- Waardering
- 252
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 17%
Jep jep...zoals de post al zei overweeg ik nu een cutkuurtje te doen. na veel overwegen en praten met mede dbb'ers lijkt het me wel wat
zelf dacht ik aan een 8weekse cycle: week1-8: Trenbolone enanthaat 400mg
week1-8: Primobolan 400mg
week1-8: T3 (waarvan ik dosering nog
moet uitvogelen)
week8-18: Nolvadex/clomid
desnoods heb ik nog clen liggen zo'n 70 tabs van 0,05mg...dus die zijn altijd handig.
iemand nog op of -aanmerkingen? dit wordt me eerste cutcycle...ik ben alleen massakuurtjes gewend...vreten,vreten, vreten..
!!! nu zal het wel anders liggen...vochtretentie is juist wat ik niet wil...dus vandaar tren..massa en kracht zonder vocht.
T 3 werd me aangeraden gedurende de eerste 8weken...me voeidng is in orde en me cardio ook... ben benieuwd wat dit gaat doen

zelf dacht ik aan een 8weekse cycle: week1-8: Trenbolone enanthaat 400mg
week1-8: Primobolan 400mg
week1-8: T3 (waarvan ik dosering nog
moet uitvogelen)
week8-18: Nolvadex/clomid
desnoods heb ik nog clen liggen zo'n 70 tabs van 0,05mg...dus die zijn altijd handig.
iemand nog op of -aanmerkingen? dit wordt me eerste cutcycle...ik ben alleen massakuurtjes gewend...vreten,vreten, vreten..
!!! nu zal het wel anders liggen...vochtretentie is juist wat ik niet wil...dus vandaar tren..massa en kracht zonder vocht.T 3 werd me aangeraden gedurende de eerste 8weken...me voeidng is in orde en me cardio ook... ben benieuwd wat dit gaat doen

...zal ik het doen..zal ik het niet doen...