AndroidHealthClinic

ik wil zo een mens health figuur

simpel

Novice
Waardering
0
ik wil zo 1 mh figuur hoe krijg ik dat voor elkaar
droog worden atletisch a.u.b help me
ik train me kapot ben wel leuk gebouwd met me shirt aan
daaronder is het fatsiggg!!!!!!:mad:

Waarom is het vadsig?

Heb je al de nodige "massa" of ben je nog een panlat, geef wat meer info

• Topic Starter Topic Starter
ik heb wel een goede bouw maar niet droog

weeg 89 kilo ben 172 klein stevig

Onderhoud qua voeding uitredekenen, er een 100-200 kcal onder gaan zitten en gezond leven.

edit; en trainen natuurlijk

ik kan je nu al garanderen dat het je nooit gaat lukken, anders poste je dit topic niet op deze manier.

mischien gaat het me nooit lukken ?
ik hou vol ben goed bezig met trainen al1 voeding daar snap ik nog niets van
ik gebruik wel eiwitten verder niets ja ik probeer gezond te eten maar ja ik doe mijn best
de volhouder wint

Ga je hier eens inlezen, jongeman!

idd je hebt net 4 posts, lees eens wat sticky`s zit veel nuttigs tussen

:D ok hoe ken je dat precies uitrekenen
ik ben groen snap het alemaal nog niet zo
trainen doe ik wel goed:(

Ik kan moeilijk je handje voor alles vasthouden, info kan je terugvinden in de voedingssectie, lees die sticky's eens door en je zal een stuk wijzer zijn.

kerel, we gaan het je niet voorkauwen ook al hoop je daar zo op. lees wat man je bent een volwassen vent, naja volgens je stats dan.

Ik zou me in de basis verdiepen, hard trainen, goed eten, geen flauw gedoe en verder mikken dan een men's health fysiek. De kans dat je dan slaagt is groter.

zet eerst eens lagere doelen voor je zelf. Als je gelijk hoog mikt gaat het vaak fout qua motifatie omdat het nog zover weg is voor je.

zet eerst eens lagere doelen voor je zelf. Als je gelijk hoog mikt gaat het vaak fout qua motifatie omdat het nog zover weg is voor je.

Men's health fysiek te hoog gegrepen :roflol:

Imo kan iemand met een gemiddelde aanleg dat makkelijk bereiken (massa-droogheid), verhoudingen erbuiten gelaten. Sommige men's health fysieken zijn buff maar dat zijn echt uitzonderingen hoor.

gwn ervoor gaan clean eten hard trainen veel zweten!

Terug
Naar boven