TheUnknownKnown
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Krijg de indruk dat je 24/7 een boner hebt momenteel, kocht regelmatig m'n whey bij jullie maar inmiddels vind ik je opstelling dermate kinderachtig dat ik daar vanaf ga zien voortaan.
Tip..neem 'm lekker in je hand joh.
Wat maakt de opstelling nou uit, het gaat toch om de inhoud van het potje? Wat is er volgens jou mis met zijn opstelling dan?Krijg de indruk dat je 24/7 een boner hebt momenteel, kocht regelmatig m'n whey bij jullie maar inmiddels vind ik je opstelling dermate kinderachtig dat ik daar vanaf ga zien voortaan. Tip..neem 'm lekker in je hand joh.
Krijg de indruk dat je 24/7 een boner hebt momenteel, kocht regelmatig m'n whey bij jullie maar inmiddels vind ik je opstelling dermate kinderachtig dat ik daar vanaf ga zien voortaan. Tip..neem 'm lekker in je hand joh.
Wat maakt de opstelling nou uit, het gaat toch om de inhoud van het potje? Wat is er volgens jou mis met zijn opstelling dan?
Hebben die 26 mensen die op b en f hebben gestemd het topic nog niet gelezen of per ongeluk op de verkeerde geklikt ofzo?
Krijg de indruk dat je 24/7 een boner hebt momenteel, kocht regelmatig m'n whey bij jullie maar inmiddels vind ik je opstelling dermate kinderachtig dat ik daar vanaf ga zien voortaan.
Tip..neem 'm lekker in je hand joh.
Nouja het is wel zo dat hij zeg maar 24/7 post dat XXL perfect is (seewhatididthere) en over die labtests van de daken blijft schreeuwen etc. Vrij irritant
Nouja het is wel zo dat hij zeg maar 24/7 post dat XXL perfect is (seewhatididthere) en over die labtests van de daken blijft schreeuwen etc.
Vrij irritant
Iemand vraagt om bewijs, hij levert het. Wat zou jij doen als iemand om positieve labresultaten van jouw bedrijf vraagt en jij leest het? Negeren en wachten tot iemand anders het toevallig post?
Doe eens lief Trem, deze aanval was echt niet nodig
Nee en ik zou er van genieten maar het is ook een keer klaar. Bedrijfsmatig ook erg slecht om het zo in te (blijven) wrijven. Elk bedrijf maakt namelijk fouten en de kans dat het dan een keer dubbel zo hard terug komt is niet ondenkbaar.
Je gaat er zeker ook vanuit dat benf er niks van wist en vanaf het eerste moment eerlijk heeft gehandeld?
Wil je nu een statement van mij ofzo?Waar heb jij het nu over, dit heeft toch niks met waar we het nu over hebben te makenWil je nu een statement van mij ofzo?