Fitness Seller

IMF-topman DSK opgepakt wegens aanranding

willem9

Massive Warrior
10.000 berichten
Waardering
761
Dominique Strauss-Kahn, topman van het Internationaal Monetair Fonds (IMF), ontkent dat hij in zijn New Yorkse hotel een kamermeisje heeft misbruikt en geprobeerd heeft haar te verkrachten. Volgens zijn advocaat pleit Strauss-Kahn onschuldig.
De 62-jarige Strauss-Kahn, die ook met de afkorting DSK door het leven gaat, werd opgepakt op de luchthaven JFK in New York. Hij had zijn eersteklaszitje aan boord van een Air France-vliegtuig dat hem naar Parijs moest brengen al ingenomen, toen twee agenten in burger hem inrekenden.

'Dat was maar tien minuten voor vertrek. Ze gingen net de deuren sluiten', getuigde een politiewoordvoerder. DSK zou niet in gezelschap geweest zijn en kreeg ook geen handboeien omgedaan bij zijn arrestatie.

Strauss-Kahn is dan zondag formeel beschuldigd van aanranding en poging tot verkrachting heeft de woordvoerder van de politie van Harlem laten weten. Hij wordt ook beschuldigd van opsluiting van een 32-jarige vrouw in een hotelkamer in New York.

Badkamer

Volgens de krant New York Post was Strauss-Kahn naakt uit de badkamer van zijn hotelkamer gekomen, toen een vrouwelijke bediende binnenkwam. Hij zou de 32-jarige vrouw op bed geworpen hebben en orale coïtus geëist hebben. De dame kon zichzelf echter bevrijden en lichtgewond wegvluchten, zo berichtte het boulevardblad onder aanhaling van niet nader genoemde bronnen.

Toen de politie even later arriveerde, was Strauss-Kahn vertrokken. Wel lagen er nog persoonlijke eigendommen in de kamer, waaronder zijn telefoon. 'Het lijkt erop dat hij hals over kop is vertrokken', aldus een politiewoordvoerder.

De 62-jarige IMF-topman zit momenteel nog altijd vast op het politiecommissariaat van Harlem. Hij zal later zondag voor het parket moeten verschijnen.

DSK ontkent

De advocaat van Strauss-Kahn in Washington laat weten dat zijn cliënt alle feiten die hem ten laste worden gelegd, ontkent.

De IMF-topman had zondag in principe een onderhoud met de Duitse bondskanselier Angela Merkel, maar dat gesprek gaat niet door, aldus de Britse openbare omroep BBC.

Strauss-Kahn moest normaal maandag ook deelnemen aan de vergadering van de ministers van Financiën van de eurozone, de Eurogroep. Volgens de BBC kan zijn arrestatie mogelijk de pogingen ondermijnen om de precaire financiële situatie in Portugal en Griekenland onder controle te krijgen.

Eerdere beschuldigingen

Het is niet de eerste keer dat de naam van de IMF-topman valt in een onverkwikkelijke zaak. In 2008 werd de getrouwde Strauss-Kahn ervan beschuldigd een relatie te hebben met een van zijn ondergeschikten. Critici zeggen dat Strauss-Kahn maar op post kon blijven omdat het IMF al zijn aandacht moest richten op het bestrijden van de financiële crisis.
Bron: de Standaard.

Gek dat hier nog geen topic over is, of ik moet het gemist hebben.
Wat denken jullie? Heeft hij het echt gedaan? Hij heeft natuurlijk de reputatie van een notoire rokkenjager. Maar zijn tegenstanders weten dat ook en zo'n 'aanranding' is natuurlijk makkelijk in scene te zetten. Ik ben niet zo'n fan van complot-theorieën, maar hier laat ik het toch in het midden.

nooit gehoord van die kerel

• Topic Starter Topic Starter
Dat verbaast me niet van jou, Angelus.

Benieuwd of ze geld eist van Dominique, zoja bullshit verhaal.

