Fitness Seller

ik, na 2,5 jaar

Heel goed voor de leeftijd!

goed fisiek!
Je bent groter qua upperbody dan dat ik ben voor die 2.5 jaar trainen. Ik train nu 2 jaar (net iets meer dan), maar je upp is beter!
Top, zeker voor op die leeftijd.

zeer net fysiek kerel! Mooi in verhouding.

Mensen moeten is ff kappen met "ik mis massa"... pathetic...
Je bent pas 18 man, om dan al zo er uit te zien is gewoon klasse!

Massa komt met de jaren

---------- Toegevoegd om 02:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:33 ----------

vind je eerder een superdude.

ik kan je niet serieus nemen zonder een foto van je benen te zien.

hoeveel squat je?

Altijd dat gezijk over benen:o en "hoeveel squat jij?"
haha alsof dat zoveel zegt......

zie graag een pic van jou barbaar

ik bedoel het helemaal niet slecht.

ik vind alleen dat iemand die zichzelf een bodybuilder wil noemen ook zijn benen moet posten, anders is het onmogelijk om zijn volledige fysiek te beoordelen.

ok... daar kan ik opzich inkomen

maar waarom nou weer die opmerking "hoeveel squat je?"... als het toch bodybuilding is, dan zou kracht geen zak boeien.

reageer gewoon op wat je ziet, en ga niet moelijk doen over wat je niet ziet..

ok... daar kan ik opzich inkomen

maar waarom nou weer die opmerking "hoeveel squat je?"... als het toch bodybuilding is, dan zou kracht geen zak boeien.

reageer gewoon op wat je ziet, en ga niet moelijk doen over wat je niet ziet..

Hoeveel squat je was puur bedoelt om te checken of TS wel squat.

Als je bij mij in de gym komt trainen snap je het...Iedereen heeft een soortgelijke fysiek, maar dan met benen die kleiner zijn dan pink bij manier van spreken. Enige benen oefening bij ons zijn leg extensions in de schema's van de instructeur.

Vandaar dus.

Succes !

Goed bezig top fysiek.

Superdude whahaha jij zal nooit dat fysiek bereiken jongen altijd mensen afkraken waarom geil je zo op die benen? Wil je een been in je reet ofzo?

:roflol:

Enerzijds oogt zijn bovenlichaam er netjes uit, maar er lijkt inderdaad niet veel massa op te zitten. Maar voor zijn leeftijd is hij goed bezig. :)
Had je geen 80 kg geschat trouwens. Doe zo voort, binnen 2 jaar ben je een beest.

Laatst bewerkt door een moderator:
erg knap man!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor de reacties,
heb nu steeds meer motivatie om door te gaan en nog harder te gaan trainen!

en die massa komt wel, ben nu 18, en maak me er niet zo druk over, want een ''beest'' kan je pas worden rond je 20ste (denk ik)

en ik heb geen foto van mn benen, ik post zosnel mogelijk 1.

en over die stats:
ik bankdruk 100 6x en mn top is 120 1x
ik squat met 90 (ben te laat begonnen met benen trainen)
en deadlift met 120

en nogmaal bedankt! werkt echt motiverend dit :D

Ziet er goed uit!
Mooi ook dat je hardloopt en wat kickbokst voor je conditie. Ik doe het ook, voelt erg goed.

Werken aan je squat en deadlift :). Ziet er idd niet slecht uit , goed droog ook nog. Nu gewoon je zwakke punten aanpakken.

mooi fysiek, indrukwekkend voor je leeftijd!

Wat een onzin zeg!

Voor de rest wel net fysiek
naja onzin.. tuurlijk kom je wel aan maar op latere leeftijd gaat het volgens mij echt wel wat sneller

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Ziet er goed uit!
Mooi ook dat je hardloopt en wat kickbokst voor je conditie. Ik doe het ook, voelt erg goed.
ja voelt idd goed :P en het trainen wordt daardoor ook weer leuker doordat je op die manier je spieren toch even prikkelt, (vind ik dan (A) )

en met een betere conditie train ik ook heel wat lekkerder :P

naja onzin.. tuurlijk kom je wel aan maar op latere leeftijd gaat het volgens mij echt wel wat sneller

Hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt. (als in de zin van spieren aanzetten) Het is gewoon meer calorieën eten als je niet aankomt!

oke bedankt ;)
dan zat ik even verkeerd te denken :P

Goed fysiek buffelo, echt superveel massa zit er niet op zoals ze zeggen, maar dat kan ook gewoon niet. Ben zelf net 18 en ik sta er heel wat slechter bij dan jou:p

Hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt. (als in de zin van spieren aanzetten) Het is gewoon meer calorieën eten als je niet aankomt!

Het zijn niet altijd meer calorieën die belangrijk zijn, ok je moet die ook voldoende binnen krijgen, maar eiwitten en vetten zijn ook belangrijk. Als ik zelf bijvoorbeeld nog meer calorieën eet word ik moddervet:o

Goed fysiek buffelo, echt superveel massa zit er niet op zoals ze zeggen, maar dat kan ook gewoon niet. Ben zelf net 18 en ik sta er heel wat slechter bij dan jou:p

Het zijn niet altijd meer calorieën die belangrijk zijn, ok je moet die ook voldoende binnen krijgen, maar eiwitten en vetten zijn ook belangrijk. Als ik zelf bijvoorbeeld nog meer calorieën eet word ik moddervet:o

Ja klopt, maar ik was er maar even van uitgegaan dat de meeste hier wel kunnen bedenken dat je dan wel de goede calorieën moet binnen krijgen.

Terug
Naar boven