- Waardering
- 2
leuke docu... alleen taaltje van die amsterdammers went nooit heb nu ineens nekharen die overeind staan.
Haha. Dat hebben Amsterdammers ook als ze de belgen horen brabbelen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
leuke docu... alleen taaltje van die amsterdammers went nooit heb nu ineens nekharen die overeind staan.
Haha. Dat hebben Amsterdammers ook als ze de belgen horen brabbelen.
Oh, ik dacht dat je uit Belgie kwam. Weet niet waarom eigenlijk..
Waar woon jij dan?

Had ik al eens gepost
http://forum.dutchbodybuilding.com/f134/documentaire-vechtershart-hier-zien-195255/
Idd in betere kwaliteit op uitzendinggemist.
Erg goede docu voor de rest!
Zie het idd.
Die Rachid is trouwens 100% gay. Hilarisch.
Hij is niet gestopt met boksen. Zag hem laatst in een docu van ab en sal.
Hij verloor van de wereldkampioen, overigens is het alweer 2 jaar geleden wie weet waar hij nu is
. Totaal niet het prototype kickboxer. Iig het prototype wat een buitenstaander zou verwachten.Wat zit die fl**ker te zeiken over eer en respect... Mijn konthaar heeft meer eer en respect dan hem.
Uw konthaar heeft meer respect zeg jij. Heeft jou vriendje dat dan verteld ofzo. Want wie weet ben jij misschien homo. Wie zegt het hé. Die doen misschien ook aan kickboxing.
Misschien heeft hij geen respect zoals jij dat zegt maar hij heeft wiel ballen aan zijn lijf. en als jij in zijn buurt komt maakt hij van jou ook een gehaktbal
Uw konthaar heeft meer respect zeg jij. Heeft jou vriendje dat dan verteld ofzo. Want wie weet ben jij misschien homo. Wie zegt het hé. Die doen misschien ook aan kickboxing.
Misschien heeft hij geen respect zoals jij dat zegt maar hij heeft wiel ballen aan zijn lijf. en als jij in zijn buurt komt maakt hij van jou ook een gehaktbal
Dan moet je niet zo een domme commentaar geven op anderen als je niet wilt dat er slecht gepraat wordt over jou. [
Natuurlijk bedoelde ik het eigenlijk niet zo maar het is maar om je te laten voelen hoe het eigenlijk voelt als wij van jullie elke keer weer van die slechte commentaar krijgen. We zijn allemaal mensen van vlees en bloed de ene al wat agressiever dan de andere de ene wat zachter dan de andere en de ene wat beleefder dan de andere. Zie eindelijk eens hoe het allemaal wel eigenlijk in mekaar zit hé. Maakt niet uit vanwaar je afkomst is of welke kleur je hebt. Een mens is en blijft een mens. En de ene haalt de top de andere niet hou daar ook rekening mee. De meesten kunnen er niet tegen dat Badr goed bezig is om de top te bereiken enkel omdat hij onder de Marokkaanse vlag vecht. Heeft volledig gelijk trots op zijn achtergrond zoals ik. Maar moest hij onder de Nederlandse vlag gevochten hebben dan zou hij de king genoemd worden hé. Wees maar eerlijk. Ja als hij er niks van zou bakken dan zou hij maar die gewone Marokkaan zijn hé die het eens heeft geprobeerdt. Het is nooit goed voor jullie man man man.
wollahDan moet je niet zo een domme commentaar geven op anderen als je niet wilt dat er slecht gepraat wordt over jou. Natuurlijk bedoelde ik het eigenlijk niet zo maar het is maar om je te laten voelen hoe het eigenlijk voelt als wij van jullie elke keer weer van die slechte commentaar krijgen. We zijn allemaal mensen van vlees en bloed de ene al wat agressiever dan de andere de ene wat zachter dan de andere en de ene wat beleefder dan de andere. Zie eindelijk eens hoe het allemaal wel eigenlijk in mekaar zit hé. Maakt niet uit vanwaar je afkomst is of welke kleur je hebt. Een mens is en blijft een mens. En de ene haalt de top de andere niet hou daar ook rekening mee. De meesten kunnen er niet tegen dat Badr goed bezig is om de top te bereiken enkel omdat hij onder de Marokkaanse vlag vecht. Heeft volledig gelijk trots op zijn achtergrond zoals ik. Maar moest hij onder de Nederlandse vlag gevochten hebben dan zou hij de king genoemd worden hé. Wees maar eerlijk. Ja als hij er niks van zou bakken dan zou hij maar die gewone Marokkaan zijn hé die het eens heeft geprobeerdt. Het is nooit goed voor jullie man man man.