AndroidHealthClinic

IKON documentaire Badr Hari

Ik hou juist van het Amsterdamse taaltje.

Mooie docu verder, al vind ik Badr wel een beetje prototype mocro, het is wel een goede vechter.

rotje k*t

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb hem ook gevonden bij uitzendinggemist in veel betere kwaliteit:

[Link niet meer beschikbaar]

En overigens ook completer.

Hij is niet gestopt met boksen. Zag hem laatst in een docu van ab en sal.

Hij verloor van de wereldkampioen, overigens is het alweer 2 jaar geleden wie weet waar hij nu is

Cool. Leek me wel een super sympathieke dude:). Totaal niet het prototype kickboxer. Iig het prototype wat een buitenstaander zou verwachten.

Wat zit die fl**ker te zeiken over eer en respect... Mijn konthaar heeft meer eer en respect dan hem.

Uw konthaar heeft meer respect zeg jij. Heeft jou vriendje dat dan verteld ofzo. Want wie weet ben jij misschien homo. Wie zegt het hé. Die doen misschien ook aan kickboxing.
Misschien heeft hij geen respect zoals jij dat zegt maar hij heeft wiel ballen aan zijn lijf. en als jij in zijn buurt komt maakt hij van jou ook een gehaktbal

Uw konthaar heeft meer respect zeg jij. Heeft jou vriendje dat dan verteld ofzo. Want wie weet ben jij misschien homo. Wie zegt het hé. Die doen misschien ook aan kickboxing.
Misschien heeft hij geen respect zoals jij dat zegt maar hij heeft wiel ballen aan zijn lijf. en als jij in zijn buurt komt maakt hij van jou ook een gehaktbal

Lekker snuggere comment. Waarom geef je niet is het goede voorbeeld? Beheers jezelf.

Dan moet je niet zo een domme commentaar geven op anderen als je niet wilt dat er slecht gepraat wordt over jou. Natuurlijk bedoelde ik het eigenlijk niet zo maar het is maar om je te laten voelen hoe het eigenlijk voelt als wij van jullie elke keer weer van die slechte commentaar krijgen. We zijn allemaal mensen van vlees en bloed de ene al wat agressiever dan de andere de ene wat zachter dan de andere en de ene wat beleefder dan de andere. Zie eindelijk eens hoe het allemaal wel eigenlijk in mekaar zit hé. Maakt niet uit vanwaar je afkomst is of welke kleur je hebt. Een mens is en blijft een mens. En de ene haalt de top de andere niet hou daar ook rekening mee. De meesten kunnen er niet tegen dat Badr goed bezig is om de top te bereiken enkel omdat hij onder de Marokkaanse vlag vecht. Heeft volledig gelijk trots op zijn achtergrond zoals ik. Maar moest hij onder de Nederlandse vlag gevochten hebben dan zou hij de king genoemd worden hé. Wees maar eerlijk. Ja als hij er niks van zou bakken dan zou hij maar die gewone Marokkaan zijn hé die het eens heeft geprobeerdt. Het is nooit goed voor jullie man man man.

Mag hij altijd proberen, dan gaat hij lekker veel betalen.
Of ik homo ben, nee. Niet dat ik er iets om zou geven, ik ben niet zo homofoob als jij.

Er is een groot verschil tussen zelfvertrouwen hebben en de arrogante respectloze kloot uithangen.

Dan moet je niet zo een domme commentaar geven op anderen als je niet wilt dat er slecht gepraat wordt over jou. [

Ironisch genoeg geldt dat nog eens zo hard voor je vriendje Hari, die alle mma'ers homo's vind.

Natuurlijk bedoelde ik het eigenlijk niet zo maar het is maar om je te laten voelen hoe het eigenlijk voelt als wij van jullie elke keer weer van die slechte commentaar krijgen. We zijn allemaal mensen van vlees en bloed de ene al wat agressiever dan de andere de ene wat zachter dan de andere en de ene wat beleefder dan de andere. Zie eindelijk eens hoe het allemaal wel eigenlijk in mekaar zit hé. Maakt niet uit vanwaar je afkomst is of welke kleur je hebt. Een mens is en blijft een mens. En de ene haalt de top de andere niet hou daar ook rekening mee. De meesten kunnen er niet tegen dat Badr goed bezig is om de top te bereiken enkel omdat hij onder de Marokkaanse vlag vecht. Heeft volledig gelijk trots op zijn achtergrond zoals ik. Maar moest hij onder de Nederlandse vlag gevochten hebben dan zou hij de king genoemd worden hé. Wees maar eerlijk. Ja als hij er niks van zou bakken dan zou hij maar die gewone Marokkaan zijn hé die het eens heeft geprobeerdt. Het is nooit goed voor jullie man man man.

Piss off met je racismepraatjes, want het gaat hier nergens over afkomst, het gaat over het karakter van Hari. Al was hij een Inuit, hij is een respectloze clown die het negatieve stereotype van de sport bevestigd, en daarom moet ik hem niet. Dat hij ook het stereotype van "k*tmarrokaan" bevestigd terzijde, moest hij in de ring normaal doen, BFD.

Laatst bewerkt:
lol, check waar badr nu is ;)

Dan moet je niet zo een domme commentaar geven op anderen als je niet wilt dat er slecht gepraat wordt over jou. Natuurlijk bedoelde ik het eigenlijk niet zo maar het is maar om je te laten voelen hoe het eigenlijk voelt als wij van jullie elke keer weer van die slechte commentaar krijgen. We zijn allemaal mensen van vlees en bloed de ene al wat agressiever dan de andere de ene wat zachter dan de andere en de ene wat beleefder dan de andere. Zie eindelijk eens hoe het allemaal wel eigenlijk in mekaar zit hé. Maakt niet uit vanwaar je afkomst is of welke kleur je hebt. Een mens is en blijft een mens. En de ene haalt de top de andere niet hou daar ook rekening mee. De meesten kunnen er niet tegen dat Badr goed bezig is om de top te bereiken enkel omdat hij onder de Marokkaanse vlag vecht. Heeft volledig gelijk trots op zijn achtergrond zoals ik. Maar moest hij onder de Nederlandse vlag gevochten hebben dan zou hij de king genoemd worden hé. Wees maar eerlijk. Ja als hij er niks van zou bakken dan zou hij maar die gewone Marokkaan zijn hé die het eens heeft geprobeerdt. Het is nooit goed voor jullie man man man.
wollah

Terug
Naar boven