XXL Nutrition

ik overweeg me eerste cutkuurtje...alleen ervaring met massakuurtjes, dus help aub

Ano_80

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
Jep jep...zoals de post al zei overweeg ik nu een cutkuurtje te doen. na veel overwegen en praten met mede dbb'ers lijkt het me wel wat:)

zelf dacht ik aan een 8weekse cycle: week1-8: Trenbolone enanthaat 400mg
week1-8: Primobolan 400mg
week1-8: T3 (waarvan ik dosering nog
moet uitvogelen)
week8-18: Nolvadex/clomid
desnoods heb ik nog clen liggen zo'n 70 tabs van 0,05mg...dus die zijn altijd handig.

iemand nog op of -aanmerkingen? dit wordt me eerste cutcycle...ik ben alleen massakuurtjes gewend...vreten,vreten, vreten..:p!!! nu zal het wel anders liggen...vochtretentie is juist wat ik niet wil...dus vandaar tren..massa en kracht zonder vocht.

T 3 werd me aangeraden gedurende de eerste 8weken...me voeidng is in orde en me cardio ook... ben benieuwd wat dit gaat doen:D

geen test?ik zou in iedergeval een minimale dosis test naast je tren zetten!

verder denk ik niet dat het nodig is om de volledige 8 wkn aan de t3 te gaan! je kunt ook nog de clen tijdens wk 1-5 nemen!

eerder zoiets:

1-10 test e 250mg
1-8 tren e 400mg
1-10 primo 400mg
5-8 t3

of wil je soms absoluut niet met test kuren?

Agree met G21.

En maybe is Clen een betere optie dan T3?

T3 weglaten,Hospik....dat zei ik gister ook al tegen je,gab!;)

Ik zou er ook graag wat test naast zien.....vd rest ziet het er goed uit.

• Topic Starter Topic Starter
G21 zei:

verder denk ik niet dat het nodig is om de volledige 8 wkn aan de t3 te gaan! je kunt ook nog de clen tijdens wk 1-5 nemen!

eerder zoiets:

1-10 test e 250mg
1-8 tren e 400mg
1-10 primo 400mg
5-8 t3

sja...van test hou ik liters vocht vast...das nou wat ik juist niet wil in me cut...ik heb nog een vial Testo Cypionaat liggen hiero...maar was eigelijk bedoeld voor komende augustus:o...zal ik het doen..zal ik het niet doen...:o
MrJ zei:
Agree met G21.

En maybe is Clen een betere optie dan T3?

vandaag is me eerste dag van me "off-periode" van de komende 3 weken...vollop knetteren afgelopen 2 1/2 week, verband houdende met me trombose van vorig jaar wou ik er niet teveel bloeddrukverhogende middelen gebruiken:o

Testo zei:
T3 weglaten,Hospik....dat zei ik gister ook al tegen je,gab!;)

Ik zou er ook graag wat test naast zien.....vd rest ziet het er goed uit.

thanx gab:) tren en primo ook goed? T3 door clen vervangen dus?

Tren enanth:400mg week1-8

Primo OF Test Cypionaat: 400mg week 1-8

Clen opbouwend naar 150-175 mcg in twee en een halve week,3weken af...2,5 week herhalen OF zoals G21 zei: T3 van week 5-8...

Zo beter?

G21 zei:

eerder zoiets:

1-10 test e 250mg
1-8 tren e 400mg
1-10 primo 400mg
5-8 t3

wat voor dosering is dan goed?4weken lang..dus zoiets?:
25/25/25/25/50/50/50/50/75/75/75/75/100/100/100/100/75/75/75/75/50/50/50/50/25/25/25/25

(volgens Big Cat)

Weet niet of het op- en afbouwen van T3 nog actueel is, durf daar geen uitspraak over te doen.

ik zou t3 pas inzetten als last resort optie, zolang moglijk je schildklier erbuiten houden imo

je kunt idd beter de clen cyclen en dan kijk je het ff aan..dan heb je zo tegen week 5 nog de optie om t3 erbij te nemen!

imo moet het zonder kunnen met een goed eet/train/cardio schema!

