AndroidHealthClinic

Ik stop met powerlifting

Jammer, maar je moet natuurlijk niet wedstrijden tegen je zin in gaan doen! Respect voor je keuze!

• Topic Starter Topic Starter
ik heb momenteel geen foto's

dries als we de volgende keer samen trainen moet je maar effe pics maken

k is goed, kun je ff je biceps oppompen vooraf, mietje!

WTF?!!?!?!??!!???!!

Ik moet zeggen dat ik hier absoluut niet op gerekend had, maar het is natuurlijk een keuze die goed overwogen is en die ik zeker zal respecteren!

Succes met je trainingen in de toekomst!

greetz,
Ron

welcome to the light side :S ;)

Erg jammer bro :( met zulke stats...maar je moet doen waar je je goed bij voelt :)

• Topic Starter Topic Starter
Weeg nu 106 kg, tijdje niet veel gedaan. Rustig opbouwen weer.

Ook een reden is omdat me schouder alweer in de prak zit voor het moment.

Als ik er niet mee ga oppassen zal ik anders geen lange benchcarriere hebben

welcome back to the world of pump and poppin' veins ;)

Cool Munk! Fotos maken he! ben benieuwt!

Jammer dat je stopt met PL met zo'n stats... Maar jouw keuze uiteraard. Veel geluk met wat je nu gaat doen, of het nu BB of nog iets anders qua trainen is :thumbs:

Hey munk man, ik vind het zeer jammer dat je ermee stopt..
Ik had graag gezien dat je nog meer records had gebroken dan dat je al gehaald hebt.

Hmm.. totaal onverwacht.

Toch respect voor wat je bereikt hebt !!! want daar kan ik (en vele anderen) nog maar van dromen momenteel.

Henig an en wie seet oe wa weer!

je moet doen wat je het liefste doet man

Welcome to the bright side of life ;)

Laatst bewerkt:
Verstandige keuze jong! En voor de rest van de plers..its never too late to return to the side of the light :)

HEH ???!!!!! WTF ?!?!?!?!?!?!?!?!

Komaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

da kunde nu toch echt ni maken!!!!

ge zit zo close om een andere uitdaging te gaan in de sport, ge HAD nu eindelijk de kans om ne sponsor te hebben die met een deftig pakske u schouder had kunnen ontlasten, ge kon nog is naar een europees kampioenschap gaan, nog records breken, EN NU STOPPEN ??????

waar is uw ambitie maat!!!

jezus daar ben ik echt ni goe van ik hoop dat ge rap terug van gedacht verandert want ik kan der echt ni inkomen zenne...

als 't dan echt zo is dan zit er een plaats bij om in het team te komen. liefst nen belg dan. wie weet kan ik dan toch nog iets regelen voor sponsoring....

Deejay_Spike zei:
HEH ???!!!!! WTF ?!?!?!?!?!?!?!?!

Komaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

da kunde nu toch echt ni maken!!!!

ge zit zo close om een andere uitdaging te gaan in de sport, ge HAD nu eindelijk de kans om ne sponsor te hebben die met een deftig pakske u schouder had kunnen ontlasten, ge kon nog is naar een europees kampioenschap gaan, nog records breken, EN NU STOPPEN ??????

waar is uw ambitie maat!!!

jezus daar ben ik echt ni goe van ik hoop dat ge rap terug van gedacht verandert want ik kan der echt ni inkomen zenne...

als 't dan echt zo is dan zit er een plaats bij om in het team te komen. liefst nen belg dan. wie weet kan ik dan toch nog iets regelen voor sponsoring....

Hey hey wat is er mis met nederlanders? :mad: Als koen er geen uitdaging meer in zit moet hij er mee stoppen iets doen tegen je zin houd je toch niet lang vol! En als het bben hem niet bevalt en hij het pl gaat missen komt hij vanzelf trug :)

ik hoop het voor hem dat hij zo snel mogelijk bijdraait... man da kan toch ni waar zijn :'( :'( :'( :'(

OKE dan.. je volgt in mijn voetstappen zie ik!
Wijze woorden, je hebt bereikt wat je wilde en nu tijd voor de volgende stap..
ik ken een wijze oude man en die zei hetzelfde toen hij stopte.. hij luisterd naar de naam : Mr Jelle..
hahahahaha BB/PL rules t.o.v. BB of PL :D

Terug
Naar boven