XXL Nutrition

ik nu wil beginnen met trainen

kevinovits

Novice
Waardering
0
ik ben kevin 18 jaar ben 1,74 ongeveer en weeg 60,5 kg en ben altijd al erg dun geweest. Ik eet veel maar kom niet aan ,ik eet 3 maaltijden perdag. zou iemand mij kunnen helpen

dit ben ik nu

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ziet er op zich uit als een heel redelijke basis ..
Lees de sticky topics door, ze leren je al een hoop over de basis van de voeding en het trainen

Zet in het vervolg je foto's op: TinyPic - Share The Experience!™

4ygmqs3.jpg

Je eet veel? 3 maaltijden is niet veel, wat houden die maaltijden van je in? toch niet 4 boterhammen met een beetje pasta of wel?

Eet meerdere maaltijden per dag, om de 2.5 uur, zul je zien dat je wel aankomt.

• Topic Starter Topic Starter
Zet in het vervolg je foto's op: TinyPic - Share The Experience!™

4ygmqs3.jpg

Je eet veel? 3 maaltijden is niet veel, wat houden die maaltijden van je in? toch niet 4 boterhammen met een beetje pasta of wel?

Eet meerdere maaltijden per dag, om de 2.5 uur, zul je zien dat je wel aankomt.

bedankt voor het uploaden ervan ik eet in de ochtend 4 boterhammen met kipfilee en in de middag ook 4 boterhammen met ham of kipfilee en in de avond pasta,nasi,bami,vlees met groenten en aardappels elke dag weer een verassing en later op de avond eet ik nog 300 gram kwark en elke dag 2 stuks fruit

was je gezicht eens het hangt vol met troep :p

goede basis!

trainen maar!!

Eten, trainen, slapen....

Vooral eten dan in jou geval

probeer 500 kcal boven je onderhoud te gaan zitten en verder goed trainen (ook compounds) rust is ook heel belangrijk.

goed eten

• Topic Starter Topic Starter
zou iemand mij kunnen vertellen wat voor schema het besten is om mee te beginnen ik las iets over rippetoe

ga een maand op mcdonalds dieet , als je dat overleefd ... maarjah als je dan gaat fitnessen zou je dan beter niet zo veel cardio doen want anders val je nog harder af =/ , mijn mammie zegt altijd dat je van wit brood dikker wordt dan van bruin , dus geef het een try :D

ik ben kevin 18 jaar ben 1,74 ongeveer en weeg 60,5 kg en ben altijd al erg dun geweest. Ik eet veel maar kom niet aan ,ik eet 3 maaltijden perdag. zou iemand mij kunnen helpen

dit ben ik nu

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Best goed gevormd voor een kikker

Terug
Naar boven