MuscleMeat

Ik Haat!!!!!:

benchMarc zei:
Wat wordt er toch weer sneu gereageerd overal. Ziet niemand in dat die gasten gewoon ziek in hun bol zijn en dat ze daar geen zak aan kunnen doen? Die mensen zijn er zelf vaak kapot om. Het is een drang van binnenuit en er is niks wat ze ertegen kunnen doen. Lijkt me serieus verschrikkelijk om dat te hebben. Iedereen doet hier alsof die mensen dat zelf fijn vinden dat ze zo zijn.
Zullen we geestelijk gehandicapten ook maar afmaken? Die moeten ook maar normaal doen, ze kosten alleen maar geld in deze maatschappij.
Kortzichtigheid ten top :rolleyes:

Het gaat mij helemaal niet om de mensen die geil worden van kleine kindjes, het gaat mij juist om de mensen die hun fantasiën ook echt uitvoeren.

Edit: Dubbel

benchMarc zei:
Wat wordt er toch weer sneu gereageerd overal. Ziet niemand in dat die gasten gewoon ziek in hun bol zijn en dat ze daar geen zak aan kunnen doen? Die mensen zijn er zelf vaak kapot om. Het is een drang van binnenuit en er is niks wat ze ertegen kunnen doen. Lijkt me serieus verschrikkelijk om dat te hebben. Iedereen doet hier alsof die mensen dat zelf fijn vinden dat ze zo zijn.
Zullen we geestelijk gehandicapten ook maar afmaken? Die moeten ook maar normaal doen, ze kosten alleen maar geld in deze maatschappij.
Kortzichtigheid ten top :rolleyes:

heeft hier iedereen stront in zijn ogen .

hoe word je pedofiel ? dat word je niet dat zit in je genen , meestal komt daarbij nog dat pedofielen zelf het slachtoffer zijn geweest .

vandaar dat het zo belangrijk is dat slachtoffers een goede begeleiding krijgen zodat ze hetzelfde niet gaan doen .

Terug
Naar boven