- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zelf niet gezien maar iedereen raad het mij aanindien je "little man" nog niet gezien hebt MOET je hem bekijken![]()

indien je "little man" nog niet gezien hebt MOET je hem bekijken![]()

indien je "little man" nog niet gezien hebt MOET je hem bekijken![]()
Alleen al het feit dat ie op #22 staat in de IMDB Bottom 100 slechtst gewaardeerde films ooit is voor mij reden genoeg om hier ver weg van te blijven...

zou wel niet meer in de bios zijn (filmhuis) maar huur anders een keer voor een gezellig avondje voor de buis......
de film IRRIVERSIBLE ( een echte tummy twister)

Alleen al het feit dat ie op #22 staat in de IMDB Bottom 100 slechtst gewaardeerde films ooit is voor mij reden genoeg om hier ver weg van te blijven...
Jij komt een beetje teveel in de Bios "Roxxe" al die popcorn en cola is niet goed voor je

Jij komt een beetje teveel in de Bios "Roxxe" al die popcorn en cola is niet goed voor je![]()
Alles is subjectief bro (nou ja, bijna alles). Zeker recensenten (zal wel goed zijn) hebben vaak de meest commercieel beïnvloede kritieken.![]()

De meeste mensen op imdb zijn toch maar een stelletje paupers. Van die wanfiguren die massaal "1" en "10" stemmen op films als LOTR of Star Wars tot aan die zogenaamde intellectuelen voor wie een film zoals "Little Man" te min is. Die komen liever klaar op een film zoals "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" of "Dogville".
Wat ik gewoon wil zeggen is: trek je niets aan van die ratings op imdb. Ik lees alleen de plot op imdb en kijk dan op apple.com ofzo een trailer van de film en beslis dan of ik hem wil zien of niet.
waarom krijgt dan een film als "snakes on a plane" zo'n hoge rating?De meeste mensen op imdb zijn toch maar een stelletje paupers. Van die wanfiguren die massaal "1" en "10" stemmen op films als LOTR of Star Wars tot aan die zogenaamde intellectuelen voor wie een film zoals "Little Man" te min is. Die komen liever klaar op een film zoals "Eternal Sunshine of the Spotless Mind" of "Dogville".
Wat ik gewoon wil zeggen is: trek je niets aan van die ratings op imdb. Ik lees alleen de plot op imdb en kijk dan op apple.com ofzo een trailer van de film en beslis dan of ik hem wil zien of niet.
jammer voor je, beeld je in: miami vice op groot scherm, met koele airco en taiwanese hoertjes die een bj geven, zo gaat het iedere keer in roeselare city