MuscleMeat

ik wil graag enkele meningen..

Behappys-babe

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
De meesten weten dat ik dus de babe van behappy ben..

sommigen weten ook dat hij in september zijn eerste kuur heeft genomen..

nu heeft hij het als volgt gedaan:

Deca 250 mg voor een week 5/6 hij beweerde dat hij niets vernam en er dianabol bij moest hebben(toen gestopt met het zetten van deca).. week of 4 later had hij het (dianabol) eindelijk binnen.. toen meebegonnen hij nam 5 tabletten per dag, in totaal 4 weken ingenomen...
wel iets vernomen, maar meneer vond het niet afdoende.. hij moest maar eens testo gaan proberen.. weer een week of 4 verder had hij testo erbij.. is hij begonnen met 250 mg test en 250 mg deca te zetten.. na 2/3 week verder heeft hij nog 3 keer 500 mg testo met 250 deca gezet..

Nu wil hij straks.. omdat nu de feestdagen komen.. in februari / maart verder gaan.. maar dan met 750 mg testo
(hij heeft thuis nog clomid voor de nakuur die ooit nog moet gaan komen..

Nu heb ik al gezegd dat ik het niet eens ben met de gang van zaken.. behalve alle neven- effecten die hij er van kan krijgen.. gaat het mij eerder om de verslavingsfactor, wat ik het engst vind..

en de afspraak dat 1 kuur per jaar genoeg is.. nu zegt hij dat dit nog steeds 1 kuur is.. maar goed..

meneer ziet aan de hand van foto's dat hij wel gegroeit is maar denkt dat het natuurlijke groei is (volgens mij) hij zegt er namelijk niet zoveel over... nu heeft hij al een armomvang van minstens 42/43 cm (was voor de kuur 41 cm)

nou ja, ik wil graag enkele meningen van mensen die er iig verstand van hebben..
dus kom maar op

Typies geval van ik wil meer en idd 1 kuur is meer dan genoeg en 750mg is wel ERG veel ik zit nu op mijn 3e kuur en ik gebruik 500mg!!!

-x- schroefbeest

• Topic Starter Topic Starter
ScHrOeFjE zei:
Typies geval van ik wil meer en idd 1 kuur is meer dan genoeg en 750mg is wel ERG veel ik zit nu op mijn 3e kuur en ik gebruik 500mg!!!

-x- schroefbeest

maar mijn kereltje blijft beweren dat hij er niets van merkt... hij werd niet (extreem) geil/ geiler dan normaal.. hij had zelfs minder zin volgens mij..
qua kracht en gewicht.. zit niet veel verschil tussen nu en augustus

misschien nep.. maar een goede vriend die het zelfde gebruikt is er behoorlijk zichtbaar opgegaan..
(oke, ik zie mijn kereltje elke dag, dus ik ben misschien niet repressentief.. maar volgens mij valt het ook behoorlijk mee)

kan het trouwens ook aan voeding liggen??.. zonder optimale voeding behaal je nooit de optimale groei.. natuurlijk :rolleyes:

Behappys-babe zei:
maar mijn kereltje blijft beweren dat hij er niets van merkt... hij werd niet (extreem) geil/ geiler dan normaal.. hij had zelfs minder zin volgens mij..
qua kracht en gewicht.. zit niet veel verschil tussen nu en augustus

misschien nep.. maar een goede vriend die het zelfde gebruikt is er behoorlijk zichtbaar opgegaan..
(oke, ik zie mijn kereltje elke dag, dus ik ben misschien niet repressentief.. maar volgens mij valt het ook behoorlijk mee)

kan het trouwens ook aan voeding liggen??.. zonder optimale voeding behaal je nooit de optimale groei.. natuurlijk :rolleyes:
de basis regels:

-voeding voor 150% in orde hebben (er is niets zo annabool als voeding!!)
-rust (en dan bedoel ik echt slapen slapen)

Het kan ook in zijn kop zitten dat hij niet sterker en groter word maar dat neemt niet weg dat 750mg wel ERG veel is!!

Misschein moet hij eerst een goed plan maken.. wat ie wil en niet van het 1 in het ander overstappen...

En inderdaad voeding en training moet goed zijn lijkt mij.

Dus als ik het goed begrijp is zijn kuur:

week 1-6: 250 mg deca
week 10-14: 5 tabs dianabol
week 18-21: 250 mg test + 250 mg deca
week 22-25: 500 mg test + 250 mg deca

Ik heb weinig verstand van AS maar nog net genoeg om te snappen dat dit zuigt...

