XXL Nutrition

IKON documentaire Badr Hari

De grootste namen zijn overgestapt naar andere gyms waar ze heel lang getraind hebben of van jongsafaan begonnen.

Hoost trainde eerst in Alkmaar en ging later naar Johan Vos.
Remy Bonjasky trainde eerst bij Mejiro en zit nu bij Vos Gym.
Badr eerst bij Chakuriki Pancration nu al een tijdje bij Mike Gym.
Lima eerst bij International Gym traint nu in Brabant[ kan niet op de naam komen]

lima komt vbij oomoord vandaan, nu bij team superpro

Lima traint nu inderdaad bij Team Superpro onder Dennis Krauweel in Zevenbergen/ Dordrecht. Maar dit heeft niet alleen met sponsors te maken. Met alle respect voor Ommoord, maar bij Superpro zit een geweldig team aan vechters én trainers, en daar wordt elke training weer op een geweldig hoog niveau les gegeven. Veel jongens veranderen van sportschool om zichzelf beter te ontplooien. Ook kan een nieuwe trainer, met een andere visie, jou een meer complete vechter maken. De balans tussen eigen succes en loyaliteit is soms moeilijk.

Dan moet je niet zo een domme commentaar geven op anderen als je niet wilt dat er slecht gepraat wordt over jou. Natuurlijk bedoelde ik het eigenlijk niet zo maar het is maar om je te laten voelen hoe het eigenlijk voelt als wij van jullie elke keer weer van die slechte commentaar krijgen. We zijn allemaal mensen van vlees en bloed de ene al wat agressiever dan de andere de ene wat zachter dan de andere en de ene wat beleefder dan de andere. Zie eindelijk eens hoe het allemaal wel eigenlijk in mekaar zit hé. Maakt niet uit vanwaar je afkomst is of welke kleur je hebt. Een mens is en blijft een mens. En de ene haalt de top de andere niet hou daar ook rekening mee. De meesten kunnen er niet tegen dat Badr goed bezig is om de top te bereiken enkel omdat hij onder de Marokkaanse vlag vecht. Heeft volledig gelijk trots op zijn achtergrond zoals ik. Maar moest hij onder de Nederlandse vlag gevochten hebben dan zou hij de king genoemd worden hé. Wees maar eerlijk. Ja als hij er niks van zou bakken dan zou hij maar die gewone Marokkaan zijn hé die het eens heeft geprobeerdt. Het is nooit goed voor jullie man man man.

Een mooi betoog, maar dit heeft niets met wij en jullie te maken.

Maar moest hij onder de Nederlandse vlag gevochten hebben dan zou hij de king genoemd worden hé.

Dat betwijfel ik, hij is te onsportief om 'de king' genoemd te worden. Waar dan ook. Het maakt leuke TV, maar als (top)vechter moet je het goede voorbeeld geven. Zelfs Peter Aerts zal uitgekakt worden als hij zich zo zou gedragen als Badr.

Dat betwijfel ik, hij is te onsportief om 'de king' genoemd te worden. Waar dan ook. Het maakt leuke TV, maar als (top)vechter moet je het goede voorbeeld geven. Zelfs Peter Aerts zal uitgekakt worden als hij zich zo zou gedragen als Badr.

Ach Mohammed Ali had ook praatjes en een grote bek maar hij vulde gaatjes ;)
Badr is nog een lul van 24 en groeit er wel overheen. Hij is nu in ieder geval minder lullig als 4 jaar terug.

En beoordeel je hem enkel op prestaties dan kan je stellen dat hij gehaat wordt door velen, geliefd door enkelen maar GERESPECTEERD DOOR ALLEN.

Hoeveel man ken jij die Sem ZO op de vloer hebben geveegd?

De komende 10 jaar zullen mensen niet af zijn van hem en zijn vieze rug, wat IS DIE VLEK NOU? In Vechtershart zag ik het niet!

Terug
Naar boven