MrJ zei:
Weet niet of het op- en afbouwen van T3 nog actueel is, durf daar geen uitspraak over te doen.

Zelf geen ervaring mee maar ik lees veel :) en het op- en afbouwen is niet nodig. Er zijn mensen die jaren aan de T3 zitten en binnen een relatief korte periode (paar weken tot enkele maanden) weer volledig normaal functioneren.

RobertHosper zei:
Jep jep...zoals de post al zei overweeg ik nu een cutkuurtje te doen. na veel overwegen en praten met mede dbb'ers lijkt het me wel wat:)

zelf dacht ik aan een 8weekse cycle: week1-8: Trenbolone enanthaat 400mg
week1-8: Primobolan 400mg
week1-8: T3 (waarvan ik dosering nog
moet uitvogelen)
week8-18: Nolvadex/clomid
desnoods heb ik nog clen liggen zo'n 70 tabs van 0,05mg...dus die zijn altijd handig.

iemand nog op of -aanmerkingen? dit wordt me eerste cutcycle...ik ben alleen massakuurtjes gewend...vreten,vreten, vreten..:p!!! nu zal het wel anders liggen...vochtretentie is juist wat ik niet wil...dus vandaar tren..massa en kracht zonder vocht.

T 3 werd me aangeraden gedurende de eerste 8weken...me voeidng is in orde en me cardio ook... ben benieuwd wat dit gaat doen:D

Beste Robert,

Ik denk dat het beste voor jou is om een ander mentaliteit van eten aan te nemen. Als je die namelijk niet krijgt, kun je cut-kuurtjes bestellen wat je wilt, maar na de kuur val je weer net zo hard -en nog harder- terug.
De cutting-mentalitei is er ééntje van een doorzetter die zaken laat staan omdat iue een doel heeft. Zoiets valt niet te bereiken door er maar steroiden naast te zetten die je er wel doorheen zullen slepen want dat is valse hoop.

Groetjes,

DBC

van test hou ik liters vocht vast...das nou wat ik juist niet wil in me cut...ik heb nog een vial Testo Cypionaat liggen hiero...maar was eigelijk bedoeld voor komende augustus:o...zal ik het doen..zal ik het niet doen...:o

Heej Ro,

Van mijn vorige testo-kuur totaal geen vocht vastgehouden (zoals je heb kunnen zien ;) )......... Dit door elke dag 1 nolvadex erbij te nemen. Misschien ook een optie!?

8 weken is te kort voor zowel de tren-e als de primo. waarom geen tren-a? dit met test prop.

dit is hoe ik het zou doen:

week 1-8 tren-a
week 1-10 test prop
week 1-8 t3 25mcg ed (enkel om te vervangen wat de tren weg drukt)
week 1-10 adex 0.5mg eod (om eventueel vocht van de prop tegen te gaan)

-rodge

rodge zei:
8 weken is te kort voor zowel de tren-e als de primo. e
Kun je dit toelichten? Als 't nu deca was oke, maar enanthate is goed te doen vind ik voor 8 weken.
Mans zei:
Zelf geen ervaring mee maar ik lees veel :) en het op- en afbouwen is niet nodig. Er zijn mensen die jaren aan de T3 zitten en binnen een relatief korte periode (paar weken tot enkele maanden) weer volledig normaal functioneren.
Wel opbouwen, niet afbouwen. T3 heeft invloed op hartritme dus als je ineens hoog gaat doseren kan dit fatale gevolgen hebben.

Waarom moet er trouwens perse test in een cuttingskuur? Je kunt IMO prima massa vasthouden zonder test, alle roids hebben immers een eiwitsparende functie en de spierhardheid die androgenen met zich meebrengen is daarbij nog eens mooi meegenomen.

DBC01 zei:
Beste Robert,

Ik denk dat het beste voor jou is om een ander mentaliteit van eten aan te nemen. Als je die namelijk niet krijgt, kun je cut-kuurtjes bestellen wat je wilt, maar na de kuur val je weer net zo hard -en nog harder- terug.
De cutting-mentalitei is er ééntje van een doorzetter die zaken laat staan omdat iue een doel heeft. Zoiets valt niet te bereiken door er maar steroiden naast te zetten die je er wel doorheen zullen slepen want dat is valse hoop.

