gewoon al versleten na 1 beurt.
Ik heb trouwens liever zo'n vagina-achtig ding, ik ram liever ipv geramd worden :thumbup:

Volgens Bubba is het toch echt andersom kerel... :rolleyes:

leGionellz zei:
Die oli heb ik nooit meegemaakt, maar ben wel veel posts uit het verleden tegengekomen waar hij aan bijgedragen heeft.

Wereld vent lijkt hij me !

Neej man, dit is een BB forum.
Die "Oli gast" had weinig bij te dragen met zijn slappe geouwehoer en fake posts,kuurlogs en weet ik het al niet meer wat hij allemaal deed.
24/7 slap ouwehoeren doen zulke lui maar bij hun buurvrouw met een bakkie thee en stuk ouwewijfenkoek erbij
Ik ouwehoer hier ook wel eens, maar de hoofdreden dat ik lid ben is bodybuilding.
And that's the way it should be i suppose ;)

Rob zei:
Neej man, dit is een BB forum.
Die "Oli gast" had weinig bij te dragen met zijn slappe geouwehoer en fake posts,kuurlogs en weet ik het al niet meer wat hij allemaal deed.
24/7 slap ouwehoeren doen zulke lui maar bij hun buurvrouw met een bakkie thee en stuk ouwewijfenkoek erbij
Ik ouwehoer hier ook wel eens, maar de hoofdreden dat ik lid ben is bodybuilding.
And that's the way it should be i suppose ;)
ghehehehehehe:D

exarchos zei:
nu @levrone nog en dan zijn 'we' weer compleet :D

Tja ik wacht nog met smart op zijn geile pics. Maar ik ben bang dat hij een eind heeft gemaakt aan zijn BBcarriere. Of zijn leven.

Terug
Naar boven