XXL Nutrition

Ik koop mijn supplementen bij ...

Peiling Peiling Ik koop mijn supplementen bij ...

• Body & Fit

Stemmen: 45 31,7%
  • Bodylab

Stemmen: 2 1,4%
  • Power Supplements

Stemmen: 7 4,9%
  • Sportfood

• XXL Nutrition

Stemmen: 96 67,6%
  • Myprotein

Stemmen: 8 5,6%
  • De Tuinen

Stemmen: 2 1,4%
  • Ik gebruik geen supplementen

Stemmen: 6 4,2%
  • Anders ...

• Totaal stemmers
    142
Status
Niet open voor verdere reacties.
Je zegt: ieder bedrijf kan fouten maken, maar dat er minder eiwit in zit is natuurlijk niet de reden dat mensen zich geflest voelen. Vandaar die vraag.

Jij denkt dat ik met fouten doel op het eiwit verhaal? Maar nee ik doelde op fouten in het algemeen. Je zit er iets te autistisch in vrees ik. Graag mijn posts goed lezen dan hoef ik het niet uit te leggen.

Wat is dit nou weer voor omgekeerde wereld? Het is pas irritant dat b en f doet alsof er niks aan de hand is en nog altijd niks heeft bedacht om hun voormalige klanten te compenseren.

Geen omgekeerde wereld.

B&F bedriegt, daarom bestel ik bij XXL.
Alleen het gedrag is wel redelijk storend.

Maarja ieder zijn ding

XXL nutrition.

Jij denkt dat ik met fouten doel op het eiwit verhaal? Maar nee ik doelde op fouten in het algemeen. Je zit er iets te autistisch in vrees ik. Graag mijn posts goed lezen dan hoef ik het niet uit te leggen.

"Bedrijfsmatig ook erg slecht om het (eiwitverhaal) zo in te (blijven) wrijven. Elk bedrijf maakt namelijk fouten "

verder prima dat je die toko nog een beetje de hand boven het hoofd houdt hoor

"Bedrijfsmatig ook erg slecht om het (eiwitverhaal) zo in te (blijven) wrijven. Elk bedrijf maakt namelijk fouten "

verder prima dat je die toko nog een beetje de hand boven het hoofd houdt hoor

Stel je niet zo aan man. B&f idd dikke fuckup gemaakt, maar dat je er tegen trem over ligt te zeiken slaat nergens op.

Boy's boy's rustig aan. B&F heeft een dikke vette fout gemaakt. XXL plukt daar nu de vruchten van.
Over 3 maanden is iedereen dat weer vergeten en komt die weegschaal van afwegingen weer in evenwicht.
Dit is toch niet de eerste onderzoek die "IETS" aantoont.

Het zou XXL sieren als ze met enkel de 20% korting hun statement zouden maken. Daarna lekker stil blijven.
De klanten van XXL of de tegenstanders van B&F maken die heisa wel.
Dus in die zin geheel eens met Tremendes.

Boy's boy's rustig aan. B&F heeft een dikke vette fout gemaakt. XXL plukt daar nu de vruchten van.
Over 3 maanden is iedereen dat weer vergeten en komt die weegschaal van afwegingen weer in evenwicht.
Dit is toch niet de eerste onderzoek die "IETS" aantoont.

Het zou XXL sieren als ze met enkel de 20% korting hun statement zouden maken. Daarna lekker stil blijven.
De klanten van XXL of de tegenstanders van B&F maken die heisa wel.
Dus in die zin geheel eens met Tremendes.

hij vroeg om bewijs en dat kreeg hij niets kinderachtigs aan

Beetje jammer dat de pol niet openbaar is, volgens mij is er 1 druk kloontjes aan het aanmaken voor benf....

Ik haal al mijn stront bij body en shit shop. Toch wel HET adres voor warme dampende ladingen bullshit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven