AndroidHealthClinic

ik heb een kleintje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tijgertje

Novice
Waardering
0
Hallo mensen,

Ik ben een nieuwe lid van DBB. Heb een klein vraagje. Ik ben klein geschapen,en kan met niemand over hebben. Daardoor heb ik erg pyschologisch problemen.
VERGROOT STEROIDEN OOK JE PENIS???

Alvast bedankt

androgenen kunnen een invloed hebben volgens sommige mensen. maar als ik jouw was zou ik gewoon hgh en syntol der in gaan spuiten :D

Je ballen worden wel kleiner, dus dan wordt je pik in verhouding groter! :thumb:

je moet er gewichten aan hangen!!!

begin met 5 kilo (10 HH)

en werk op tot 120 kilo penissquats!!!!

ik ben een tevreden gebruiker van dit programma dat mij geleverd is door DBB.

mij penis is nu van 14 cm naar 28 centimeter gegaan! (erecties zijn pijnlijk)

doe ff normaal kerels. die gast zit ermee en dan geef je dit soort onzin antwoorden.

ik meende dat er een hele kleine groei kan ontstaan, maar of die permanent is weet ik niet. Mss dat anderen daar wel een antwoord op hebben hier?
Verder zijn er wel bepaalde technieken die schijnen te helpen, hier op dbb is daar wel een thread over, maar kan em nu niet vinden ???

dat is k*t voor je

boogie zei:
doe ff normaal kerels. die gast zit ermee en dan geef je dit soort onzin antwoorden.

ik meende dat er een hele kleine groei kan ontstaan, maar of die permanent is weet ik niet. Mss dat anderen daar wel een antwoord op hebben hier?
Verder zijn er wel bepaalde technieken die schijnen te helpen, hier op dbb is daar wel een thread over, maar kan em nu niet vinden ???

Bro, dit is ongetwijfelt een troll... (iemand die kijkt hoe wij reageren)

dan...........heb ik niks gezegd.

Een Belg en een n*ger zaten in de sauna ziet de Belg de lul van de n*ger en zegt wauw wat heb jij een lange lul. Ja, zegt de n*ger daar werk ik al mijn hele leven aan. Belg, hoe bedoel je? Daar werk je aan? Nou van jongs af aan hang ik er met een touwtje gewichten aan zo dat hij steeds langer wordt. Tjonge zegt de Belg zou dat bij mij ook kunnen? Antwoordt de n*ger natuurlijk als je maar geduld hebt. Drie weken later komen ze elkaar toevallig weer tegen, vraagt de n*ger, en wil het al een beetje lukken? Antwoord de Belg Erg veel langer is hij nog niet, maar hij word al aardig zwart.

ik wist dat iemand dat zou zeggen :p

Hoi Tijgertje!

Ik kreeg van Winnie en Ijor te horen dat het wel allemaal meevalt. 9cm is idd onder het gemiddelde, maar je kan er iig wel pentratie mee hebben! :thumbup:

Laat je niet zo op je kop zitten door Janneman Robinson, hij is gewoon een grote plaagklop!

x-jes

J.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven