XXL Nutrition

Ik stop met powerlifting

munk

Competitive Bodybuilder
Waardering
2
Voila de titel is duidelijk zeker:)

Ik kan me al een tijdje niet meer opladen voor powerliftingwedstrijden, in oktober heb ik dan weer eens een goed moment gehad, maar ik kap ermee.

Maar ik blijf trainen hoor, maar meer bodybuildinggericht.

De powerliftingwedstrijden laat ik achterwege.

Zo PIT-members, nu weten jullie het;)

ahhhhhhhhhh........ :(

Maar beter dat je doet waar je je goed bij voelt. Tegen je zin in blijven PLen werkt alleen maar averechts.

• Topic Starter Topic Starter
idd, kheb intussen doelen bereikt waar ik enkele jaren geleden enkel kon over dromen, tijd voor een nieuwe uitdaging.

Succes, krijgt Wakaera nu zijn melk of moet hij eerst die 800 Kg echt hebben gehaald ?

zien wat hij haalt he;)

doodzonde! maar respect voor je keuze

doodzonde? ach...zo lang je maar blijft trainen :)
je bent in ieder geval al flink huge dus misschien kun je in de bb scene nog wat bereiken! succes iig!

ik vind btw het trainen zelf, bb style, veel bevredigender dan een pl training(pomp, verzuring ed)

Misschien is het wel leuk als je before pics zou posten en over een jaar afterpics. Ik ben er namelijk wel aardig zeker van dat je aardig zult gaan groeien.

Succes :thumb:

MAX-OT!! zei:
echt heel jammer om te horen, maar ik begrijp je beslissing wel.
veel succes met het bodybuilden!

en post eens gauw wat foto's want toen ik je in oktober zag was je echt heel groot! :)
ik denk dat de members hier zich moeilijk kunnen voorstellen welke aanleg voor BB'ing jij hebt.

geen;)

Koen b*ch...post nou gewoon is foto's :)

Ach zoals je zegt gewoon door blijven trainen, misschien mis je het over een jaar wel en ga je weer liften. Bloed kruipt waar het niet gaan kan!
Naja nu kunnen we full time dries pesten op het forum, voor zover men dat nog niet deed :P

Koen b*ch jij gaat paar motten vangen! Dus je bent geen PIT member meer kan ik aannemen? Erg jammer :( Ik kom zeker en vast af en toe nog naar Merelbeke trainen, hopelijk snel nog es met Jan en Mike!

Munk heet eigenlijk Koen?
Dat verklaart een hoop, want Koen is een naam die alleen speciaal uitverkoren babies krijgen waarvan het in de baarmoeder al duidelijk was dat het uitzonderlijk intelligente, krachtige en sexy mannen zouden worden.
Yep, Koen is een naam voor Echte Kerels. :)

Maargoed, ik ben benieuwd hoe de meer bb gerichte training je bevalt.

Lauw hoever zit je arm er nu bij Koen in? Tot aan je elleboog?

j/k ;)

laat me raden Lauw, jij heet Koen? ;)

Maar iig geval veel succes Munk, ik kom zeker wel eens af naar een BB wedstrijd kijken :)

Wakeara bewijst hiermee intelligenter te zijn als Chewie. :D
Ik ga echt mijn arm niet in de aars van een powerlifter steken hoor, weet je wel hoe sterk de kringspier van die gasten is?

damn :( das wel jammer zeg..maar oke succes met het BB_ing !

whahahahah lauw:roflol:

Dries, we trainen af en toe wel nog es samen he;)

maar met wedstrijden nok ik gewoon

Jammer! Veel succes bij het BBen :)

Terug
Naar boven