XXL Nutrition

Ik zweet me dood!!!

waarschijnlijk ben je dan ook de enige die fatsoenlijk traint

ik moet wel zeggen

ik vind het water uit de kraan ook een beetje warm worden. denk dat ik toch maar een fles spa of wat koop van t weekend.

maar voor de rest, niets dan goeds over dit lekkere weder.

jorasho zei:
ik moet wel zeggen

ik vind het water uit de kraan ook een beetje warm worden. denk dat ik toch maar een fles spa of wat koop van t weekend.

maar voor de rest, niets dan goeds over dit lekkere weder.

Heb je geen kannetje en een koelkast :)

Jij bent ook groter dan ik :cool:

4 liter heb ik volgens mij maar 1 of 2 keer gehaald... 3 liter heb ik ook nog wel lang volgehouden, maar nu zwakt het steeds meer af :P

Mikki zei:
Jij bent ook groter dan ik :cool:

4 liter heb ik volgens mij maar 1 of 2 keer gehaald... 3 liter heb ik ook nog wel lang volgehouden, maar nu zwakt het steeds meer af :P

meer gaan drinken, ben je die 2 kilo zo kwijt

ik heb airco hier op werk, in de auto en op de sportschool en thuis zit en slaap ik lekker buiten. van mij mag het zo blijven.

straks weer lekker naar het stand met me dikke torso hahaha heeerlijk

Heerlijk dat weer gewoon,..idd, liever zweet dan een ijspegel aan me neus.
En tegenwoordig zijn de airco's niet zo duur meer.
Overdag hitte vind ik niet erg maar snachts moet het koel zijn in mijn slaapkamer, en een airco werkt goed,... en overdag lekker in me zwembad in de tuin...mag nog wel even duren van mij.

chunky zei:
waarschijnlijk ben je dan ook de enige die fatsoenlijk traint
mwoh het zit denk ik ook in m'n genen, bij m'n vader loopt het zweet soms met straaltjes uit z'n oren :o

mja net ook weer getraind, ****ing 2.5 liter water gedronken in 45 minuutjes :P

Hmm heb ook een beetje genoeg van dit weer :P , heb liever dat het 10 graden kouder is.

riggard zei:
mwoh het zit denk ik ook in m'n genen, bij m'n vader loopt het zweet soms met straaltjes uit z'n oren :o

mja net ook weer getraind, ****ing 2.5 liter water gedronken in 45 minuutjes :P

vandaag gelopen, was van plan om 2uur te gaan lopen maar door slecht vorm van daag, nooit echt lekker tempo kunnen houden en veel afgezien daardoor en mede door de warmte

dus na 1 uur gestopt met lopen, en minder dan 0.5 Liter water gedronken want na 1uur zat er nog water in voor het volgende uur

Hoe warmer hoe beter.. :)
Heb er niet echt last van eigenlijk.. vind het wel lekker zo..

Er mag wel wat meer wind staan. Dat maakt het een stuk leuker vind ik

Terug
Naar boven