- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dani zei:Er is een groot verschil tussen een pedofiel en een pedoseksueelmensen. Een Pedofiel is niet perse een kinderverkrachter. Maar dit even terzijde.
Wat me bij dit draadje en de reakties wel direct weer te binnen schiet is de reakties toen het ging om een zoveelste onderwijzeres met een 13 jarig jongetje... Toen was het gejoel niet van de lucht. Stelletje hypocrieten.

Dat laatste punt is ook een gegeven? Verdiep je even in de ontwikkeling van de coïtusualiteit van het kind. Het is nl een 'gegeven' dat meisjes vanaf een jaar of 8 beginnen met het oefenen van hun prille verleidingskunsten op hun vader waarna later zelf een zekere concurrentiestrijd losbarst tussen moeder en dochter om de gunsten van papa.DBC01 zei:Leuk punt. Zou dat jongetje onder dwang coïtus met haar hebben gehad?
Veel jongensdromen van jongens van die leeftijd gaan over coïtus met hun lerares, dat is een bekend gegeven, terwijl meisjes meer bezig zijn met de bescherming van hun geboren coïtusualiteit.
Tenzij de wet inmiddels veranderd is, wat ik betwijfel, is het toegestaan dat een volwassene coïtusuele omgang heeft (mits met toestemming!) met een minderjarige vanaf 15 jaar. Voor die leeftijd is strafbaar, daarna moet aangetoond worden dat het met instemming van het slachtoffer was.andrew zei:Een 15 jarige met een volwassen geest bestaat simpelweg niet. Het kan hooguit zo zijn dat zij redelijk ver is met haar ontwikkeling en dat de jongen in kwestie een beetje achter loopt. Maar hoe volwassen die meisjes ook mogen lijken, schijn bedriegt.
Dani zei:Maar goed, we dwalen af van waar het over begon, nl pedofilie. Ook als je het dan hebt over dwang zul je er versteld van staan hoe vaak het slachtoffer zgn vrijwillig mee doet aan het in stand houden van de relatie. Dit is ook de reden dat slachtoffers nog eerder hun mond houden dan in een reguliere misbruik zaak. Juist het 'zelf meedoen' is wat een slachtoffer zichzelf maar moeilijk kan vergeven. Er is maar zelden sprake van lichamelijke dwang en veel vaker maakt de dader gebruik van het natuurlijk overwicht.

ik word begravenisondernemer denk ikkoetje zei:het is bewezen dat seksueelmisbruikte mensen , op latere leeftijd net hetzelde gaan doen . niet allemaal maar een hoog percentage .
ook de slachtoffers dan afknallen maar ? want zij gaan net hetzelfde doen !!!!

D. zei:Wat zijn we weer hééérlijk kortzichtig mijn zijn allen.
Dit doet me denken aan de tijd dat homo's gelynched werden (in bepaalde middeleeuwse culturen worden homo's nog steeds geexecuteerd), terwijl wij nu hier met z'n allen al het nichterige accepteren en goedkeuren. Althans, het is niet meer zoals vroeger, toen men net zo dacht over homo's als jullie nu in het rond schreeuwen over pedo's.
Snap je waar ik naartoe wil? Het is tijd voor de emancipatie van het kind. Freud was een heel eind, maar in nog geen honderd jaar zal de samenleving iets accepteren dat even normaal is als mannenliefde.
Disclaimer: (die zal waarschijnlijk nodig zijn) Ik ben geenszins pedofiel of pedoseksueel. Ik vind niks geils aan kinderen en zelfs jonge gewillige meisjes boeien mij niet meer sinds ik hun leeftijd niet meer heb. Ik voel me nergens persoonlijk aangevallen. Ik plaats dit slechts om jullie een spiegel voor te houden, stelletje kortzichtige schreeuwlelijkerds!
D. zei:Wat zijn we weer hééérlijk kortzichtig mijn zijn allen.
Dit doet me denken aan de tijd dat homo's gelynched werden (in bepaalde middeleeuwse culturen worden homo's nog steeds geexecuteerd), terwijl wij nu hier met z'n allen al het nichterige accepteren en goedkeuren. Althans, het is niet meer zoals vroeger, toen men net zo dacht over homo's als jullie nu in het rond schreeuwen over pedo's.
Snap je waar ik naartoe wil? Het is tijd voor de emancipatie van het kind. Freud was een heel eind, maar in nog geen honderd jaar zal de samenleving iets accepteren dat even normaal is als mannenliefde.
Disclaimer: (die zal waarschijnlijk nodig zijn) Ik ben geenszins pedofiel of pedoseksueel. Ik vind niks geils aan kinderen en zelfs jonge gewillige meisjes boeien mij niet meer sinds ik hun leeftijd niet meer heb. Ik voel me nergens persoonlijk aangevallen. Ik plaats dit slechts om jullie een spiegel voor te houden, stelletje kortzichtige schreeuwlelijkerds!
koetje zei:pedofilie is geen onderwerp van nu . eeuwen geleden bestonden er al schandknaapjes .
vroeger tijdens de kinderarbeid als een meisje van 10-12 ging werken was het heel normaal als ze verkracht werd door haar baas .
als ze thuis vertelde wat er gebeurd was kleer ze een saflet tegen haar oren .
pedofilie is van alle tijden het gebeurd nu niet meer dan vroeger

benchMarc zei:Wat wordt er toch weer sneu gereageerd overal. Ziet niemand in dat die gasten gewoon ziek in hun bol zijn en dat ze daar geen zak aan kunnen doen? Die mensen zijn er zelf vaak kapot om. Het is een drang van binnenuit en er is niks wat ze ertegen kunnen doen. Lijkt me serieus verschrikkelijk om dat te hebben. Iedereen doet hier alsof die mensen dat zelf fijn vinden dat ze zo zijn.
Zullen we geestelijk gehandicapten ook maar afmaken? Die moeten ook maar normaal doen, ze kosten alleen maar geld in deze maatschappij.
Kortzichtigheid ten top![]()