MuscleMeat

Ik moet ongeveer 20 kilo afvallen, wie kan mij helpen?!!

Waardering
0
Ik lees sinds vandaag veel topics want maandag gaat er voor mij een nieuwe strijd beginnen.
Ik ben 34 jaar ben 1,78m groot en ben stevig gebouwd, ik weeg 110 kilo.
Ik ben grof gebouwd (veel taiboxen gedaan en in mil. dienst veel getraint alleen nooit bb ik heb minder tijd door een andere baan en mijn kids trainen 2x in de week voetbal. Ook deed ik de laatste tijd wel kardio bij elkaar 90 min 3x per week maar zonder dieet val ik 1,5 kg af in 1,5 maand.
Nu begin ik nog dikker te worden vooral buik/heup. Ik lees in veel topict over het Keto dieet.
Dat is heel interresant alleen is er een lijst met hoeveel en wat ik kan eten. Wie kan mij helpen? zodat ik een structurele dag kwa eten kan plannen.

post u voedingsschema, dan kunen wij kijken wat we kunnen veranderen.

probeer cardio langer tedoen want pas na 30 min. ga je vetverbranden. dus ik zou als ik uw was 3 x 45min. elke week .

Ik lees sinds vandaag veel topics want maandag gaat er voor mij een nieuwe strijd beginnen.
Ik ben 34 jaar ben 1,78m groot en ben stevig gebouwd, ik weeg 110 kilo.
Ik ben grof gebouwd (veel taiboxen gedaan en in mil. dienst veel getraint alleen nooit bb ik heb minder tijd door een andere baan en mijn kids trainen 2x in de week voetbal. Ook deed ik de laatste tijd wel kardio bij elkaar 90 min 3x per week maar zonder dieet val ik 1,5 kg af in 1,5 maand.
Nu begin ik nog dikker te worden vooral buik/heup. Ik lees in veel topict over het Keto dieet.
Dat is heel interresant alleen is er een lijst met hoeveel en wat ik kan eten. Wie kan mij helpen? zodat ik een structurele dag kwa eten kan plannen.

Als je met 3x90 min cardio in de week aankomt, dan zit geheid iets fout in je eetpatroon of je cardio stelt niks voor.
Maar ik zou als ik jou was gewoon lekker fanatiek cardio blijven doen en troep als chips, cola en drank laten staan. Je hoeft niet meteen naar een fancy diet als je 110 kg weegt met 1,78, dan kan je prima afvallen door gezond te eten en je cardio blijven te doen

• Topic Starter Topic Starter
Ik kardio 90 minuten per dag 3x in de week zo veel als ik kan, sorry het stond inderdaad niet helder beschreven.

rond 08:00 drink ontbijt
rond 11:00 twee sneetjes bruin brood met slankie smeerkaas of mager vlees
rond 13:00 twee sneetjes bruin brood met slankie smeerkaas of mager vlees
17:30 avondeten groente/aardappelen/vlees.
Ik drink bijna aleen maar cola zero.
En inderdaad pak ik na achten wel eens een stuk snoep of chips maar dat is meestal 2x in de week. Ook heb ik ong. eens in de maand een feestje dan drink ik veel alcohol maar normaal niets.
En dat gaat vanaf maandag stoppen natuurlijk.
Mijn doel is in totaal 20kg ongeveer af te vallen maar met doelstellingen van 5kg natuurlijk. laat ik eerst maar 5kg afvallen dan komt er al een glimlacht te voorschijn.

Ga langs de kaakchirurg, laat je verstandskiezen eruit halen (mocht je deze nog hebben) en na 2 dagen valt gij al 5kilo af als 't een beetje meezit

En inderdaad pak ik na achten wel eens een stuk snoep of chips maar dat is meestal 2x in de week. Ook heb ik ong. eens in de maand een feestje dan drink ik veel alcohol maar normaal niets.
Mijn doel is in totaal 20kg ongeveer af te vallen maar met doelstellingen van 5kg natuurlijk. laat ik eerst maar 5kg afvallen dan komt er al een glimlacht te voorschijn.

Lees eens de sticky topics in de voedingssectie, ik denk dat je dan veel duidelijk wordt.

Ga langs de kaakchirurg, laat je verstandskiezen eruit halen (mocht je deze nog hebben) en na 2 dagen valt gij al 5kilo af als 't een beetje meezit

hahaha :roflol: +1

misschien ga ik dat ook maar doen dan ;)

verder sluit ik me aan bij de bovenstaande serieuze reactie's.

nou kap daar dan eens mee als je wilt afvallen en kardio spel je als cardio
je typt het zelfs nog fout als je daarvoor 2 antwoorden hebt ghad waar "cardio" staat

Lijkt wel heel weinig als ik het zo zie. Overdag iets meer eten zou denk ik geen kwaad kunnen, is goed voor je stofwisseling. En beter stop je met snacken 's avonds. Let erop dat je stofwisseling niet vertraagd doordat je te weinig koolhydraten binnen krijgt overdag (en met name ontbijt). Met flink wat cardio erbij zou je toch af moeten vallen.

20kg afvallen? Zo doe je het:

- eet gezonder en onder je behoefte
- doe meerdere malen per week langdurige cardio (icm met krachttraining is het nog beter)
- heb geduld
- hou vol!

Beter je voeding wat onderhanden nemen:
- Zeker en vast geen snoep/chips/... meer
- 6-7x per dag kleine portie eten
- minder koolhydraten (brood enz), meer eiwitten (kwark, tonijn, ...)
- geen alcohol (en indien je het echt niet kan laten in het weekend met mate! + dan geen trappist maar een simpel biertje of wijntje)

Stel je een doel van +- 0.5/1Kg per week; niet sneller proberen ;)

Ikzelf ben ook meer dan 20Kg afgevallen. De eerste dagen zijn echt klote maar je mag er niet aan toegeven, eens je het gewoon bent gaat het steeds beter en beter ;)

Grtz & suc6!

Inderdaad, veel cardio gaan doen. En gezonder eten.

Dank jullie wel voor de coole adviezen hier ga ik zeker mee bezig !!

Voor alle nuttige info van die twee meiden van 17 en 18 echt stoer hoor ! jammer dat het niet in het gezicht kan.

Veel sporten, gezond eten en wat krachttraining. Meer heb je niet nodig.

Terug
Naar boven