MuscleMeat

Ik heb AS via internet besteld en .....

Peiling Peiling Ik heb as via internet besteld en ...

• Ze netjes met ca 1 week geleverd gekregen.

Stemmen: 11 18,0%
  • Het duurde even maar uiteindelijk toch binnen gehad.

Stemmen: 7 11,5%
  • Got fakked , heb nepperts gehad.

Stemmen: 2 3,3%
  • !#$##@! scammed. nooit iets gehad wel betaald.

Stemmen: 5 8,2%
  • Mooie douane brief gehad, inbeslaggenomen.

Stemmen: 1 1,6%
  • Weet ik veel nooit gedaan , hoor ook niet te stemmen.

Stemmen: 35 57,4%

• Totaal stemmers
    61

itsme

Novice
Elite Member
Waardering
0
hallo all,

ik wou even een poll houden om te 'pollen' hoe vaak best via internet goed gaat.

let op !!! het POSTEN van leveranciers of sites mag hier niet.

lol het posten van sites mag niet??? kijk eens boven je titel waar daar mee geadverteerd word....

• Topic Starter Topic Starter
Ja weet ik , maar het staan in de boardregels ,
dus meld het maar voordat straks mijn poll gekicked wordt.

daar probeert hij met deze poll achter te komen slimpie........

ik heb zelf nooit iets besteld bij zon site, maar ik ken er wel een paar. ik ben er ook wel benieuwd naar de uitslag van deze poll. maar of veel mensen daar besteld bij hebben? ik betwijfel t

de site die hierboven wordt vermeld is wel betrouwbaar, maar erg duur.
Anders wordt de link hier niet geplaatst. :)

heb jezelf geen leverancier of denk je dat het 1 of andere scammer is die je troep wil verkopen.
is het eventueel een alternatief, probleem is wel dat het onderschept kan worden in nl bij de douane het is namelijk verboden in nederland.

Bij 1fast400 al vaak besteld en nooit problemen mee gehad.

Zoek en gij zult vinden. Enig geduld heb je wel nodig. Tot nu toe altijd netjes me gear gehad :cool:

Zou nooit AS via internet kopen....

Bdoel je via het internet bij en "illigale" leverancier. Of zo'n woekerprijs online pharma?

• Topic Starter Topic Starter
maakt opzich niet uit , gaat even over het idee as via internet.

als je zegt "woekerprijs online pharma?" hoeveel duurder bedoel je dan eigenlijk.

ken namelijk geen illigale lev. op int. en alle online pharma's zijn ong even duur.
wat voor prijsverschil hebben we het over ?
en heb je goede ervaringen met zo'n illigale lev?

thnks

Wat sommige sites durven te vragen voor gaat me echt te ver.
En dan is het nog te vraag of je het binnen krijgt.
En zo ja, of het wel echte shit is.
Als het nep A.S. is kun je geen verhaal bij hun komen halen. :(

Laatst bewerkt:
Ik heb ooit s bij www.pharma##rope.com besteld. Duurde goed 2 wkn voor ik het thuis had, maar was wel echt.

Alleen veel te duur uiteraard. 20 euro voor n yellowtop is wat te gek.

Heb ook 's bij een pharmaceut op internet besteld.
Echte gear, maar inderdaad, net voor zo'n prijs als de meneer hierboven mij :(

Maar via 'mail order' kan het veel goedkoper.
Ik bestel mijn spullen nu bij verschillende mail order dealers, voor de helft of nog minder dan de prijs van de online pharmaceuten.

Met wel EEN GROTE WAARSCHUWING! Er zijn ontzettend veel scammers, koop nooit bij een mail order dealer waar je verder niets vanaf weet.
De dealers waar ik koop zijn aangeraden door www.elitefitness.com. Goede gear, goede prijs en snelle service! :D

japy zei:
Heb ook 's bij een pharmaceut op internet besteld.
Echte gear, maar inderdaad, net voor zo'n prijs als de meneer hierboven mij :(

Maar via 'mail order' kan het veel goedkoper.
Ik bestel mijn spullen nu bij verschillende mail order dealers, voor de helft of nog minder dan de prijs van de online pharmaceuten.

Met wel EEN GROTE WAARSCHUWING! Er zijn ontzettend veel scammers, koop nooit bij een mail order dealer waar je verder niets vanaf weet.
De dealers waar ik koop zijn aangeraden door www.elitefitness.com. Goede gear, goede prijs en snelle service! :D

Ik zou alleen spullen kopen bij mensen die je ff op kunt gaan zoeken als je belazerd wordt. ;)

Leviathan zei:
Ik zou alleen spullen kopen bij mensen die je ff op kunt gaan zoeken als je belazerd wordt. ;)

Ja dan kun je ze in elk geval ... :whip: :D

Maar de gear die ik via mail order dealers bestel is veel goedkoper dan bij de pukkelruggen bij ons in de gym.
Gewoon eerste een kleine bestelling doen, zodat wanneer ze je in de maling nemen dat je dan niet zoveel poen kwijt bent.
En nooit te grote bestellingen, stel dat de douane onderschept ofso. Maar de meeste dealers hebben hier wel wat op gevonden, door het zo klein mogelijk te verpakken en in verschillende pakketjes te verzenden.
En in Europa is de douane weer een stuk soepeler als in de VS. ;)

In elk geval, als je wat goede research doet kan je vaak goeie en goedkope gear krijgen via mail order.

Terug
Naar boven