XXL Nutrition

Ik wil van mijn fatpack af. Hoe?

vishnu

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
76kg
Hoi,

Ik wil graag een sixpack, maar ik heb erg veel vet over mijn spiern.
Ik ben net nieuw op dit forum en ik wist niet waar ik precies moest kijken, dus plaatste ik dit. Hopelijk is het niet tegen de regels.
Ik ben 15 jaar, 1.87 lang, en weeg 76 kg.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

Alvast bedankt

trlk is dit niet tegen de regels!
ga de sticky's lezen over vetverbranding.
Ja kan je sixpack niet krijgen (want die heb je al) je kan hem wel zichtbaar maken.
doormiddel van cordia hierdoor ga je vetverbranden en zo komen je spieren zichtbaar.
plaatselijk vet verwijderen is onmogelijk dus je lichaam bepaald zelf waar het vet eraf gaat. je zal ook een goed voedingsschema moeten maken om spierafbraak te vermijden!
leest dus de sticky's (voorbeeld http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/ )

hopelijk ben je hier iets mee

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb er zkere wel wat aan

Laatst bewerkt:
cordia :roflol: ?

Hoe kan jij niet al gedifinieerde buikspieren hebben? toen ik nog zoveel woog was het enige dat ik ahd een six pack..

Ohja ik denk niet dat je verder nog erg serieuze antwoorden krijgt.

Ja, ik heb wel harde spieren , maar er zit een speklaag overheen. Die wil ik weg hebben

trlk is dit niet tegen de regels!
ga de sticky's lezen over vetverbranding.
Ja kan je sixpack niet krijgen (want die heb je al) je kan hem wel zichtbaar maken.
doormiddel van cordia hierdoor ga je vetverbranden en zo komen je spieren zichtbaar.
plaatselijk vet verwijderen is onmogelijk dus je lichaam bepaald zelf waar het vet eraf gaat. je zal ook een goed voedingsschema moeten maken om spierafbraak te vermijden!
leest dus de sticky's (voorbeeld http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/ )

hopelijk ben je hier iets mee

hij is een beginner en weegt 76kg bij 187cm ...
je kan niet afbreken wat je niet hebt,

daarbij moet je altijd een voedings-schema maken als je wat wilt bereiken met je lichaam.

niemand hoeft je t ehelpen, je kan gewoon de stickies lezen ;)

good luck

Lees gewoon de stickies, en leer niet alleen de focussen op je sixpack.
Train je volledige lichaam, stel een deftig voeding en trainingschema op. En post dit voor eventuele verbetering en je zal al veel verder komen.

Hiermee ben je eerste uren wel zoet, veel plezier ;)

hij is een beginner en weegt 76kg bij 187cm ...
je kan niet afbreken wat je niet hebt,

daarbij moet je altijd een voedings-schema maken als je wat wilt bereiken met je lichaam.

Niet geheel waar (alleen in zinsverband). Spiermassa kun je zeker verliezen, ook al heb je relatief weinig. Als je hard hebt gewerkt voor je spiermassa en dus meer hebt dan je standaard 'uitrusting', zul je het ook weer makkelijker verliezen. Dat is het enige verschil.

Spierverlies moet je ten allen tijde voorkomen.

stickies.

Niet geheel waar (alleen in zinsverband). Spiermassa kun je zeker verliezen, ook al heb je relatief weinig. Als je hard hebt gewerkt voor je spiermassa en dus meer hebt dan je standaard 'uitrusting', zul je het ook weer makkelijker verliezen. Dat is het enige verschil.

wat wil je zeggen ?
dat elke beginner die gaat cutten moet belang hechten aan het behouden van het amper aanwezige spiermassa ? is een beetje belachelijk en nutteloos...

wil je spiermassa, dan moet je bulken, simpel

Klopt.

Maar vanuit een heel ander oogpunt: De beginner kan zo ook alvast ervaring opdoen met cutten. Maar dan vind ik wel dat het ook echt nodig moet zijn. Anders eerst ervaring opdoen met bulken!

Blijkbaar ben je skinny fat , dus genoeg vet verliezen zodat je ze ziet.

Blijkbaar ben je skinny fat , dus genoeg vet verliezen zodat je ze ziet.

+1

beter kwaliteit en 70kg wegen, maar wel droog..
dan 90kg wegen met 20%

lekker droogtrainen man. laag in koolhyraat, hoog in eiwit, en genoeg gezonde vetten eten!

vroeger toevallig een onregelmatige leefsT gehad? niet ontbeten? veel suikers gevroten en laat naar bed? dat is vaak (naast genen) een mede oorzaak van skinny fat ;)

Ik ontbeet wel, at idd wel veel suiker en ging laat naar bed voor het leren van toetsen e.d.. Aan de genen kan het niet liggen want de ene is 99XL de ander XS. Maar in welke voedingsmiddelen zitten veel koolhydraten en in welke veel eiwitten?

wat wil je zeggen ?
dat elke beginner die gaat cutten moet belang hechten aan het behouden van het amper aanwezige spiermassa ? is een beetje belachelijk en nutteloos...

wil je spiermassa, dan moet je bulken, simpel

Deze reply is belachelijk en nutteloos op een bodybuilding forum.

Iedere beginner moet 1e, denken aan opbouwen kracht en spiermassa, daarna moet hij denken aan eventueel vet verbranden.

Wil je spiermassa dan zal je hard moeten trainen met behoorlijke gewichten en voldoende eten om de spieren goed te herstellen en te laten groeien.

Klopt helemaal.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven