Fitness Seller

Ik na ong 4 jaar trainen.

Valt me wel op dat mensen zeggen dat het meevalt de meeste rond 17,18 zyn.
Dit zyn ook meestal de mensen die 3,4 maanden trainen, weinig tot geen resultaat zien en dan stoppen met trainen. Ik zou zeggen probeer eerst 4 jaar voltehouden voordat je anderen afkraakt;).
:roflol: Denkje dat je ****ing arnold bent ofso? Wil je dat we liegen en zeggen dat je een huge mofo bent? Wake the **** op bro, je resultaat is gewoon niet zo best voor 4 jaar trainen. klaar. Jij dacht zeker laat ik eens ff een foto posten zodat ze mij kunnen miren op dbb...niet dus.

Laatst bewerkt:
goed bezig man !! ik train ook 4 jaar maar kom ietsje achter bij jou vergeleken

keep up the good work ;)

netjes maar voor 4 jaar valt het wel mee man.

Had veel meer in gezeten...gewoon stug door blijven gaan. Is je voeding in orde?

netjes
goed bezig man

hoeveel meten je bicep's ?

Had wel meer in gezeten denk ik ja, maar aan de andere kant heeft hij gewoon gelijk. Hij heeft het wel vier jaar volgehouden (ik weet niet op welke manier natuurlijk, je hebt mensen die daar heel streng in zijn en mensen die wat minder streng zijn).

Dit zyn ook meestal de mensen die 3,4 maanden trainen, weinig tot geen resultaat zien en dan stoppen met trainen. Ik zou zeggen probeer eerst 4 jaar voltehouden voordat je anderen afkraakt;).

No offence bro, maar in ik ben 19 en ik durf zeggen dat mijn fysiek er beter uitziet dan de jouw, dus gelieve niet te gaan stigmatiseren.

OT : Voor 4 jaar zat er wat meer in , maar het is zeker niet slecht.

ziet er goed uit.

idd wel weinig voor 4 jaar. mss wat aan de voeding doen?

Je oogt vrij buff, maar 75kg is nog steeds erg weinig. Daarnaast is 9kg aankomen in 4 jaar ook niet een hele kunst. Heb je je benen wel getraind?

ben benieuwd naar je wheels!

goeie borst idd!

blijven gaan!

Als je pics post moet je wel tegen commentaar kunnen ...

Om te stoefen moet je ze alvast niet posten, daar vind ik ze ook te matig voor.

Anyway, geen slechte fysiek, zoals al eerder gezegd vind ik je borst best sterk, je rug vindt ik daarentegen erg zwak.

in 4 jaar vind ik dit beetjee weinig.. ik train nu 1 jaar en ben ongeveer de helft van dit. dus over 1 jaar zal ik ook zo zijn...

maar als je net als ik niet zo heel vaak traint kan het kloppen

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit man !

Terug
Naar boven