Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik sla zelf de zomer maar even over. Niet vanwege eetlust; die is altijd goed.
Maar ik krijg het altijd zo verschrikkelijk HEET van de roids dat zelfs een bezoekje aan de supermarkt een hele opgave is als je tijdens een dag van 25+ graden al bezweet binnenstapt.
Zweten is wel k*t ja, werk in de horeca.
Axe deo werkt ook voor geen ****, wat is de sterkste deo die er bestaat?![]()
gaan we die maar even proberen, maar is er niet een extreem sterke, uit buitenland ofso![]()

JammerWat doet botuline-toxine met de zweetklieren?
[FONT=Arial,Helvetica]Botuline toxine blokkert het ‘zweetsignaal’ tussen de zenuwtjes in de huid en de zweetklieren. De zweetproductie neemt dan sterk af of stopt geheel. Dit proces duurt ongeveer 1-2 weken. Het effect houdt een aantal maanden aan, daarna neemt de zweetproductie weer langzaam toe. Er groeien dan namelijk weer nieuwe zenuwuiteinden aan om de geblokkeerde zenuweinden te vervangen te vervangen.[/FONT]

Syneo5
is goed duur ook wel, maar zou je een aantal dagen zweetvrij houden.
google het maar.
Dit dus. Weet nog goed toen ik aan de Test en Tren zat in de zomer. Ik kon niet eens fatsoenlijk door de stad lopen of ff boodschappen doen. Het zweet brak hevig uit op plekken waar ik niet eens wist dat je kon zweten, niet te doen.
Thanks, werkt het echt goed en zweet je dan helemaal niet meer? Wat nu als ik dat opdoe en ik ga bijvoorbeeld cardio doen...
Jammer
Thanks, werkt het echt goed en zweet je dan helemaal niet meer? Wat nu als ik dat opdoe en ik ga bijvoorbeeld cardio doen...
Om te cutten, ja. Om te bulken, nee. Heb altijd slechte eetlust in de zomer, lijkt me niet ideaal in een bulk kuur. En in de zomer vochtig rondlopen ziet er niet uit.
Ik bedoel dat je in de zomer minder kleding draagt natuurlijk.

Ik bedoel dat je in de zomer minder kleding draagt natuurlijk.![]()
Om te cutten, ja. Om te bulken, nee. Heb altijd slechte eetlust in de zomer, lijkt me niet ideaal in een bulk kuur. En in de zomer vochtig rondlopen ziet er niet uit.
Is dat aantrekken en vasthouden van vocht niet in de hand te houden met bepaalde producten?....met proviron heb je daar toch een beetje vat op meen ik?
Zou het gewoon voor lief nemen, als je het gaat bestrijden ga je ook je gains bestrijden... gaat na de kuur toch vanzelf weer weg. Proviron is vrij zwak en voegt niet zoveel toe IMO.Is dat aantrekken en vasthouden van vocht niet in de hand te houden met bepaalde producten?....met proviron heb je daar toch een beetje vat op meen ik?