Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Duizendpoten moet je hebben. Die vreten hele muizen op.

deze ook als ze volwassen zijn
en idd musclebear kent er blijkbaar wat van,in de zomer eens het boven de 30 graden is kan je er gerust mee buiten komen als het niet te hard waait of regent natuurlijk.zijn tammer dan de meeste honden of katten!maar tegelijkertijd grotere killers dan de beste Poema![]()

deze ook als ze volwassen zijn
en idd musclebear kent er blijkbaar wat van,in de zomer eens het boven de 30 graden is kan je er gerust mee buiten komen als het niet te hard waait of regent natuurlijk.zijn tammer dan de meeste honden of katten!maar tegelijkertijd grotere killers dan de beste Poema![]()

ahnee niet nodig,dit zijn woestijndieren,daar is nauwelijks begroeiing,mss ooit een cactus ofzo,maar daar moetk nogwat opzoekwerk naar doen,mss dat ze alergisch zijn voor sommige soorten

Ze zijn nu nog klein maar wacht maar totdat ze groot zijn
mn oom heeft echt een huge terrarium met 4 volwassenen.. heb al een paar keer eitjes zien uitkomen.. is echt leuk om te zien 
Veel plezier ermee Baardagamen zijn coolZe zijn nu nog klein maar wacht maar totdat ze groot zijn
mn oom heeft echt een huge terrarium met 4 volwassenen.. heb al een paar keer eitjes zien uitkomen.. is echt leuk om te zien
Zelf heb ik een kameleon en een zooitje hagedissen.. ook wel leuk maar veel fragieler.. baardagamen zijn gewoon coolVeel plezier ermee
![]()

tnx,ze zijn idd de max,maar tzijn wel vlugge ****ers...maar eens je ze vasthebt blijven ze wel makkelijk zitten.
weet er toevallig iemand of er nog een diersoort geschikt is om samen te leven met de agamen? liefst 1 die niet te groot wordt,max 25 cm inclusief staart![]()
Voor verschillende soorten dieren bij elkaar: hier wordt vaak naar gevraagd en in dierenwinkels zal vaak gezegd worden dat baardagamen goed met andere dieren samen kunnen. Hier is echter maar 1 antwoord op: nooit doen. Baardagamen zijn dominante dieren en je kunt ze niet samen zetten met andere soorten dieren.
tnx,ze zijn idd de max,maar tzijn wel vlugge ****ers...maar eens je ze vasthebt blijven ze wel makkelijk zitten.
weet er toevallig iemand of er nog een diersoort geschikt is om samen te leven met de agamen? liefst 1 die niet te groot wordt,max 25 cm inclusief staart![]()

dierenbeul!
die beesten horen in de vrije natuur thuis, en hebben tientallen vierkante kilometers ruimte nodig!

uhm...die beestjes zijn in gevangenschap geboren,en als ik ze niet koop dan is het wel iemand anders...het enige wat ik dus kan doen,is ze een goeie thuis geven,en volgens mij hebben ze het hier behoorlijk naar hun zin...
10talle vierkante km voor 2 beestjes die 40 cm groot worden![]()