- Waardering
- 2.909
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 102kg
Geen trolling...maar constatering.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat moet er nu nog gezegd worden? Gewoon in een kelder stoppen en martelen of in één keer doodschieten. Is dat nou zo moeilijk? Oh nee, dat mag natuurlijk niet in anaal links Nederland.
Aan de andere kant, zolang hij het maar bij verkrachters en moordenaars houdt hoor je mij niet klagen.
Zou me niks verbazen als hij binnenkort zelf een potlood oid tussen zijn ribben heeft hangen.

Omdat Joran nu totaal niks meer te maken heeft met de Nederlandse rechtsspraak, en Joran is nog niet schuldig bevonden door een rechter dus ik snap niet waarom hij gemarteld of doodgeschoten moet worden, dat is op zijn zachts gezegt onmenselijk, en we leven momenteel niet in een 'links anaal Nederland' want ondertussen hebben we een rechtse regering.Prietpraat? En waarom dan? Je mag me noemen wat je wilt, als je het maar onderbouwd. Denk meer dat jouw reactie prietpraat is.
Tjezus..wat een verafgoding van een debiel die, naar het stellig lijkt, 2 dochters ontnomen heeft van ouders. Niemand die zich daar in kan verplaatsen? Wat een triest niveau zeg...
Omdat Joran nu totaal niks meer te maken heeft met de Nederlandse rechtsspraak, en Joran is nog niet schuldig bevonden door een rechter dus ik snap niet waarom hij gemarteld of doodgeschoten moet worden, dat is op zijn zachts gezegt onmenselijk, en we leven momenteel niet in een 'links anaal Nederland' want ondertussen hebben we een rechtse regering.