Fitness Seller

Nieuws 'Joran stak al drie mensen neer in gevangenis'

Tjezus..wat een verafgoding van een debiel die, naar het stellig lijkt, 2 dochters ontnomen heeft van ouders. Niemand die zich daar in kan verplaatsen? Wat een triest niveau zeg...

Is die amerikaanse meid daadwerkelijk en bewezen door joran om het leven gebracht? Ik dacht dat hij daar nooit schuldig aan was bevonden?

Dus wat mij betreft een enkele dochter.

Maar misschien heb ik wel onder een steen geleefd.

Is die amerikaanse meid daadwerkelijk en bewezen door joran om het leven gebracht? Ik dacht dat hij daar nooit schuldig aan was bevonden?

Er staat toch ook...naar het stellig lijkt??? Niveau is iig prima in dit topic:rolleyes:

dat verandert natuurlijk de zaak. Free Joran!

'Steken door Van der Sloot is verzonnnen'
Uitgegeven: 13 april 2011 19:22
Laatst gewijzigd: 13 april 2011 19:20
LIMA - Het verhaal in het tijdschrift Panorama dat Joran van der Sloot op medegevangenen zou hebben ingestoken, is totaal uit de lucht gegrepen. Dat heeft zijn advocaat Máximo Altez gezegd.

© AFP
''Met de directeur van het Instituut voor Penitentiaire Inrichtingen heb ik de informatie nagetrokken en het blijkt totaal verzonnen'', aldus de advocaat.
''Er zitten kwade bedoelingen achter om Joran schade te doen. Maar hij wil juist zijn leven veranderen en gaat naar de kerk.''

De Amerikaanse journalist David Wright en de Peruaanse journaliste Vanessa Davila Cuibin schreven deze week in Panorama dat Van der Sloot.''regelmatig uitbarst in blinde woede en er dan op los steekt''.
Altez wil de journalisten voor de rechter dagen.

bron: http://www.nu.nl/buitenland/2491630/steken-van-sloot-verzonnnen.html
zal nederland zeker een betere naam geven:roflol:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Dan hadden ze er toch eerder wat aan moeten doen? Hij viel wel onder de Nederlandse rechtspraak en daar hebben ze niks mee gedaan en nu zie je wat er gebeurd (als het allemaal waar is natuurlijk). Onmenselijk? Weet je wat pas onmenselijk is? Twee dochters vermoorden. Daar is de doodstraf niks bij, bij wat hij heeft gedaan. Wie heeft er baat bij om moordenaars 15 of zelfs 10 jaar in de gevangenis te gooien en ze dan vrij te laten met 8 jaar, als ze goed gedrag vertonen. Hoe onmenselijk is dat? Rechts of links, we zijn nog steeds veel te soft.

hou het maar gewoon bij meisjes, zoon;)

Terug
Naar boven