Rob G zei:
Dus als ik het goed begrijp is zijn kuur:

week 1-6: 250 mg deca
week 10-14: 5 tabs dianabol
week 18-21: 250 mg test + 250 mg deca
week 22-25: 500 mg test + 250 mg deca

Ik heb weinig verstand van AS maar nog net genoeg om te snappen dat dit zuigt...

zo ongeveer.. ja

Purple zei:
Misschein moet hij eerst een goed plan maken.. wat ie wil en niet van het 1 in het ander overstappen...

En inderdaad voeding en training moet goed zijn lijkt mij.

training is goed.. heeft hij hulp bij gehad vorig jaar om echt voor hem optimaal te krijgen.. en verder wisseld hij voldoende af.. dat is het probleem niet.. (nog regelmatig wordt het geevalueerd)

Maar voeding.. hij at voldoende maar wel teveel eiwitten.. dat is nu toch al wel een week of 8 aangepast.. ook dit bespreekt hij met iemand waarvan wij vinden dat diegene er verstand van heeft..

ScHrOeFjE zei:
de basis regels:

-voeding voor 150% in orde hebben (er is niets zo annabool als voeding!!)
-rust (en dan bedoel ik echt slapen slapen)

Het kan ook in zijn kop zitten dat hij niet sterker en groter word maar dat neemt niet weg dat 750mg wel ERG veel is!!

Toen hij begon waren wij ervan overtuigd dat dat allemaal voor 200% in orde was.. anders mocht hij van mij ook niet beginnen..

en hij slaapt meer dan genoeg.. hij werkt alleen 8 uur op een dag en traint.. rest doe ik allemaal

Ik vind dat hij het op z’n zachts gezegd onverstandig heeft aangepakt. Het is dat ik jouw posts wel kan waarderen anders had ik gewoon hardop gezegd wat ik van je vriendje zijn kuur aanpak vind. :mad:

De kans is groot dat hij simpelweg niet goed reageert op de gebruikte middelen. Niet iedereen reageert even goed op test. of andere a.s.
Hij kan beter zijn lichaam goed laten herstellen en over een paar maanden het nog eens proberen met andere middelen. Hij is nu 25 weken achter elkaar aan het kuren. :eek: Zorg voor genoeg HCG, Nolva en Clomid en probeer hem ervan te overtuigen dat hij zijn lichaam beter effe kan laten rusten. Met 25 weken ben ik benieuwd hoe lang het herstel gaat duren……

Hij kan natuurlijk ook zijn kuur tot in het oneindige doortrekken, maar dan moet hij zich effe heel goed afvragen of hij bereid is daarvoor de prijs te betalen want echt gezond is het niet…..
En laat hem niet het argument gebruiken dat er genoeg pro’s zijn die het jaar rond kuren. Of hij moet ook plannen hebben om een pro te worden natuurlijk. :rolleyes:

Lauw zei:
Ik vind dat hij het op z’n zachts gezegd onverstandig heeft aangepakt. Het is dat ik jouw posts wel kan waarderen anders had ik gewoon hardop gezegd wat ik van je vriendje zijn kuur aanpak vind. :mad:

De kans is groot dat hij simpelweg niet goed reageert op de gebruikte middelen. Niet iedereen reageert even goed op test. of andere a.s.
Hij kan beter zijn lichaam goed laten herstellen en over een paar maanden het nog eens proberen met andere middelen. Hij is nu 25 weken achter elkaar aan het kuren. :eek: Zorg voor genoeg HCG, Nolva en Clomid en probeer hem ervan te overtuigen dat hij zijn lichaam beter effe kan laten rusten. Met 25 weken ben ik benieuwd hoe lang het herstel gaat duren……

Hij kan natuurlijk ook zijn kuur tot in het oneindige doortrekken, maar dan moet hij zich effe heel goed afvragen of hij bereid is daarvoor de prijs te betalen want echt gezond is het niet…..
En laat hem niet het argument gebruiken dat er genoeg pro’s zijn die het jaar rond kuren. Of hij moet ook plannen hebben om een pro te worden natuurlijk. :rolleyes:

dan nog moet hij eerst Pro zijn..

ik zoek eigenlijk ook argumenten om hem een echte rust te laten inlassen... en als mijn enig argument wordt.. het is niet gezond.. wel dan lijkt het al gauw op gezeur...

en behalve dat.. uiteindelijk zet hij wel meer op het spel dan alleen zijn gezondheid..

ik weet wel dat ik pas vanaf de 2de week van januari hem ga proberen te overtuigen.. behalve dat ik een leuk sfeer tijdens de feestdagen wil.. hij is wel degelijk gehumeurder dan normaal..

dus graag nog meer argumenten en meningen aub..

Uhhh, hij kan dit toch ook allemaal lezen?