Groetjes,

DBC
gedeeltelijk mee eens...zonder goed dieet en zonder de discipline zal je idaad je doel neit bereiken...maar zonder de benodigde roids zal je toch op gegeven moment veel kracht/spier verlies hebben als je ver in de cut gaat...de roids geven dus op gegeven moment wel motivatie door de hardheid, spierbehoud en krachtbehoud....ik merk zelf dat ik onder de 10%, zonder roids, mezelf erg slap/klein vind (groot gedeelte ook psych.)...
Dus misschien is het een goede opzet om eerst licht te beginnen met cutten voor paar weken en als je dan opgegeven moment merkt dat je erg achteruit gaat dan een cut kuurtje te pakken...je zit dan al in goed eet-ritme waardoor die cutkuur super wordt...owja dat kuurtje van rodge is gewoon beste cut-kuur wat ik ooit heb gedaan...beetje winny of var ernaast kan natuurlijk ook geen kwaad:D...

sja..ver achteruit in massa? ik heb nu met cutten al 3cm van me biceps ingeleverd en 4kg VVM...en dr is maar 4% vanaf...moet er nog 6 tot ik rond de 10-11% zit...en kracht ga ik nu wel ERG veel verliezen..zelfs met carbs cyclen.

Ik twijfel ook nog wel omdat ik alleen maar ervaring heb massa kuurtjes en niet met cutkuurtjes...ook weet ik niet zoals DBc zegt hoever je terugvalt:o...twijfel twijfel twijfel:o

rodge zei:
8 weken is te kort voor zowel de tren-e als de primo. waarom geen tren-a? dit met test prop.

dit is hoe ik het zou doen:

week 1-8 tren-a
week 1-10 test prop
week 1-8 t3 25mcg ed (enkel om te vervangen wat de tren weg drukt)
week 1-10 adex 0.5mg eod (om eventueel vocht van de prop tegen te gaan)

-rodge

Ziet er erg goed uit op papier, maar 't zijn wel erg veel injecties. Weet niet wat de Robert daar zelf van vindt. :)

jaa zo ****edup is dat als je in kracht achteruit gaat....mijn oplossing hiervoor is slin als ik niet aan de roids zit...1 of 2 x per week wat slin en kblijf dan goede pomp hebben, maar blijft vrij risky....
Clen helpt ook altijd wel qua kracht...maar kvind dat weer persoonlijk troep./...

Black Knight zei:
Wel opbouwen, niet afbouwen. T3 heeft invloed op hartritme dus als je ineens hoog gaat doseren kan dit fatale gevolgen hebben.

Ok dat is goed om te weten.

De eerste keer bouw je min of meer vanzelf op om aan te voelen welke dosis goed voelt. Maar als je de juiste dosering weet moet je toch ook weer opbouwen dan?

klaas zei:
jaa zo ****edup is dat als je in kracht achteruit gaat....mijn oplossing hiervoor is slin als ik niet aan de roids zit...1 of 2 x per week wat slin en kblijf dan goede pomp hebben, maar blijft vrij risky....
Clen helpt ook altijd wel qua kracht...maar kvind dat weer persoonlijk troep./...

clen troep?achja..ik ben nu wat gewend in de afgelopen 5 jaar hoor:D
MrJ zei:
Ziet er erg goed uit op papier, maar 't zijn wel erg veel injecties. Weet niet wat de Robert daar zelf van vindt. :)

als het resultaat afwerpt met goed vreten en cardio...steek me dan maar lek:D Persoonlijk heb ik het liefst lange esters..maargoed :p

of zal ik m maar zetten als ik rond de 13-12% zit?:p

Black Knight zei:
damn right...kreeg super hoge bloeddruk door verhoogde hartritme...dus opbouwen is idaad wel enigszins van belang...

Terug
Naar boven