Fitness Seller

Ik wil vanavond naar de Bios. Iemand een idee voor een film?

"click"'

Was erg lachen :D

Ben zelf benieuwd naar "miami vice".

Weet alleen niet of het wat is :D.....

Kom anders gezellig bij mij een film kijken. Samen op de bank rrrrrrrrr

Akirac does dallas

Miami Vice heb ik laatst gezien in de bios, was erg vet :thumbup:

Ga niet naar The Wicker Man!!! (alsof een vernietigende review in het filmtopic nog niet genoeg is :D)

Fearless lijkt me heel strak, als je beetje van Jet Li houdt..

Ga niet, ik herhaal, NIET naar Pirates. Ben een half uur te vroeg te zaal uitgelopen....

Money well spent:rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
Miami Vice heb ik laatst gezien in de bios, was erg vet :thumbup:
oke ik zal er aan denken:)
Pirates of the caribean, Dead man's chest?
Heb ik al gezien:)
Kom anders gezellig bij mij een film kijken. Samen op de bank rrrrrrrrr
Het gaat je alleen maar om de coïtus:mad:
Ga niet naar The Wicker Man!!! (alsof een vernietigende review in het filmtopic nog niet genoeg is :D)

Fearless lijkt me heel strak, als je beetje van Jet Li houdt..
Ik zal es kijken of die bij ons in de buurt draait:)

miami vice, ga ik ook voor de 2e keer heen :D

"over the hedge" (die kinderfilm), die vond ik dan weer lachen.

maarja ik krijg nachtmerries van enge films dus dan houdt het al gauw op voor mij.

Bij ons draait Miami Vice niet meer. Na de premiere was tie ineens uit het programma verdweken. Ik gebeld waarom, krijg ik als antwoord:
'De leverancier wil dat deze film alleen in de beste bioscopen gedraaid wordt, met airco enzo'... WTF gaat dit nou weer over?

Verder: kijk geen 'step up' als je 'save the last dance' al hebt gezien en kijk geen 'the hills have eyes' als je 'wrong turn' al hebt gezien. Het schijnt steeds moeilijker te worden een origineel vehaal te maken.

• Topic Starter Topic Starter
Bij ons draait Miami Vice niet meer. Na de premiere was tie ineens uit het programma verdweken. Ik gebeld waarom, krijg ik als antwoord:
'De leverancier wil dat deze film alleen in de beste bioscopen gedraaid wordt, met airco enzo'... WTF gaat dit nou weer over?
Bij ons draait ie ook niet??? WTF!:mad:

zou zeker voor Miami Vice gaan, 2 uur lang brute actie! :D

Verder: kijk geen 'step up' als je 'save the last dance' al hebt gezien en kijk geen 'the hills have eyes' als je 'wrong turn' al hebt gezien. Het schijnt steeds moeilijker te worden een origineel vehaal te maken.

ach zo zijn al die horror films, vergeet The Texas chainsaw massacre niet, hoort ook bij die hoop :)

zou wel niet meer in de bios zijn (filmhuis) maar huur anders een keer voor een gezellig avondje voor de buis......

de film IRRIVERSIBLE ( een echte tummy twister)

het schijnt zo te zijn dat er in totaal maar 8 - 9 verhalen bestaan...

OT: geen idee, dr draait weinig goeds momenteel...
terwijl dr hele goede films in nl niet eens in de bios komen, zoals bv the weather man, erg leuke film, down die anders :rolleyes:

Terug
Naar boven