Je zegt dat je nu geen vervelende ruzies wilt vanwege de feestdagen, maar wat dan als hij dit leest?

Gewenning van de middelen?

Op een gegeven moment reageert het lichaam niet optimaal meer op de hoge dosissen AAS.
In mijn ervaring komt dit moment na vijf a zes weken hoeveel ik ook naar binnen pomp, er gebeurt bijna niks meer.

Ik vind het argument dat het niet gezond is absoluut geen gezeur! Je hebt maar 1 lichaam. Als je dat verkloot dan krijg je echt geen reserve exemplaar ofzo, dan ga je dood. Simpel.

Okay, hier komen er een paar specifieke gezondheids argumenten:

Een sterk verhoogde kans op:
- Blijvende onvruchtbaarheid
- erg slechte cholesterol waarden, wat weer reuze slecht is voor hart en bloedvaten
- een slecht functionerende lever (wat op zichzelf weer een hele lijst aan gezondheids problemen oplevert).
- Blijvend verkleinde testikels
- Moeizaam herstellende eigen test. productie

Verder nog:
- Karakter verandering (agressief, emotioneel, moodswings, etc)
- Het kost heeeeeel veel geld.
Er zijn nog meer risico’s die (langdurig) a.s. gebruik met zich meebrengen, maar deze schieten me zo te binnen.

Hij moet inzien dat hij op dit moment gewoon loopt te prutsen, en dat hij beter kan stoppen voordat hij zichzelf in de problemen brengt.

het niet goed reageren op eenkuur kan als oorzaak hebben:

Slechte spullen, weet zeker dat je leverancier goede spullen levert en check deze zelf nogmaals

Te hoge verwachtingen: mensen verwachten vaak een supermaneffect en zich ineens heel anders te voelen dit is niet zo en wordt sterk overdreven

Meest voorkomende geen goede voeding te weinig eiwitten te weinig kcal etc

Niet genoeg rust.

Als een eerste kuur niet aanslaat ligt er ook aan wat je verwacht onder niet aanslaan natuurlijk is dat geen reden om er maar van alles bij te gaan nemen. Dan gewoon alles even op een rijtje zetten en kijken waar de knelpunten zitten.

maniac zei:
Uhhh, hij kan dit toch ook allemaal lezen?

Je zegt dat je nu geen vervelende ruzies wilt vanwege de feestdagen, maar wat dan als hij dit leest?

dat hou ik wel onder controle.. hij leest toch meestal alleen in het weekend.. enne we krijgen enkele drukke weekend..

maar dat gaat wel lukken vandaar ook dat ik nu pas post

niet slim bezig

eerst bedenken wat je wilt en regelen dat je het binnen hebt..

kuur afmaken, niet satisfied dan volgend jaar in zijn geval een wat zwaardere of andere kuur proberen

en 750 mg testo is gewoon too much voor een 1e kuur

ik zal thuis nog ff dat lijstje opzoeken van voeding.. en dan nog ff posten..

rust is zeker in orde.. minstens 10 uur volledige slaap..

te hoge verwachtingen heeft hij zeker..
zijn neef heeft ook een kuurtje gedaan en is enorm gegroeit.. nu was hij al eerder heel groot geweest.. en dat wegens omstandigheden kwijt geraakt..
dus is het voor zijn neef heel veel makkelijker om groot te worden.. maar hij vergelijkt het zelf daar wel mee.... ondanks dat ik hem erop wijs dat dat verschillend is..
En hij verwacht ook dat hij geil en agresief ed wordt.. ookal weet hij dat dat niet hoeft.. en merkt hij dat verder niet..

Ik vind het moeilijk om aan te geven welke info ik eigenlijk precies zoek..

dit is uit bezorgdheid.. en de wetenschap dat er iets niet goed aan het gaan is..

bedoel zoals Rob_G zij:

Ik gebruik nu 500 mg test en 400 mg EQ in de week, en ik moet zeggen dat ik qua bijwerkingen ook heel wat verwachte. Echter, ik merk geen greintje toename in agressie. Ik heb wel meer zin in coïtus, maar deze toename is echt niet superschokkend ofzo. Ik denk dat ik hooguit 1 of 2 keer in de week vaker als normaal zin heb om mijn puddingbuks af te vuren.
Ook de toename in massa en kracht is niet superschokkende ofzo (9 kg in 8 weken). A.s. zijn nou eenmaal geen wondermiddelen. En daar lijkt je vriendje nu ook achter te komen:rolleyes:

niet geil worden met 500mg test per week? dan vraag ik mij toch af of hij geen nep gekocht heeft. da's toch het minste dat je mag verwachten.

Terug
Naar boven