Fitness Seller

Stelling In de zomer kuren, done or not done?

Peiling Peiling In de zomer kuren?

• Doen!

Stemmen: 55 69,6%
  • Niet doen!

Stemmen: 24 30,4%

• Totaal stemmers
    79
Die behandelsprays met aluminum chlorohydraat werken perfect, maar alleen onder je oksel spuiten. Het werkt (uiteraard) ook op de rest van het lichaam, maar grotere oppervlakten moet je gewoon laten zweten i.v.m. warmte afvoer.

Hey XXL is het wel gezond dan als je je zweet gaat blokkeren? In zweet zit toch ook afvalstoffen en door dit te blokkeren onder je oksel. Kan je dan niet andere klachten krijgen icm aas of zonder. Zo raakt je lichaam toch gen afvalstoffen kwijt.
Bedankt voor je reactie alvast

je zweet op genoeg andere plekke dude

Alle afvalstoffen die via zweet worden uitgescheiden, worden ook uitgescheiden in je kak en urine. En daar wordt sowieso ook gelijk het grootste percentage door uitgescheiden. Het belangrijkste met zweet is de warmte afvoer (de thermoregulatie dus). Dit gaat nog prima wanneer je het dus alleen voor je oksels gebruikt. :)

Die behandelsprays met aluminum chlorohydraat werken perfect, maar alleen onder je oksel spuiten. Het werkt (uiteraard) ook op de rest van het lichaam, maar grotere oppervlakten moet je gewoon laten zweten i.v.m. warmte afvoer.

Hielp bij mij alleszins niet perfect (Odorex) is die SyNeo5 veel effectiever?

Anders eentje op voorschrift...

oderex werkte 1 x goed daarna niet meer :X

Vrouwen Dove roller met blauwe dop!
Werkt perfect en lang!

ik doe dat hoor, kan mij wat schelen dat ik niet superdroog sta, ik wil nog meer massa gainen! Voordeel bij mij is dat ik niet gevoelig ben voor het vasthouden van water, word dus nooit of te nimmer een waterballon, ook niet met een kuur Dbol, test en deca.

van d-bol heb ik altijd meer eetlust

Terug
Naar boven