- Waardering
- 470
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

vind je eerder een superdude.
ik kan je niet serieus nemen zonder een foto van je benen te zien.
hoeveel squat je?
en "hoeveel squat jij?"ok... daar kan ik opzich inkomen
maar waarom nou weer die opmerking "hoeveel squat je?"... als het toch bodybuilding is, dan zou kracht geen zak boeien.
reageer gewoon op wat je ziet, en ga niet moelijk doen over wat je niet ziet..
Superdude whahaha jij zal nooit dat fysiek bereiken jongen altijd mensen afkraken waarom geil je zo op die benen? Wil je een been in je reet ofzo?

naja onzin.. tuurlijk kom je wel aan maar op latere leeftijd gaat het volgens mij echt wel wat sneller
ja voelt idd goedZiet er goed uit!
Mooi ook dat je hardloopt en wat kickbokst voor je conditie. Ik doe het ook, voelt erg goed.
en het trainen wordt daardoor ook weer leuker doordat je op die manier je spieren toch even prikkelt, (vind ik dan (A) )
naja onzin.. tuurlijk kom je wel aan maar op latere leeftijd gaat het volgens mij echt wel wat sneller

Hoe ouder je wordt hoe moeilijker het wordt. (als in de zin van spieren aanzetten) Het is gewoon meer calorieën eten als je niet aankomt!

Goed fysiek buffelo, echt superveel massa zit er niet op zoals ze zeggen, maar dat kan ook gewoon niet. Ben zelf net 18 en ik sta er heel wat slechter bij dan jou
Het zijn niet altijd meer calorieën die belangrijk zijn, ok je moet die ook voldoende binnen krijgen, maar eiwitten en vetten zijn ook belangrijk. Als ik zelf bijvoorbeeld nog meer calorieën eet word ik moddervet![]()