AndroidHealthClinic

Ik zweet me dood!!!

Het trainen gaat wel gewoon goed bij mij... Kleine sportschool, goede airco, tis der denk ik een graadje of 20 :cool:

Ik ga weer buiten in het zonnetje liggen :D

Jullie zweten tenminste... Ik moet me behelpen met koude voetbadjes en icepacks, alleen al om de dag door te komen. :(

Stop met zagen sissies :cool:

Rob G zei:
De topic titel zegt het al. Ik zweet me de afgelopen week echt helemaal dood!!! Mijn voorhoofd is 24/7 doordrenkt met zweet en als ik me trainingsmaatje spot met bankdrukken kan hij beter een snorkel op zetten. Damn ik klaag niet snel over warm weer, maar dit begint echt behoorlijk irritant te worden. Meer mensen hier last van?

Ik heb de afgelopen dgn gemiddeld 4 keer per dag onder de douche gestaan.

Op dit moment loopt het zweet gewoon met dikke druppels over mn bovenlichaam. Te goor voor woorden.

Ik ben net een kraan, 't water giet er vanaf.

SlettieBettie zei:
Jullie zweten tenminste... Ik moet me behelpen met koude voetbadjes en icepacks, alleen al om de dag door te komen. :(

Die snap ik niet helemaal,Slettie?

Je hebt het wel warm maar je zweet niet?

Klopt, ik zweet vrijwel niet, maar ik heb het wel bloedheet.

Nou gelukkig.. met zweten raak ik mijn warmte kwijt. Als ik niet zou zweten zou ik snel oververhit raken en erbij neer vallen. Ik herinner me dat ik vroeger ook niet goed kon zweten en was wel eens jaloers op jongens die dat wel konden.. bizar, maar nu mocht het wel een klein beetje minder.

acidreign zei:
ik heb het liever warmer, dan kletsnat te zijn van het zweet...
is mijn mening
gaat vaak gepaard met uitslag op de huid en veel jeuk, althans mijn broers ex die had dat en die kreeg allemaal rode uitslag en jeuk en die zweette ook niet.

riggard zei:
gaat vaak gepaard met uitslag op de huid en veel jeuk, althans mijn broers ex die had dat en die kreeg allemaal rode uitslag en jeuk en die zweette ook niet.

ik krijg juist uitslag DOOR mijn zweet => irritatie, jeuk: vooral ter hoogte van mijn elleboog.

Gister in de keuken gewerkt met een constante temperatuur van 37 graden.. Hiephoi, gelukkig mag ik vandaag weer :(

acidreign zei:
:( Helaas, ik kan mijn warmte dus niet kwijt. Koude voetbadjes en icepacks helpen een beetje, net als jezelf met een plantespuit natsproeien ('nepzweet').
riggard zei:
Komt me bekend voor...

het regend hier nu even

Terug
Naar boven