SiRoj
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 6
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
pat21 zei:Er mag wel wat meer wind staan. Dat maakt het een stuk leuker vind ik
dan is het makkelijk vol te houden 
Rob G zei:De topic titel zegt het al. Ik zweet me de afgelopen week echt helemaal dood!!! Mijn voorhoofd is 24/7 doordrenkt met zweet en als ik me trainingsmaatje spot met bankdrukken kan hij beter een snorkel op zetten. Damn ik klaag niet snel over warm weer, maar dit begint echt behoorlijk irritant te worden. Meer mensen hier last van?
SlettieBettie zei:Jullie zweten tenminste... Ik moet me behelpen met koude voetbadjes en icepacks, alleen al om de dag door te komen.![]()
rusa zei:Word er ook niet goed van joh..
Zeker met trainen, na een kwartier ben ik zeiknat en kan ik me handdoek al uitvringen....

SlettieBettie zei:Klopt, ik zweet vrijwel niet, maar ik heb het wel bloedheet.
acidreign zei:
KaLe zei:
gaat vaak gepaard met uitslag op de huid en veel jeuk, althans mijn broers ex die had dat en die kreeg allemaal rode uitslag en jeuk en die zweette ook niet.acidreign zei:ik heb het liever warmer, dan kletsnat te zijn van het zweet...
is mijn mening
riggard zei:gaat vaak gepaard met uitslag op de huid en veel jeuk, althans mijn broers ex die had dat en die kreeg allemaal rode uitslag en jeuk en die zweette ook niet.
acidreign zei:
Helaas, ik kan mijn warmte dus niet kwijt. Koude voetbadjes en icepacks helpen een beetje, net als jezelf met een plantespuit natsproeien ('nepzweet').Komt me bekend voor...riggard zei:gaat vaak gepaard met uitslag op de huid en veel jeuk, althans mijn broers ex die had dat en die kreeg allemaal rode uitslag en jeuk en die zweette ook niet.
acidreign zei:ik heb het liever warmer, dan kletsnat te zijn van het zweet...
is mijn mening