- Waardering
- 228
Aanraders of allemaal brol?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

oke ik zal er aan denkenMiami Vice heb ik laatst gezien in de bios, was erg vet![]()

Heb ik al gezien

Het gaat je alleen maar om de coïtusKom anders gezellig bij mij een film kijken. Samen op de bank rrrrrrrrr

Ik zal es kijken of die bij ons in de buurt draaitGa niet naar The Wicker Man!!! (alsof een vernietigende review in het filmtopic nog niet genoeg is)
Fearless lijkt me heel strak, als je beetje van Jet Li houdt..

Bij ons draait ie ook nietBij ons draait Miami Vice niet meer. Na de premiere was tie ineens uit het programma verdweken. Ik gebeld waarom, krijg ik als antwoord:
'De leverancier wil dat deze film alleen in de beste bioscopen gedraaid wordt, met airco enzo'... WTF gaat dit nou weer over?
WTF!
zou zeker voor Miami Vice gaan, 2 uur lang brute actie!![]()

Bij ons draait Miami Vice niet meer. Na de premiere was tie ineens uit het programma verdweken. Ik gebeld waarom, krijg ik als antwoord:
'De leverancier wil dat deze film alleen in de beste bioscopen gedraaid wordt, met airco enzo'... WTF gaat dit nou weer over?
Verder: kijk geen 'step up' als je 'save the last dance' al hebt gezien en kijk geen 'the hills have eyes' als je 'wrong turn' al hebt gezien. Het schijnt steeds moeilijker te worden een origineel vehaal te maken.

paupercinemas

Bij ons draait Miami Vice niet meer. Na de premiere was tie ineens uit het programma verdweken. Ik gebeld waarom, krijg ik als antwoord:
Verder: kijk geen 'step up' als je 'save the last dance' al hebt gezien en kijk geen 'the hills have eyes' als je 'wrong turn' al hebt gezien. Het schijnt steeds moeilijker te worden een origineel vehaal te maken.