Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Smoothmold zei:ik krijg maandag mijn eerste proefles. Hij traint op het hoogste platform erkend. Verder heb ik er geen verstand van maar mijn neef is niet zomaar iemand. Hij heeft heel wat uitsmijters van Now & Wow die bij hem kwamen trainen in elkaar geslagen.
Smoothmold zei:vanaf 5 jaar. Hij heeft bijna alle vechtsporten gedaan en heeft les gekregen van de beste leraren. Daarnaast hij hij ook les gehad van de leraar van bruce lee en die heeft hem verteld dat ie Bruce zo had afgemaakt aangezien hij maar een mannetje van 1.58 was.
Maar hij is Europees kampioen reeds geworden dus dat zegt toch al genoeg of niet.

/-\naboliC zei:welke 'hoogste platform'? wat een bull... waar ga je trainen dan? Wie is je neef dan?
Smoothmold zei:Hij heeft al heel wat gasten binnen 30 a 40 sec. met schedelfracturen het ziekenhuis ingeslagen.
Killah zei:
Klaaswitz zei:Wat een cowboy verhalen, die en die slaan Bruce Lee zo in elkaar lol.
vroeger op de lagere school zei er een ander dan altijd overheen 'dan haal ik Macguyver erbij! of He-man! en dan zei een ander 'Het A-team, die zijn met z'n vieren' 'Nou en ik dan het Amerikaanse Leger!'
idd dat herken ik wel/-\naboliC zei:nee, kom jij eens kijken bij een school aangesloten bij de VTKFAE

Klaaswitz zei:Wing Chun is een leuke en ook mooie vechtsport maar qua effectiviteit niet te vergelijken met bijvoorbeeld Muy Thai.
In de jaren 70 was er zo'n match in Thailand, had zo'n Shaolin tempel verklaart dat Shaolin Kungfu (aanverwant aan Wing Chun) de meest effectieve vechtsport zou zijn wat uitmonde in een tempel tegen gym gevecht uit Thailand. Alle gevechten werden voortijdig gewonnen door die thaiboxers, verschillende van die kungfu acrobaten moesten met ernstig letsel worden afgevoerd.
Met een beetje google geduld kan je het verhaal wel ergens terugvinden waarschijnlijk.
Er zit ook zo'n win chun school hier in mijn woonplaats, zat te overwegen om 'r eens te gaan kijken want ik vind het er schitterend uitzien maar gezien m'n BB training lijkt het me niet handig omdat ik dan helemaal geen tijd meer heb voor vriendin en andere sociale aangelegenheden..
Klaaswitz zei:Wing Chun is een leuke en ook mooie vechtsport maar qua effectiviteit niet te vergelijken met bijvoorbeeld Muy Thai.
In de jaren 70 was er zo'n match in Thailand, had zo'n Shaolin tempel verklaart dat Shaolin Kungfu (aanverwant aan Wing Chun) de meest effectieve vechtsport zou zijn wat uitmonde in een tempel tegen gym gevecht uit Thailand. Alle gevechten werden voortijdig gewonnen door die thaiboxers, verschillende van die kungfu acrobaten moesten met ernstig letsel worden afgevoerd.
Met een beetje google geduld kan je het verhaal wel ergens terugvinden waarschijnlijk.
Er zit ook zo'n win chun school hier in mijn woonplaats, zat te overwegen om 'r eens te gaan kijken want ik vind het er schitterend uitzien maar gezien m'n BB training lijkt het me niet handig omdat ik dan helemaal geen tijd meer heb voor vriendin en andere sociale aangelegenheden..

Smoothmold zei:het is inderdaad een hele mooie vechtkunst. Prachtig om te zien, zo sierlijk!
Smoothmold zei:Nederlandse Wing Chun Federatie hoger kan toch niet. Het is rijkserkend en aangesloten bij het NOC NSF![]()

/-\naboliC zei:
spiertje16 zei:Niemand niemand!!!! Beat deze ****ers
[Afbeelding niet meer beschikbaar]