MuscleMeat

Ik zweet me dood!!!

Koning Eenoog

Incognito
Elite Member
Waardering
5.498
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
15%
De topic titel zegt het al. Ik zweet me de afgelopen week echt helemaal dood!!! Mijn voorhoofd is 24/7 doordrenkt met zweet en als ik me trainingsmaatje spot met bankdrukken kan hij beter een snorkel op zetten. Damn ik klaag niet snel over warm weer, maar dit begint echt behoorlijk irritant te worden. Meer mensen hier last van?

Rob G zei:
De topic titel zegt het al. Ik zweet me de afgelopen week echt helemaal dood!!! Mijn voorhoofd is 24/7 doordrenkt met zweet en als ik me trainingsmaatje spot met bankdrukken kan hij beter een snorkel op zetten. Damn ik klaag niet snel over warm weer, maar dit begint echt behoorlijk irritant te worden. Meer mensen hier last van?

Yup!!! Ik lig nu in mijn nest met een ventilator, die tegen mij aan blaast.

nope dikke ventilator op me kop :cool:

Word er ook niet goed van joh..
Zeker met trainen, na een kwartier ben ik zeiknat en kan ik me handdoek al uitvringen....

jij bent een wandelende zweetklier .

ik zweet ook wel heftig door mijn kuur ?

Rob G zei:

Ik zweet ook als een otter! Het stroomt in straaltjes van me af:( Om het toch een beetje koel te houden loop ik de hele dag naakt door mijn huis. Net als gister, toen ik vanuit mijn werk naakt naar boven stormde om onder de douche te springen om vervolgens tegen mijn schoonmoeder aan te lopen die ons wilde verassen met een opgeruimd huis :o

Ja daar doe je niks aan. Lekker veel water drinken om het vocht aan te vullen.

Kom op jongens...genieten van dit warme weer. Ik zweet liever wat dan dat er ijspegels aan m'n neus hangen.

Ik zweet wel, maar "last" ? ... swah. Wat Exige zegt.. niet zo piepen, daar wordt het niet beter van. (je bent toch geen watje ?)

ahh ik zweet soms ook wel.. plakkerige zooi maar ik heb t niet zo erg als jij Rob.

misschien wat minder tren + deca Rob? :D

yup, ik zweet ook ontzettend. In het dagelijks leven, voel ik me dan inderdaad snel vies, ik was me dan ook veel.

Het heeft ook een voordeel, ik ontzettend goed tegen de warmte, ik kan zonder problemen een dag midden in de zon doorbrengen.

Ik merk ook dat me lichaam eraan went, hoe langer het zo warm blijft hoe minder het zweten wordt.

Wijf!

Rob G zei:
same here en het nu echt niet leuk meer wat kunnen we hier tegen doen kilo's zout eten aahahahah

Ik zweet ook de hele dag door, vind het ook neit leuk meer

bouwens62 zei:
Ik zweet ook als een otter! Het stroomt in straaltjes van me af:( Om het toch een beetje koel te houden loop ik de hele dag naakt door mijn huis. Net als gister, toen ik vanuit mijn werk naakt naar boven stormde om onder de douche te springen om vervolgens tegen mijn schoonmoeder aan te lopen die ons wilde verassen met een opgeruimd huis :o
oei en nu gaat ze je nog lang pesten met die '4 cm'

zalig zo'n weer, mag nog 10° warmer

Nou, ik ben flink wat aangekomen deze week, dat weet ik wel.
(2 kilo in 1 dag ??? :eek: echt een hel voor een vrouw!)

zal ook wel vocht zijn...

drink je wel genoeg?

heb er ook wel last van, het ergste is dat als ik zo om me heen kijk in de gym dat ik dan ook echt de enigste ben met een doordrenkt shirt :X en dan kijken al die mensen me zo raar aan, varkens.

Terug
Naar boven