MuscleMeat

ik val af

Crazydre

Novice
Waardering
0
ik ben het afgelopen jaar in een jojo effect terecht gekomen met me gewicht ben van 95 naar 85 dan weer naar 93 en nu weer naar 85 wat kan hier door oorzaak van zijn ik eet genoeg heb ik het idee maar het blijft schommelen me gewicht heb eerst wel een tijd lang op 93-95 kg gezeten maar heb een kuur gedaan en ben toen in mijn ogen gaan afvallen

gr. Dré

Wat doe je anders in de tijden dat je gewicht verliest? Wat voor kuur heb je gedaan en heb je wel een goede nakuur gehad? Wat eet je? Natuurlijk moeilijk te zeggen zonder al die info.

wat dacht je hiervan: 6 dagen per week exact hetzelfde aantal calorieen eten en 1 matige junkdag. Totale controle krijg je dan!!!

• Topic Starter Topic Starter
okay ik eet best veel brood en probeer wel veel kip op kalkoen en kippeneiwitten te eten en ja als ik vrij ben heb er meer moeite mee om op gezetten tijden te eten en tijdens het afvallen eet ik gewoon,de kuur die ik heb gedaan is een 10 weken kuur met deca, test, dainabol, nakuur nolva
en ja ik wel met de pot mee thuis maar daar had ik nooit moeilijkheden mee

ik ben ook anders gaan trainen ipv 3 sets doen ik nog een supersetje bij ..en dat bij elke oefening die ik doe kan dat de het soms zijn het is neit dat ik het erg vindt dat ik afval maar heb het idee dat ik ook massa kwijt raak

dat is ook het probleem denk ik dan ik werk de ene week 6 dagen met 1 dag vrij en de andere week 3 dagen en dan heb ik 4 dagen vrij en tijdens de vrije dagen heb ik moeite om me eten op peil te houden je komt later uit je bed en zo.

en hoe bereken je dat ik ben rond 1.90 en weeg 84.5 kg bf % weet ik niet

Je bent 1.90 en gaat kuren op een gewicht van 84 kilo ?

En je eet "best veel" ... Kom maar eens met exacte calorie-aantallen of grammen. (en hou je daar consequent aan, nog een wonder dat je aankomt van kuren als je eetschema niet in orde is) Misschien is het wel allemaal vocht (alhoewel, 10 kilo), of is je hypofyse af en toe verkloot, of je eet minder / gebruikt meer waardoor je afvalt (lijkt me het meest logisch) En niet goed trainen om je gewonnen spieren door een kuur vast te houden kan er ook iets mee te maken hebben.

wat is hypofyse leg dat eens uit

Terug
Naar boven