XXL Nutrition

ik heb m'n baardagaampjes!!!!

mss wat begroeiing in je terrarium zetten ? ;) :D

Duizendpoten moet je hebben. Die vreten hele muizen op.

• Topic Starter Topic Starter
Duizendpoten moet je hebben. Die vreten hele muizen op.

deze ook als ze volwassen zijn :D

en idd musclebear kent er blijkbaar wat van,in de zomer eens het boven de 30 graden is kan je er gerust mee buiten komen als het niet te hard waait of regent natuurlijk.zijn tammer dan de meeste honden of katten!maar tegelijkertijd grotere killers dan de beste Poema :D

mss wat begroeiing in je terrarium zetten ? ;) :D

nee niet nodig,dit zijn woestijndieren,daar is nauwelijks begroeiing,mss ooit een cactus ofzo,maar daar moetk nogwat opzoekwerk naar doen,mss dat ze alergisch zijn voor sommige soorten

en idd musclebear kent er blijkbaar wat van,in de zomer eens het boven de 30 graden is kan je er gerust mee buiten komen als het niet te hard waait of regent natuurlijk.zijn tammer dan de meeste honden of katten!maar tegelijkertijd grotere killers dan de beste Poema :D

Dat zal me een slachtpartij worden in je tuin.
The killing fields. :D

zijn die dieren niet stressgevoelig dan,met mijn hagedissen zou ik dat allesinds niet kunnen doen:eek:

Leuk, veel plezier der van... Haal ze der vaak uit, worden ze een beetje tam

ze zijn al direct bezig met een ontsnappingsroute aan het plannen zie ik

nee niet nodig,dit zijn woestijndieren,daar is nauwelijks begroeiing,mss ooit een cactus ofzo,maar daar moetk nogwat opzoekwerk naar doen,mss dat ze alergisch zijn voor sommige soorten
ah :)

Baardagamen zijn cool :) Ze zijn nu nog klein maar wacht maar totdat ze groot zijn :D mn oom heeft echt een huge terrarium met 4 volwassenen.. heb al een paar keer eitjes zien uitkomen.. is echt leuk om te zien :D

Zelf heb ik een kameleon en een zooitje hagedissen.. ook wel leuk maar veel fragieler.. baardagamen zijn gewoon cool :) Veel plezier ermee :thumb:

Baardagamen zijn cool :) Ze zijn nu nog klein maar wacht maar totdat ze groot zijn :D mn oom heeft echt een huge terrarium met 4 volwassenen.. heb al een paar keer eitjes zien uitkomen.. is echt leuk om te zien :D

Zelf heb ik een kameleon en een zooitje hagedissen.. ook wel leuk maar veel fragieler.. baardagamen zijn gewoon cool :) Veel plezier ermee :thumb:

tnx,ze zijn idd de max,maar tzijn wel vlugge ****ers...maar eens je ze vasthebt blijven ze wel makkelijk zitten.

weet er toevallig iemand of er nog een diersoort geschikt is om samen te leven met de agamen? liefst 1 die niet te groot wordt,max 25 cm inclusief staart :D

tnx,ze zijn idd de max,maar tzijn wel vlugge ****ers...maar eens je ze vasthebt blijven ze wel makkelijk zitten.

weet er toevallig iemand of er nog een diersoort geschikt is om samen te leven met de agamen? liefst 1 die niet te groot wordt,max 25 cm inclusief staart :D

Heb wel een interessante site gevonden (staat wel veel boeiende informatie) maar betreffende jouw vraag:

Voor verschillende soorten dieren bij elkaar: hier wordt vaak naar gevraagd en in dierenwinkels zal vaak gezegd worden dat baardagamen goed met andere dieren samen kunnen. Hier is echter maar 1 antwoord op: nooit doen. Baardagamen zijn dominante dieren en je kunt ze niet samen zetten met andere soorten dieren.

bron: Aanschaf van een baardagaam

mss luipaardgekko's,ook gemakkelijk te houden trouwens en niet overdreven duur;)

Leuk spul:thumbs:

Ikzelf heb Elaphe Guttata's gehad en veel mee gekweekt.
Maar ik ben nu over gestapt op luipaardgecko's ook leuk:)

Voor in de frituur? :scratch: ?

dierenbeul!

die beesten horen in de vrije natuur thuis, en hebben tientallen vierkante kilometers ruimte nodig!

dierenbeul!

die beesten horen in de vrije natuur thuis, en hebben tientallen vierkante kilometers ruimte nodig!

uhm...die beestjes zijn in gevangenschap geboren,en als ik ze niet koop dan is het wel iemand anders...het enige wat ik dus kan doen,is ze een goeie thuis geven,en volgens mij hebben ze het hier behoorlijk naar hun zin...

10talle vierkante km voor 2 beestjes die 40 cm groot worden???

ik dacht al dat er al nieuwe op komst waren :roflol:

uhm...die beestjes zijn in gevangenschap geboren,en als ik ze niet koop dan is het wel iemand anders...het enige wat ik dus kan doen,is ze een goeie thuis geven,en volgens mij hebben ze het hier behoorlijk naar hun zin...

10talle vierkante km voor 2 beestjes die 40 cm groot worden???

je moet ze eens in het wild zien! IT'S AMAZING!!

ze rennen hele oerwouden door en beklimmen de grootste bomen. nu bij jou in dat hokje zitten ze de hele dag maar wat te kijken en wachten tot ze weer zo'n nedersprinkhaan krijgen...

Terug
Naar boven