Zonder redelijke verdenking houden ze zo'n topman niet vast, guilty as hell dus. Bewijzen dat hij in de kamer was ten tijde van de vermeende aanranding zijn vrij snel boven water. Het is geen shabby hotelletje waar misschien 1 of 2 camera's hangen. Verder valt zijn gang ook na te gaan via het kamerslot.

Ken jou niet echt, maar aan je sig te zien verbaast het me inderdaad ook niet.
Je gaat toch niet zeggen dat je nog nooit van het IMF gehoord hebt?
Het Internationaal Monetair Fonds ken ik wel, maar ik verdiep me er niet echt in wat er in zulke organisaties gebeurdt.

Zonder redelijke verdenking houden ze zo'n topman niet vast, guilty as hell dus. Bewijzen dat hij in de kamer was ten tijde van de vermeende aanranding zijn vrij snel boven water. Het is geen shabby hotelletje waar misschien 1 of 2 camera's hangen. Verder valt zijn gang ook na te gaan via het kamerslot.

Dat wil toch niks zeggen? Ze kunnen dat meisje toch ook betaald hebben om te zeggen dat hij haar heeft aangerand. Als het op camera staat is het weliswaar wat anders. Maar zover ik weet hebben ze geen videobewijzen.

Dat wil toch niks zeggen? Ze kunnen dat meisje toch ook betaald hebben om te zeggen dat hij haar heeft aangerand. Als het op camera staat is het weliswaar wat anders. Maar zover ik weet hebben ze geen videobewijzen.

Krassen op het lichaam van DSK, mogelijk andere sporen. Ze halen je niet zomaar uit de eerste klasse in een vliegtuig dat klaar voor vertrek is.

Hij zal best worden bijgestaan door een goede advocaat en het zal zeker geen gelopen race zijn om hem schuldig verklaard te krijgen maar mede door zijn leugenachtige verklaring ziet het er niet goed uit voor hem. Hij gelunched hebben met zijn dochter terwijl zijn advocaten nu met de verklaring komen dat het kamermeisje zelf coïtus gewild zou hebben.

Krassen op het lichaam van DSK, mogelijk andere sporen. Ze halen je niet zomaar uit de eerste klasse in een vliegtuig dat klaar voor vertrek is.

Nogmaals, dat is zeer makkelijk in scene te zetten als dat meisje mee in het complot zit. Gewoon hem ineens beginnen te krassen en heeft kretsen op zijn lichaam van haar.

Nogmaals, dat is zeer makkelijk in scene te zetten als dat meisje mee in het complot zit. Gewoon hem ineens beginnen te krassen en heeft kretsen op zijn lichaam van haar.

zo kan je dan elke verkrachting door een rijk persoon gaan bekijken:rolleyes:
"if the glove don't fit..." crap

zo kan je dan elke verkrachting door een rijk persoon gaan bekijken:rolleyes:
"if the glove don't fit..." crap

Nee, maar het is wel allemaal zeer toevallig. Net nu de campagnes voor de Franse verkiezingen er beginnen aan te komen. Ook toevallig in Frans hotel. En zo zijn er nog wel meer in elementen.
Ik zeg helemaal niet dat hij haar niet verkracht heeft. Ik zeg enkel dat er wel een kans bestaat dat het een complot is tegen hem.

Het complot nog wel, je denkt gelijk dat het een vooropgezet plan is dan? Waarom zou die knuppel zichzelf dan een alibi willen verschaffen en daarna beginnen zijn advocaten over coïtus met wederzijdse toestemming? Shit does not compute.

Het complot nog wel, je denkt gelijk dat het een vooropgezet plan is dan? Waarom zou die knuppel zichzelf dan een alibi willen verschaffen en daarna beginnen zijn advocaten over coïtus met wederzijdse toestemming? Shit does not compute.

Daar heb ik nog niks over gelezen en kan ik dus ook niks over zeggen.

sendlink.jpg

Terug
Naar boven