MuscleMeat

Stelling In de zomer kuren, done or not done?

Peiling Peiling In de zomer kuren?

• Doen!

Stemmen: 55 69,6%
  • Niet doen!

Stemmen: 24 30,4%

• Totaal stemmers
    79
De zon zorgt ervoor dat je dood gaat als je kuurt....:rolleyes:

Waarom zou dat in godsnaam niet kunnen doen in de zomer? Ligt er toch maar aan wat je zelf graag hebt..

in de zomer kuren, ja!

jij kuren, nee!

Dbol in de zomer.. misschien als je al lekker droog staat anders zou ik het iig niet doen =)

Om te cutten, ja. Om te bulken, nee. Heb altijd slechte eetlust in de zomer, lijkt me niet ideaal in een bulk kuur. En in de zomer vochtig rondlopen ziet er niet uit.

ik zou toch voor hardening rodis gaan met wat test ernaast en of anavar heerlijk die 24/7 pomp als je zo een tank top aan hebt

hard en droog worden is perfect voor in de zomer natuurlijk..dus 'n kuur die dit bewerk stelt is altijd welkom imo...
hou altijd rekening met je vakantie...

---------- Post added do 16 jun 2011 at 21:35 ----------

Me gewicht dus, of is me voedingsschemacrap?

het 1 sluit het ander niet uit!!!

Ik vind je gewoon te wispelturig om te gaan kuren. Ik heb in de afgelopen maanden zoveel verschillende vragen/plannen naar voren zien komen. Er is iets niet helemaal ok.

Ik sla zelf de zomer maar even over. Niet vanwege eetlust; die is altijd goed.
Maar ik krijg het altijd zo verschrikkelijk HEET van de roids dat zelfs een bezoekje aan de supermarkt een hele opgave is als je tijdens een dag van 25+ graden al bezweet binnenstapt.

Ik sla zelf de zomer maar even over. Niet vanwege eetlust; die is altijd goed.
Maar ik krijg het altijd zo verschrikkelijk HEET van de roids dat zelfs een bezoekje aan de supermarkt een hele opgave is als je tijdens een dag van 25+ graden al bezweet binnenstapt.

wahahha dat heb ik al naturel man, echt erg die benauwdheid iemand enig idee of er een verband is tussen verkregen spiermassa en benauwdheid?

Ja ik heb het ook altijd warm zat, alleen roids maken het bij een hogere temperatuur echt 3x erger. Bij mij heeft het weinig te maken met meer spiermassa, want toen ik nog een mager ectootje van 74kg was had ik het ook al snel heet en snel zweten.

wahahha dat heb ik al naturel man, echt erg die benauwdheid iemand enig idee of er een verband is tussen verkregen spiermassa en benauwdheid?

Hier heb ik wel eens eerder van gehoord bij iemand anders, hij had veel spiermassa gewonnen is was goed gegroeid (vet % rond de 15). Oorzaak was echter dat zijn hart niet was meegegroeid...

Ontopic: Kuren vriend.

• Topic Starter Topic Starter
Zweten is wel k*t ja, werk in de horeca.
Axe deo werkt ook voor geen ****, wat is de sterkste deo die er bestaat? ???

Meer spieren betekent meer zuurstof verbruik dus kan je hartslag al snel hoog oplopen als je geen goede conditie hebt.

Terug
Naar boven