MuscleMeat

Nieuws 'Joran stak al drie mensen neer in gevangenis'

joran is gewoon iemand die gedrag afspiegeld ; wanneer mensen hem willen neersteken doet hij dat gewoon andersom, als iemand hem wil laten zwemmen laat hij iemand zwemmen

Wat moet er nu nog gezegd worden? Gewoon in een kelder stoppen en martelen of in één keer doodschieten. Is dat nou zo moeilijk? Oh nee, dat mag natuurlijk niet in anaal links Nederland.

Aan de andere kant, zolang hij het maar bij verkrachters en moordenaars houdt hoor je mij niet klagen.

Wat een prietpraat zeg.

wat een nieuws is dit, leuk voor die vent.

Wat een bitchfights in dit topic en dat allemaal om een verhaal wat misschien niet eens waar is:D

Zou me niks verbazen als hij binnenkort zelf een potlood oid tussen zijn ribben heeft hangen.

Prietpraat? En waarom dan? Je mag me noemen wat je wilt, als je het maar onderbouwd. Denk meer dat jouw reactie prietpraat is.
Omdat Joran nu totaal niks meer te maken heeft met de Nederlandse rechtsspraak, en Joran is nog niet schuldig bevonden door een rechter dus ik snap niet waarom hij gemarteld of doodgeschoten moet worden, dat is op zijn zachts gezegt onmenselijk, en we leven momenteel niet in een 'links anaal Nederland' want ondertussen hebben we een rechtse regering.

Het ligt er toch wel heel dik bovenop dat hij schuldig is ???
Van mij mogen ze hem opruimen, kost ie geen tijd en moeite meer van zo veel mensen.

Zou me niks verbazen als het fake is.. even 3 mensen neersteken en dat het dan nu pas uitkomt.

Joran wordt de nieuwe president van Peru.

mensen neersteken die een grote mond hebben is natuurlijk zn enige kans om te overleven. meer tijd in afzondering doorbrengen betekent minder kans om omgelegd te worden. is natuurlijk gewoon natural instinct als je in je broek schijt sla je dicht of onderneem je actie. dat joran niet snel dichtslaat is al lang gebleken. hopelijk prikken mede gevangenen dwars door zijn tough guy immage en zijn borst heen.

Ach Joran is natuurlijk ook geen kleine jongen, de gemiddelde Perunees is hooguit 1,70 @ 60 kg, en als Joran laat zien dat hij geen ziel heeft worden ze snel genoeg bang voor em.

Uiteindelijk moet je dat ook wel, anders ben je gewoon zwaar de sjaak daar.

Omdat Joran nu totaal niks meer te maken heeft met de Nederlandse rechtsspraak, en Joran is nog niet schuldig bevonden door een rechter dus ik snap niet waarom hij gemarteld of doodgeschoten moet worden, dat is op zijn zachts gezegt onmenselijk, en we leven momenteel niet in een 'links anaal Nederland' want ondertussen hebben we een rechtse regering.

Dan hadden ze er toch eerder wat aan moeten doen? Hij viel wel onder de Nederlandse rechtspraak en daar hebben ze niks mee gedaan en nu zie je wat er gebeurd (als het allemaal waar is natuurlijk). Onmenselijk? Weet je wat pas onmenselijk is? Twee dochters vermoorden. Daar is de doodstraf niks bij, bij wat hij heeft gedaan. Wie heeft er baat bij om moordenaars 15 of zelfs 10 jaar in de gevangenis te gooien en ze dan vrij te laten met 8 jaar, als ze goed gedrag vertonen. Hoe onmenselijk is dat? Rechts of links, we zijn nog steeds veel te soft.

Joran begint steeds meer op Patty Brard te lijken met zijn hoerige aandachttrekkerij. Als het tegenzit staat hij straks nog in rtl boulevar ook.

Vieze aandachtsh**r

Terug
Naar boven