XXL Nutrition

Stelling In de zomer kuren, done or not done?

Peiling Peiling In de zomer kuren?

• Doen!

Stemmen: 55 69,6%
  • Niet doen!

Stemmen: 24 30,4%

• Totaal stemmers
    79
:roflol: Nog steeds aan het twijfelen, t*ring dat is lang :roflol:

• Like
Waarderingen: RvR
Ik sla zelf de zomer maar even over. Niet vanwege eetlust; die is altijd goed.
Maar ik krijg het altijd zo verschrikkelijk HEET van de roids dat zelfs een bezoekje aan de supermarkt een hele opgave is als je tijdens een dag van 25+ graden al bezweet binnenstapt.

Dit dus. Weet nog goed toen ik aan de Test en Tren zat in de zomer. Ik kon niet eens fatsoenlijk door de stad lopen of ff boodschappen doen. Het zweet brak hevig uit op plekken waar ik niet eens wist dat je kon zweten, niet te doen.

Heel herkenbaar.
Gewoon in september knallen man

Zomer of winter het maakt niet uit, ligt aan je doel ook. zit je nog lekker in een bulk voor nog een jaar en je bent een kuurder, dezomer is dan niet anders dan de winter.

Sommigen cutten nog en willen nog wat droge massa pakken en harder worden voor een wedstrijd of vakantie.....

Nope zomer of winter maakt geen reet uit.

Zou er persoonlijk een undercover, oktober t/m december projectje van maken. Dikke trui aan, flink vreten. Kan je januari t/m maart ook lekker dooreten alvorens te cutten voor volgend jaar zomer....

• Topic Starter Topic Starter

Wat doet botuline-toxine met de zweetklieren?
[FONT=Arial,Helvetica]Botuline toxine blokkert het ‘zweetsignaal’ tussen de zenuwtjes in de huid en de zweetklieren. De zweetproductie neemt dan sterk af of stopt geheel. Dit proces duurt ongeveer 1-2 weken. Het effect houdt een aantal maanden aan, daarna neemt de zweetproductie weer langzaam toe. Er groeien dan namelijk weer nieuwe zenuwuiteinden aan om de geblokkeerde zenuweinden te vervangen te vervangen.[/FONT]
Jammer ???

Syneo5

is goed duur ook wel, maar zou je een aantal dagen zweetvrij houden.

google het maar.

Thanks, werkt het echt goed en zweet je dan helemaal niet meer? Wat nu als ik dat opdoe en ik ga bijvoorbeeld cardio doen...

waarom zou je niet willen zweten als je gaat cardioen?
zweet heeft een functie

Dit dus. Weet nog goed toen ik aan de Test en Tren zat in de zomer. Ik kon niet eens fatsoenlijk door de stad lopen of ff boodschappen doen. Het zweet brak hevig uit op plekken waar ik niet eens wist dat je kon zweten, niet te doen.

Haha dit heb ik sowieso op Tren, is een b*ch wat zweten betreft.

Op test/dbol heb ik nergens last van, alleen om nou als vochtballetje rond te lopen in de zomer vind ik ook niks, ga dan voor winny o.i.d.

Thanks, werkt het echt goed en zweet je dan helemaal niet meer? Wat nu als ik dat opdoe en ik ga bijvoorbeeld cardio doen...

Die behandelsprays met aluminum chlorohydraat werken perfect, maar alleen onder je oksel spuiten. Het werkt (uiteraard) ook op de rest van het lichaam, maar grotere oppervlakten moet je gewoon laten zweten i.v.m. warmte afvoer.

Jammer ???

Werkt uitstekend, bij mij werk het 9 van de 10 keer. Dan ben ik zweet vrij onder de oksels voor 3-4 dagen.

Is dat aantrekken en vasthouden van vocht niet in de hand te houden met bepaalde producten?....met proviron heb je daar toch een beetje vat op meen ik?

vocht heeft ook een functie.

proviron is keihard overrated.

mast gaat vocht ook tegen overigens, gooi dat er anders bij.

Is dat aantrekken en vasthouden van vocht niet in de hand te houden met bepaalde producten?....met proviron heb je daar toch een beetje vat op meen ik?
Zou het gewoon voor lief nemen, als je het gaat bestrijden ga je ook je gains bestrijden... gaat na de kuur toch vanzelf weer weg. Proviron is vrij zwak en voegt niet zoveel toe IMO.

Meh. ik zweet sowieso als een buffel zelfs alsk off ben. Maar met test alleen al dan breekt de hel los.. Ken me scenario's herinnere dat me wijf van me afgleed :(

Maakt niet zo veel uit vind ik :p Lekker een massa kuurtje in augustus nu!

Terug
Naar boven